- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Tagline Game
Tagline Game
waidman
-
- 2466 berichten
- 273 stemmen
oudje: The victims who died were the lucky ones!
Het is ongetwijfeld een Horror of sf film, een oudje dan gok ik op the day after
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
zag Waidman staan en dacht dat hij alweer geraden zou zijn (ik vind dat je hier altijd zo goed in bent), maar deze keer is hij niet goed 
waidman
-
- 2466 berichten
- 273 stemmen
zag Waidman staan en dacht dat hij alweer geraden zou zijn (ik vind dat je hier altijd zo goed in bent), maar deze keer is hij niet goed 
Dus geen Horror of sf? want dan wordt het een stuk lastiger.
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
jouw gokje is niet goed...het is wel horror..althans horror bedoelt..
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
jaren 80...en niet echt een succes geweest (en wellicht niet eens zo bekend)..
waidman
-
- 2466 berichten
- 273 stemmen
Achilles je hebt het heel lastig gemaakt, Werwolf die ook redelijk goed is in dit topic reageert ook al niet, jaren 80 als horror bedoeld, die jaren, vooral de beginjaren 80, waren topjaren voor slasher en splatter movies, dus het zoekgebied is groot, dan probeer ik
Friday 13, deel 1 daar het meisje wat overleeft waarschijnlijk zal worden geplaagd door nachtmerries of iets dergelijks.
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
jaren 80 als horror bedoeld, die jaren, vooral de beginjaren 80, waren topjaren voor slasher en splatter movies,
idd topjaren..maar deze film hoort daar zeker niet bij!! Het "vermoordt" zelfs een beetje dit genre.
En dat jullie hierin goed zijn is bekend 
waidman
-
- 2466 berichten
- 273 stemmen
Is het Aftermath, begin jaren 80, twee atronauten die terugkomen en ontdekken dat hun wereld niet meer bestaat?
Was toen een kleine film, heeft maar kort in kleine zalen gedraaid.
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
neen, helaas...
het gaat over een verdronken heks...
waidman
-
- 2466 berichten
- 273 stemmen
Is die film vorig jaar niet op 1 van de commerciele zenders geweest, die film waarin een vijver in een of ander dorp belangrijk was?
waidman
-
- 2466 berichten
- 273 stemmen
warm...
Nu de titel dus nog!!!!
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
ha ha..maar dat gaat jouw zeker wel lukken...
denk een beetje aan twee dagen geleden..
waidman
-
- 2466 berichten
- 273 stemmen
(
ha ha..maar dat gaat jouw zeker wel lukken...
denk een beetje aan twee dagen geleden..
Ik weet waarschijnlijk wel waar de film over gaat, ergens in het verleden is er een heks ter dood veroordeeld, en is toen verdronken in die vijver, zij heeft echter gezworen om wraak te nemen, na zoveel honderd jaar is de tijd daar en maakt zij slachtoffers, maar ik ben bang dat ik zonder IMDB niet achter de titel kom, frustrerend dus, met deze voorzet moet er toch iemand zijn die het weet. 
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
je bent al zover gekomen..nu 3 dagen was het 666...mensen hebben iets met deze dag, net zoals vrijdag de 13e..wat deze mensen hebben noem je.........
en dan vertalen en je bent er 
waidman
-
- 2466 berichten
- 273 stemmen
Ha Bijgelovig bedoel je, nou weet ik het
Supersticious of Supersticion, het moet dan een van deze twee zijn.
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
yeah..Superstition idd..niet al te beste film, maar daar gaat het hier niet om..
Jij mag Waidman 
waidman
-
- 2466 berichten
- 273 stemmen
yeah..Superstition idd..niet al te beste film, maar daar gaat het hier niet om..
Jij mag Waidman 
Thank you, zal proberen net zo'n lastige te plaatsen 
waidman
-
- 2466 berichten
- 273 stemmen
de nieuwe
A Love Caught In The Fire Of Revolution
waidman
-
- 2466 berichten
- 273 stemmen