• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.754 films
  • 12.256 series
  • 34.049 seizoenen
  • 648.696 acteurs
  • 199.205 gebruikers
  • 9.384.413 stemmen

Christmas Poster Knock-Out (2015)

zoeken in:

Kondoro

• 11528 berichten
  • 2869 stemmen

MovieMind schreef:

(quote)
Als je de laatste stemmer erop aanspreekt (en meteen ook alle andere stemmers) dan gaat het zeker ergens over.

(quote)
Begrijpelijk.

(quote)
Graag willen maak jij ervan, maar het plaatsen van battles lijkt me voornamelijk de verantwoording van de organisatie.

(quote)
Dat jij en ik het kunnen wil nog niet zeggen dat iedereen het kan.

(quote)
Dat klopt, en als iemand het kan en daarbij ook wil, dan is dat mooi meegenomen.

(quote)
En iedereen kan dat lezen, dus het was totaal overbodig om daar iemand over aan te spreken.

(quote)
Nee, je spreekt alleen de laatste stemmer erop aan als die geen nieuwe battle plaatst.

(quote)
Snap je punt, vind het alleen een beetje ongepast om daar iemand (buiten de organisatie) over aan te spreken, daarbij ook nog eens onnodig als er bij bijna elke battle "iedereen mag battles plaatsen" staat.

Nee , nee meneer Moviemind, je gaat nu onzin kletsen. Ik vermeld duidelijk in mijn bericht dat het niet alleen op Miszmi gericht is. oftewel; ", kleine moeite en zo houd je het spelletje bezig (geld ook voor anderen!). ". Is nu net dat Miszmi de laatste was, al was het iemand anders die er gewoon niks aan deed had ik het nog geschreven. Wij zeggen in onze berichten netjes dat iedereen battles mag plaatsen en dus ook hierbij vriendelijk een vraag aan het stellen zijn. Daarbij als het de bedoeling is dat de organisatie alleen battles plaatst, plaatsen wij ook geen verzoekjes, het is leuker als de buitenwereld ook iets plaatst zodat we het ook leuk kunnen houden, niet dat alles 2 uur stil staat en mensen er geen oog meer voor hebbe, Zoals ik lees is Miszmi dus iemand die vaak via Mob gaat, dat kan. Maar ik zie nu dat jij ook een battle plaatst, zo moeilijk is het toch niet eh? En het is ook helemaal niet overbodig om te zeggen want als we het niet neer typen gebeurt het al helemaal niet. Voortaan beter lezen, zal handiger zijn dan zoveel stampij maken over een verzoekje..

Miszmi, moeilijk is het niet. Quote desnoods een bericht om te zien hoe de vorige plaatser zijn battle gemaakt heeft, mocht je op de PC zitten, dan kun je zien hoe hij dat deed. Nogmaals het is niet verplicht eh, we vragen gewoon vriendelijk; goh, weet jij hoe het moet en zie je al 10 minuten (bijvoorbeeld) een stilte, plaats er eentje, moviemind heeft gezien dat het een kleine moeite is.

Kondoro

• 11528 berichten
  • 2869 stemmen

3 - 3

Boeikens

• 4471 berichten
  • 5337 stemmen

4-3 Initiation

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

5-3

Ik voelde mij verder ook niet persoonlijk aangevallen, maar heb mij ook niet verdiept in het plaatsen van battles. Ik kom hier geregeld een stem droppen en ben gelijk weer weg. Net als nu trouwens . Zal morgen kijken of ik zin heb om te kijken hoe het werkt. Slaap lekker!

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Kondoro0614 stop aub met deze discussie. Het is onnodig. De ko gaat uiteindelijk hoe dan ook wel verder, dat is ook te zien aan de knockout posters #5. Een battle duurt tenslotte maximaal 24 uur dus gaat het altijd vanzelf weer verder. Heb je er al over nagedacht dat je door discussies aan te gaan ook mensen kan wegjagen?

