- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game...
Knappe (?) actrices game...
GFM
-
- 1116 berichten
- 1542 stemmen
Nou ik zie het al aankomen...
Ik begrijp Nederland niet meer, ik ga weg, emigreer naar Tzazikistan of zoiets, en ga me daar bezig houden met het beschilderen van imiteerklei-bloempotten.....
Gegroet!
Onderhond
-
- 87715 berichten
- 13145 stemmen
Volgens mij gebruiken ze in Tzazikistan echte klei. En maken ze daar eerder waterkruiken. Misschien handig om te weten als je je verf vanuit Nederland al meeneemt.
Veel plezier! 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
...Voor dat je weggaat, wil je dan wel eerst even zeggen wie de volgende foto mag plaatsen? 
T.O.
-
- 2495 berichten
- 2889 stemmen
Dit topic gaat idd nergens meer over 
GFM
-
- 1116 berichten
- 1542 stemmen
Nog eentje dan en het is over, koffers alvast gepakt....
De eerste bieder mag de foto posten....
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
ik ga weg, emigreer naar Tzazikistan of zoiets
Waarom daar heen? Hou je zo van de Griekse keuken ofzo? 
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
2+, 9-
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Een vrouw heeft nu eenmaal meer nodig om mooi te zijn dan een paar nepborsten (zo lijkt het) 
MaryCorleone
-
- 391 berichten
- 282 stemmen
Selma Hayek is voorzover ik het weet puur natuur Spaanse Passie, dus waar het verhaal van die siliconen ineens vandaan komt???
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3320 stemmen
Och mensen gooien meteen met beschuldigingen als siliconen en anorexia. Maar sorry, ik vind haar eigenlijk ook niet echt bijzonder.
+3, -10
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Ze lijkt me wel bijzonder als ze boven je op een tafel danst en een fles whiskey via haar been aan je voert, maar ja, das wel slechts een momentopname natuurlijk. 
kos
-
- 46836 berichten
- 8962 stemmen
Ze lijkt me wel bijzonder als ze boven je op een tafel danst en een fles whiskey via haar been aan je voert
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Wel een leuk topic dit! Hier en daar vreemd stemgedrag, maar ja, wel leuk iig.
Jassie
-
- 398 berichten
- 1095 stemmen
Wel een leuk topic dit! Hier en daar vreemd stemgedrag, maar ja, wel leuk iig.
Wil jij dan volgend plaatje posten?
Jeremy_Sisto
-
- 535 berichten
- 0 stemmen
Selma Hayek is voorzover ik het weet puur natuur Spaanse Passie, dus waar het verhaal van die siliconen ineens vandaan komt???
Selma Hayek is niet spaans, haar vader is libanees en ze is geboren in mexico. En over dat siliconen dat schijnt zo te zijn ja.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Wil jij dan volgend plaatje posten?
Ben technisch niet zo goed. Geef me effe de tijd om dat uit te vissen en dan stuur ik er binnenkort wel eentje. Moet sowieso mn plekje nog verdienen door te stemmen uiteraard. 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Mooi, errug sexy, op zeker een hele dikke plus!
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Ze lijkt me wel bijzonder als ze boven je op een tafel danst en een fles whiskey via haar been aan je voert, maar ja, das wel slechts een momentopname natuurlijk. 

De nieuwe foto krijgt van mij een -
3+, 4-
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.