- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Poster Knock-Out De Favoriete Films van ...
Poster Knock-Out De Favoriete Films van ...
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik was al aan het kijken waar het mis was gegaan
.
In dat geval moet ik tussen twee lelijke kiezen, de minst lelijke dan maar.
0-2
En als ik even terugkijk welke poster The Descent heeft uitgeschakeld. The Straight Story nouja.
Posters van landschappen doen het opvallend goed alsook vergezichten of hoe moet ik het noemen.
En de horror doet het vooral goed (maar toch niet al te best vind ik) als het om donkere posters gaat zoals Orfanato en Pan's hetgeen niet eens zware horror is.
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
En als ik even terugkijk welke poster The Descent heeft uitgeschakeld. The Straight Story nouja.
Posters van landschappen doen het opvallend goed alsook vergezichten of hoe moet ik het noemen.
En de horror doet het vooral goed (maar toch niet al te best vind ik) als het om donkere posters gaat zoals Orfanato en Pan's hetgeen niet eens zware horror is.
Ik merk dat ik gemiddeld ook heel anders stem dan de meeste users. 9 van de 10 keer is mijn stem naar de afvallers gegaan
.
Pan's vind ik een prachtige poster, denk toch wel mijn favoriet tussen degene die zijn overgebleven. Al zal het je ook niet verbazen dat The Lion King ook nog in mijn lijstje favorieten staan. Die heeft echter een lastige tegenstander straks.
Boeikens
-
- 4467 berichten
- 5329 stemmen
Battle 50:
V for Vendetta (2005):

vs.
Das Leben der Anderen (2006)

T/m 5, 1 verschil
Boeikens
-
- 4467 berichten
- 5329 stemmen
Ik heb blijkbaar iets gemist 
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Battle 51:
Deliria (1987):

vs.
Martyrs (2008):

alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ja ik had dus een fout gemaakt met het noteren van de winnaars 2 maal The Descent ipv Solyaris. Hoe knap ik die van The Descent ook vind en Solyaris lelijk, Solyaris was een winnaar vorige ronde (tegen Gladiator) en had recht op een plaats in ronde 2. Dus ja Descent had pech met de loting en Volta West "geluk"
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Battle 52:
Shutter Island (2010):

vs.
28 Days Later... (2002):

t/m 5, 1 verschil