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Battle 155

Il Natale Che Quasi Non Fu (1966)

(afbeelding)

Vs

Santa with Muscles (1996)

(afbeelding)

T/m de 5, 1 verschil

Kondoro

• 11528 berichten
  • 2869 stemmen

Gang_Star schreef:

Kondoro0614 stop aub met deze discussie. Het is onnodig. De ko gaat uiteindelijk hoe dan ook wel verder, dat is ook te zien aan de knockout posters #5. Een battle duurt tenslotte maximaal 24 uur dus gaat het altijd vanzelf weer verder. Heb je er al over nagedacht dat je door discussies aan te gaan ook mensen kan wegjagen?

Maakt me niet uit, wil me standpunt hebben klaar. Zo ben ik en als je dat nog niet gemerkt hebt weet je het nu .

Is het voor iemand een eerste keer niet duidelijk dan maak ik het wel duidelijk, ondanks dat ik deze discussie niet gestart ben maar even een verzoek de wereld in hielp.

Kondoro

• 11528 berichten
  • 2869 stemmen

0 - 1

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Weet dan wel dat ik het hier totaal niet mee eens ben. Sterker nog, als dit zo blijft doorgaan dan hoeft het voor mij niet meer. Dat is dan mijn standpunt, maar dan zal ik me wel terug trekken qua organisatie, zowel bij deze ko als de andere waarbij ik betrokken ben. Ook zit er dan geen nieuwe ko van mij meer in. Door deze discussies gaat de lol er bij mij vanaf.

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

0-2

Kondoro

• 11528 berichten
  • 2869 stemmen

Gang_Star schreef:

Weet dan wel dat ik het hier totaal niet mee eens ben. Sterker nog, als dit zo blijft doorgaan dan hoeft het voor mij niet meer. Dat is dan mijn standpunt, maar dan zal ik me wel terug trekken qua organisatie, zowel bij deze ko als de andere waarbij ik betrokken ben. Ook zit er dan geen nieuwe ko van mij meer in. Door deze discussies gaat de lol er bij mij vanaf.

Jou maakt me niet zoveel uit. Dan wil ik het nog niet voor Alex, boeikens en tamme verpesten. Dus dan trek ik me wel terug eruit, stop met die discussie die uit goede bedoelingen gestart word.. miszmi heb ik netjes bericht in privé gedaan erop wijzend niet de bedoeling was dat alleen zei erop aan was gesproken. Succes

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

I wish you a Merry Christmas;

I wish you a Merry Christmas;

I wish you a Merry Christmas.... and a Happy New Year.

0-3

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

1-3

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Weet je al die discussies trek ik me al niet meer aan hoor. Ik stem en werk gewoon mee omdat ik het aan Tamme heb beloofd. Dus ik ga me ook niet terugtrekken zolang er mensen nog willen doorgaan.

1-4 Hulk

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

1-5

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

1-6

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Battle 156

Holiday Inn (1942)

(afbeelding)

Vs

The Santa Incident (2010)

(afbeelding)

T/m de 5, 1 verschil

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

0-1

Kondoro

• 11528 berichten
  • 2869 stemmen

0 - 2

Boeikens

• 4471 berichten
  • 5337 stemmen

0-3

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

0-4 Santa

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

0-5

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

B157.

A Diva's Christmas Carol (2000)

(afbeelding)

Vs.

Regalo di Natale (1986)

(afbeelding)

T/m de 5, 1 verschil

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

0-1 Regalo

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

1-1

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

1-2

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

1-3

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

1-4

Boeikens

• 4471 berichten
  • 5337 stemmen

1-5

Boeikens

• 4471 berichten
  • 5337 stemmen

Round 1, Battle 158

Christmas Grace (2013)

(afbeelding)

Vs.

The Borrowed Christmas (2014)

(afbeelding)

T/m 5, 1 verschil

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.