- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- 'Vote For Favorite Female Photo'-Game
'Vote For Favorite Female Photo'-Game
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Freud is terug uit vakantie 
Vakantie waar ligt dat dan? 
Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
Ach, de eerste die nog wel enigsinds gaat, beter dan die ene vind ik.. Volgende foto's ? 
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Nou het moet niet moeilijk zijn om die aziaat te verslaan denk ik! Want ik vind die aziaat niet mooi
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Jij niet, nee. Maar blijkbaar was je deze keer in de minderheid. Maar je mag een foto zoeken hoor, laat maar zien of ze te verslaan is. 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Nou het moet niet moeilijk zijn om die aziaat te verslaan denk ik! Want ik vind die aziaat niet mooi
Nie mee eens, het gaat hier vooral om de foto en die is gewoon geweldig en die Aziaat mag er best wezen.
Voor mijn gevoel is ze wel erg moeilijk te verslaan 
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
nee ik hou niet zo van aziaten maar dat is natuurlijk MIJN mening, jullie mogen vinden wat je wil
ik heb geen andere foto en ik ga hem niet zoeken ook want ik ga weg dus sorry mensen

Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Net niet. De bovenste is misschien nogal klassiek, maar voorlopig nog steeds onweerstaanbaar.
1-0
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Vind die tweede beter, vooral omdat zij er niet zo suf opstaat.
1-2
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Ik hou niet van aziaten maar ik stem ook niet (het hoeft ook al niet meer
)
maar de 2e is inderdaad beter
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Ik vrees dat je smaak niet echt strookt met het gros van de mensen op MM, stan
.
0-2
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
ja ik denk het ook 
maar ik blijf bij mn besluit dat ik bij deze match de 1e mooier vindt (ik ga heel vaak met de meerderheid mee maar de laatste tijd voeg ik ook een paar matches toe en dan vind je degene die je zelf toevoegd toch mooier)
snappie 
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
(ik vind die 1e ook niet heel knap hoor (maar ik val niet op aziaten dus vind ik die donkere mooier))
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
het liefste heb ik een blank meisje
(want Hilary vind ik heeel knap (misschien ben ik weer de enigste maarja dat moet dan maar
))
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.