- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Best of movie scores
Knock-out: Best of movie scores
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
3-6
118. Ennio Morricone - Demise Of Barbara, And The Return of Joe (Navajo Joe) - Arrival of the Birds (Arrival of the Birds)
0-1
Ongelukkig gekozen titel van deze knock-out trouwens. Ik heb dit topic niet eerder geopend omdat ik in de veronderstelling was dat dit de zoveelste knock-out filmscores was, maar het gaat dus om individuele liedjes/nummers/songs/tracks. Rijst bij mij wel de vraag of jullie alleen stemmen als je de film hebt gezien (en het nummer in context kan beoordelen) of ook als je de film niet hebt gezien (en dus puur de muziek beoordeelt).
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Meestal het eerste, soms het tweede geval, als een nummer me bijzonder aanspreekt. Maar als het battles zijn tussen films die ik beide niet gezien heb en de muziek ook niets bijzonders is, stem ik doorgaans niet. Stemmen om te stemmen vind ik nogal onzinnig. Vreemde battle is dit overigens. De tweede soundtrack is meer dan 2 mln. keer beluisterd op Youtube, terwijl de film maar een paar honderd stemmen heeft op IMDb en slechts 8 hier. 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Zullen we na deze dwaze battle dan maar verdergaan?
119. Maurice Jarre - Main Theme (Lawrence of Arabia) - Moby - Overland (Southland Tales)
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12854 stemmen
2-1 veel te veel dik aangezette oempapa muziek in deze KO.