- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knockout Filmposters 2015
Knockout Filmposters 2015
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1309 stemmen
1-1 / The American Astronaut.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Volgens mij is dit duel uit ronde 2 waar Godzilla won... even controleren.
edit: ik heb het mis, maar dacht dat Tokyo.sora had verloren van My Blueberry Nights.
edit2: Tokyo.sora heeft inderdaad verloren van My Blueberry Nights (tot twee keer aan toe in de battle zelfs): Film >> Filmgames >> Knockout Filmposters 2015
Animosh
-
- 4665 berichten
- 539 stemmen
Ja, je hebt gelijk: My Blueberry Nights won met 9-7.
Onderhond
-
- 87601 berichten
- 12864 stemmen
Vervelende vergissing. In ieder geval geen partijdigheid aangezien ik zelf in die battle voor MBN gestemd heb. Driewerf excuus.
29. My Blueberry Nights - Godzilla
Onderhond
-
- 87601 berichten
- 12864 stemmen
Wat mij betreft nemen we de volgende keer wat meer tijd om de 'betere/beste' versie te vinden.
Een halve week en bijna geen animo voor verbeteringen. En in het geval van deze poster ben ik het zelfs niet eens.
1-2 Godzilla
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Een halve week en bijna geen animo voor verbeteringen. En in het geval van deze poster ben ik het zelfs niet eens.
Bij die poster vind ik het ook geen probleem. Veel andere posters hadden inderdaad verbeterd kunnen/moeten worden, maar ik heb zelf de kans laten liggen om dat op tijd te doen en kwam er pas achter in de loop van de KO.
Onderhond
-
- 87601 berichten
- 12864 stemmen
Dat er voor veel posters betere versies te vinden zijn zal ik zeker niet tegenspreken, heb me vooral beziggehouden om grotere versies te vinden van m'n eigen favorieten. Maar bij de volgende editie van deze KO nieuwe kansen