- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Acteerprestaties
Knock Out: Acteerprestaties
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
97 Cary Grant - His Girl Friday VS. Vidya (Vidya Balan) – Kahaani
0-0
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Door deze KO zie ik pas wat een noob ik nog ben op filmgebied. Kan bij de meeste battles niet eens stemmen, omdat ik ze niet ken haha.
BBarbie
-
- 12893 berichten
- 7675 stemmen
Door deze KO zie ik pas wat een noob ik nog ben op filmgebied. Kan bij de meeste battles niet eens stemmen, omdat ik ze niet ken haha.
Komt vanzelf, Frank, als je van lieverlee je "kijkersgrenzen" verlegt naar andere filmgebieden dan de Engelstalige. Er is zoveel moois te zien "buiten Hollywood".
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Komt vanzelf, Frank, als je van lieverlee je "kijkersgrenzen" verlegt naar andere filmgebieden dan de Engelstalige. Er is zoveel moois te zien "buiten Hollywood".
ik kijk niet eens alleen hollywood, maar het triggert me
idd om vaker meer onbekende films te gaan kijken door deze ko. Alleen maar positief.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Me too, mafketel. En dan ben ik zelf nog wel organisator 
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
97 Cary Grant - His Girl Friday VS. Vidya (Vidya Balan) – Kahaani
1-1 Volgende stem beslist
98 Michiru (Rena Tanaka) - Kurai Tokoro De Machiawase VS. Lidia (Jeanne Moreau) - La Notte
0-0
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1979 stemmen
1-2
Die andere film heeft 5 stemmen, gaat echt nergens over.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Misschien had ik inderdaad een minimaal aantal films moeten stellen als regel bij de nominaties.
BBarbie
-
- 12893 berichten
- 7675 stemmen
Daar ben ik het wel eens, maar aan de andere kant is het vooral jammer voor de mensen die deze film niet gezien hebben. Meer dan de moeite waard.
BBarbie
-
- 12893 berichten
- 7675 stemmen
99 Ghost Dog (Forest Whitaker) - Ghost Dog: The Way of the Samurai VS. Jacob Petersen (Mads Mikkelsen) - Efter Brylluppet
0-1
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
100 Scarlett Johansson - Lost in Translation VS. Hanna Schmitz (Kate Winslet) - The reader
1-0