• 15.764 nieuwsartikelen
  • 178.104 films
  • 12.215 series
  • 33.986 seizoenen
  • 647.155 acteurs
  • 199.026 gebruikers
  • 9.373.131 stemmen

Horror Avatar Knock-Out

zoeken in:

Bob Gray

• 1222 berichten
  • 2045 stemmen

3-0

tattoobob

• 8198 berichten
  • 2563 stemmen

3-1

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

Sommige avatars hebben inderdaad niets met horror te maken, daar viel ik gisteren ook al een beetje over. Die zullen er echter ook zo uit liggen. De mini avatars vind ik persoonlijk lastiger. Ze zijn soms wat lastig te beoordelen en daardoor ook wat minder waardering krijgen dan sommigen verdienen. De battle die net is afgelopen is daar een mooi voorbeeld van. Nu vind ik de avatar van Barry ook sterk, dus geen onterechte winnaar, maar de avatar van p8rb in het groot had meer effect gegeven. Mijns inziens zou het dus goed zijn om in de toekomst of alleen grote avatars mee te laten doen, of de betreffende avatar in groter formaat via Google proberen te bemachtigen.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

4-1

Dying Rose

• 1315 berichten
  • 3419 stemmen

Fijn. Niet alleen mocht ik de spits afbijten, ik kreeg de eer om ook als eerste in het zand te bijten.

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Miszmi schreef:

Mijns inziens zou het dus goed zijn om in de toekomst of alleen grote avatars mee te laten doen, of de betreffende avatar in groter formaat via Google proberen te bemachtigen.

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, weet je hoeveel werk daar in gaat zitten voor een organisator?

Al dat extra werk voor wat, zodat het binnen 3 dagen erdoorheen gejaagd kan worden.

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

MovieMind schreef:

(quote)
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, weet je hoeveel werk daar in gaat zitten voor een organisator?

Al dat extra werk voor wat, zodat het binnen 3 dagen erdoorheen gejaagd kan worden.

Eens, daar dacht ik ook over na. Daarom zou ik ook eerder gaan voor de kleine avatars uitsluiten. Maar dat is slechts hoe ik ernaar kijk, mogelijk dat anderen geen moeite hebben met de kleine avatars. Ik vind ze veelal lastig te beoordelen, waardoor ik al snel voor de grotere ga en er eigenlijk dus een oneerlijke strijd ontstaat.

Ach, het blijft een spelletje natuurlijk en ik vermaak mij er hoe dan ook wel mee.

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

5-1

Cikx

• 2120 berichten
  • 1083 stemmen

Dacht even dat die avatar van Fillumgek Immortan Joe van Mad Max was

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

Dying Rose schreef:

Fijn. Niet alleen mocht ik de spits afbijten, ik kreeg de eer om ook als eerste in het zand te bijten.

Je had wellicht ook gewoon pech met de loting. Als je in een andere battle werd geplaatst, had je wellicht meer dan 50% kans om door te gaan.

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

1-0

tattoobob

• 8198 berichten
  • 2563 stemmen

2-0

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

2-1

Dit is ook een voorbeeld van een battle waar het spijtig is dat er een verliezer zal zijn.

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

3-1

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

4-1

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Als je de eerste ronde hebt verloren, is het spel dan klaar?

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Alexander1900 schreef:

Voor je avatar wel, maar je mag gewoon blijven meestemmen uiteraard.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Alexander1900 schreef:

Voor de verliezer is het dan afgelopen ja. Bij dit spel is er geen herkansing enkel als je bij de laatste 4 geraakt.

MovieMind inderdaad je weet hoe veel werk kan kruipen in zo een KO, gelukkig hou ik sommige lijsten nog wel bij. Maar uiteindelijk weet je ook niet op voorhand hoe het allemaal gaat lopen. Nu zijn we echt op een punt gekomen dat kleine avatars ontzettend in het nadeel zijn. Die users wat ze niet vergroten zijn wellicht ook niet echt bezig met goed te presteren in dit spel. Maar het lijkt mij aangewezen om te beslissen van grote avatar en liefst helemaal horror, dan vind ik 64 deelnemers zoals 2 jaar geleden ook al goed. Uiteraard kan het zijn dat die op een dag of 3 al afgelopen is

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

5-1

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

bitchfight! euh ik bedoel catfight

0-1

Cikx

• 2120 berichten
  • 1083 stemmen

Hoe tof ik Breaking Bad ook vind, het heeft weinig met horror te maken.

0-2

Noodless

• 10042 berichten
  • 6178 stemmen

0-3

Collins

• 7294 berichten
  • 4311 stemmen

0-4

Miszmi

• 3240 berichten
  • 598 stemmen

0-5

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Inderdaad, de kleine avatars zijn bijna niet te zien + niet alle avatars zijn horror + mede hierdoor heb je minder battles waardoor je bijv. 1 lijst / post kan maken van de battles en gelijk de avatars erbij en daar kan men op stemmen i.p.v. elk half uur eentje. Ook al heeft men de tijd (24 uur) om op andere avatars te stemmen. Dit wordt eigenlijk niet gedaan.

Het principe wordt dan: Als men eenmaal stemt op 1 dag, stemt men op alle battles van die dag en niet op wie men zin heeft. Zo is het m.i. eerlijker maar goed, het is een spel. Voor mij overigens de laatste keer. Het was wel weer leuk geweest.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

zo is het wel eerlijker alle 2 klein

0-1 FK

Cikx

• 2120 berichten
  • 1083 stemmen

1-1

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.