- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Acteerprestaties
Knock Out: Acteerprestaties
BBarbie
-
- 12893 berichten
- 7675 stemmen
Lorre staat me echt nog bij.
Er zijn volgens mij weinig mensen die die film gezien, die zijn optreden en vooral zijn uitpuilende ogen ooit zullen vergeten.
4-4
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Ik herinner het me ook nog goed. Als een van de meest lachwekkende acteerprestaties ooit.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
23. Ethan Hawk - Before Sunset vs. Neil McCauley (Robert de Niro) Heat
0-0
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
23. Jesse (Ethan Hawke) Before Sunset vs. Neil McCauley (Robert de Niro) Heat
5-2
24. Stephanie (Marion Cotillard) - De Rouille et d'Os vs. Kiyoshi Yamazaki (Ken'ichi Endô) - Bijitâ Q
1-0
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
25. Jacky Vanmarsenille (Matthias Schoenaerts) - Rundskop vs. Christian Bale - The Machinist
0-0
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Hm. Jammer dat ik eerstgenoemde niet heb gezien, maar dit lijkt me toch sterk..
Maar goed, die Schoenaerts doet het sowieso altijd goed (vanwege de Belgische users ?)op het forum.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Ik ben geen Belg en ik ben normaal ook geen fan van Schoenaerts. In Rust and bone bijvoorbeeld vind ik 'm geen meerwaarde, integendeel.
Dat Bale voor zijn rol 27 kilo is afgevallen is bewonderenswaardig, maar zijn acteerprestatie is in vergelijking met die van Schoenaerts in Rundskop gewoon niet zo bijzonder. Die zet echt iets indrukwekkends neer. Overigens wil het toeval dat Schoenaerts voor zijn rol ook een metamorfose van 27 kilo heeft ondergaan. Alleen gingen de kilo's er in zijn geval niet af, maar kwamen die er bij.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
26. Jack Torrance (Jack Nicholson) - The Shining vs Jerry Lundegaard (William H Macy) - Fargo
1-0