- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- 'Vote For Favorite Female Photo'-Game
'Vote For Favorite Female Photo'-Game

Skyper
-
- 646 berichten
- 0 stemmen
ok we hebben weer 1 die er een week in blijft:P

Doom
-
- 8212 berichten
- 1525 stemmen
ok we hebben weer 1 die er een week in blijft:P
En terecht, is ook gewoon een prachtige foto!

Skyper
-
- 646 berichten
- 0 stemmen
maar is het nou de bedoeling dat je de foto beoordeelt dus eigenlijk de kwaliteiten van de fotograaf en of de vrouw een beetje fotogeniek is of dat je de vrouw beoordeelt of een mix van dit of mag je het zelf weten.

ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7677 stemmen
Mag je natuurlijk allemaal zelf weten. Maar om de schoonheid van de vrouw zelf draait het meestal nooit.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Dat was eigenlijk wel de originele bedoeling van het spel, dat het om knappe vrouwen ging. Maar het is uitgelopen op een fotowedstrijd. Ik snap eigenlijk nog nauwelijks waarom het niet gewoon een fotowedstrijd geworden is.

Zelva
-
- 2186 berichten
- 2693 stemmen
Dat was eigenlijk wel de originele bedoeling van het spel, dat het om knappe vrouwen ging.
Staat toch ondubbelzinnig in de openingspost dat het niet om de aantrekkelijkheid van de persoon gaat. Dat veel mensen alsnog stemmen op de persoon, ook al is het een afgrijselijke foto, is al jammer genoeg.

bebdn
-
- 1884 berichten
- 1148 stemmen
10-2 voor de mooie foto van de knappe Kinski

Doom
-
- 8212 berichten
- 1525 stemmen
Idd, een quote vanuit het eerste bericht maakt het allemaal duidelijk zoals 'Zelva' al heeft aangegeven.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Staat toch ondubbelzinnig in de openingspost dat het niet om de aantrekkelijkheid van de persoon gaat. Dat veel mensen alsnog stemmen op de persoon, ook al is het een afgrijselijke foto, is al jammer genoeg.
Maar jordybeukeboom zelf heeft al vaker aangegeven dat dit verkeerd opgevat is. Het ging om de vrouwen, en niet om de fotografiekunsten.
Een beetje ongelukkig verwoord van mij. Ik bedoel hiermee dat ik me nog afvraag waarom het niet gewoon een fotowedstrijd is met allerlei foto's. Als de vrouwen toch al niet belangrijk zijn, waarom moeten ze er dan nog opstaan? Ze worden toch nauwelijk beoordeelt op vrouwelijk schoon.

kos
-
- 46538 berichten
- 8722 stemmen
Dit topic gaat na overleg in de crew dicht. Het heeft niets met films te maken, is volstrekt onduidelijk en past niet bij deze site naar onze mening.
Sorry voor deze vertraging, maar als we het nu niet doen gaat het eeuwig door.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.