- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Regisseurs (2013)
Knock-Out Regisseurs (2013)
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Heb pas 1 film van Bava gezien (die ik niet hoog heb beoordeeld), maar wel redelijk benieuwd naar ander werk van hem. Hoopte daarom dat Theo het ook zonder mij ging redden. Geeft me wel extra motivatie om wat Bava's te gaan kijken.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Het gaat erom dat je in staat zou moeten zijn een uitgebreid verslag over beiden te schrijven, nogal logisch als je twee regisseurs vergelijkt. Vind dat geschreeuw als je niet weet waar je over praat een beetje onzinnig. Maar goed, je bent niet de enige.
Als je fan bent van de een en de ander je weinig tot niet aanspreekt (in mijn geval), dan is een stem m.i. meer dan gerechtvaardigd.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8156 stemmen
55. Federico Fellini vs Emir Kusturica
0-1
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
2-1, leuk duel btw, toch een beetje het meester vs. de leerling-gevoel als je het mij vraagt.
mister blonde
-
- 12697 berichten
- 5831 stemmen
Als je fan bent van de een en de ander je weinig tot niet aanspreekt (in mijn geval), dan is een stem m.i. meer dan gerechtvaardigd.
Wil niet weer de discussie aanzwengelen dat ik het onzinnig vind dat je ergens op stemt waarvan je de tegenstander niet kent, ben best bereid dat licht hoofdschuddend van achter mijn pc stilletjes te laten passeren. (En je kan lullen wat je wil, maar het blijft krom ergens op te stemmen, als je het alternatief niet kent. Of dat nu gaat om de politiek, een debiele talentenjacht of een onschuldig ko spelletje op MM).
Uitroeptekens die dan illustreren dat de een absoluut de voorkeur moet krijgen boven de ander, zijn er echt te veel aan. Dan denk ik "wat loop je nou te schreeuwen, je weet niet eens waar je het over hebt". Komt een beetje over als een klein kind die schreeuwt om weer diezelfde tekenfilmpjes, als er een onbekend alternatief tegenover staat.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
56. Roman Polanski vs Clint Eastwood
0-0
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8156 stemmen
57. Francis Ford Coppola vs Terrence Malick
0-1