- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Usernames
Knock-Out Usernames
Boenga
-
- 2641 berichten
- 1545 stemmen
Arme Billy. 3-0 voorsprong moeten afgeven, dat is hier al zo erg als op de voetbal...
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
3-1 TDD
Mescaline doet me denken aan Masculine (mannelijk), nu goed de user is ook wel een man.
Boenga
-
- 2641 berichten
- 1545 stemmen
3-1 TDD
Mescaline doet me denken aan Masculine (mannelijk), nu goed de user is ook wel een man.
Dus jij stemt op basis van het geslacht ? 
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13478 berichten
- 1314 stemmen
4-2 / TheDiningDead.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Neen, want bij veel users weet ik zelfs niet of het een man of vrouw is, tenzij ik die al wat beter ken. Maar ik vind mannelijk, masculin, masculine en in dit geval mescaline niet mooi klinken.
Trouwens apekopje, ik had gehoopt dat je mss interesse zou hebben voor nog eens een filmchallenge (verwijs naar mijn bericht in de top 512 KO). Als je ideeën hebt, mag je me altijd pm'n.
kevin_vp
-
- 950 berichten
- 0 stemmen
5-2
Ik ken de volgende battle niet. Sorry, vanaf nu zal ik het beter opvolgen.
Boenga
-
- 2641 berichten
- 1545 stemmen
Trouwens apekopje,
Dat is nu de jeugd van tegenwoordig, zie... Geen respect meer voor hun voorouders ! 
Wat de challenge betreft: ik zal me er eens over bezinnen, maar: hoe dan ook zit ik toch wel met het probleem van tijdsgebrek - zelden meer dan 30 minuten per dag voor m'n tv-toestel - en ik meen me ook te herinneren dat er nogal wat horrorfans bij de laatste challenge zaten. 2400 dvd's in m'n kast, maar ik denk niet dat daar 5 horrorfilms bijzitten...
Maar ik zal er zeker eens over nadenken !
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
B126. mrklm vs. plano
t/m 5, 1 verschil
dit lijkt wel een duel tussen vliegtuigen 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
pfff ik vind ze allebei niet bijzonder
0-1 plano
Boenga
-
- 2641 berichten
- 1545 stemmen
1-2 voor die 5 medeklinkers, al heb ik er helemaal geen idee van wat dat zou betekenen ?
kevin_vp
-
- 950 berichten
- 0 stemmen
1-3 Al is die eerste idd wel enorm mysterieus in de slechte zin van het woord. 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Dat is nu de jeugd van tegenwoordig, zie... Geen respect meer voor hun voorouders ! 
Wat de challenge betreft: ik zal me er eens over bezinnen, maar: hoe dan ook zit ik toch wel met het probleem van tijdsgebrek - zelden meer dan 30 minuten per dag voor m'n tv-toestel - en ik meen me ook te herinneren dat er nogal wat horrorfans bij de laatste challenge zaten. 2400 dvd's in m'n kast, maar ik denk niet dat daar 5 horrorfilms bijzitten...
Maar ik zal er zeker eens over nadenken !
Ik heb het niet over een horrorfilm challenge, die challenge is voor oktober. De bedoeling is om een meer een algemene filmchallenge te doen, vrije keuze van genre. Ik zal je anders een pm toesturen met het idee. Ik ga die ook naar nog een aantal andere vaste medewerkers/deelnemers sturen van vorige challenges.
Boenga
-
- 2641 berichten
- 1545 stemmen
Ik zal je anders een pm toesturen met het idee. Ik ga die ook naar nog een aantal andere vaste medewerkers/deelnemers sturen van vorige challenges.
Oké ! 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3402 stemmen
1-3 Al is die eerste idd wel enorm mysterieus in de slechte zin van het woord.