- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Actiehelden (2012)
Knock-Out Actiehelden (2012)
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Het helpt vooral als je uit de 80's komt 
Onderhond
-
- 87598 berichten
- 12853 stemmen
Vooral als je in de 80s bent blijven hangen. Dat jaartje tussen ons zal het verschil niet maken.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31154 berichten
- 5451 stemmen
Hier ben je blijkbaar pas een actieheld als je westers bent en met een pistooltje kan zwaaien.
Toch niks mis met een Aziaat die met één hand datzelfde pistooltje uit elkaar kan halen en de kogels terug geeft. 
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
32. Superman (Superman films) - Lee (Enter the Dragon)
0-1 de enige Aziaat die 'held' genoemd mag worden 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
1-4
Wel een zwakkere film van Bruce Lee.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zijn beste met afstand, zou ik zeggen. DIe oudere zijn op Lee na niet om aan te zien.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Fist of Fury, The Way of the Dragon en The Big Boss vind ik alle drie een stuk beter.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jij hebt ook gen smaak.
Enkel deze, Game of Death zijn goed. Way of the Dragon gaat ook nog wel.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zijn toch alle drie ook een stuk harder dan Enter the Dragon.
Het eindgevecht stelt ook niet echt veel voor. Nogal onoverzichtelijk met die spiegels en Han is ook geen geweldige vechter. Vooral een anti-climax dat Bruce Lee niet tegen Bolo vecht, dat zou een veel beter gevecht zijn.
Game of Death is al helemaal een farce, de echte Bruce Lee doet maar een kwartiertje mee.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zijn toch alle drie ook een stuk harder dan Enter the Dragon.
Het eindgevecht stelt ook niet echt veel voor. Nogal onoverzichtelijk met die spiegels en Han is ook geen geweldige vechter. Vooral een anti-climax dat Bruce Lee niet tegen Bolo vecht, dat zou een veel beter gevecht zijn.
Game of Death is al helemaal een farce, de echte Bruce Lee doet maar een kwartiertje mee.
Ik vind die eerste drie films enorm knullig en in Big Boss wordt ook nog eens nauwelijks gevochten. Eindgevecht van EtD vind ik grandioze CINEMA, evenzo het gevecht met de guards. En harder, nou nee, zo beleef ik het niet. Game of Death bevatten een aantal geweldige gevechten en een sterk concept. Lee doet ook veel langer mee.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
En harder, nou nee, zo beleef ik het niet.
Lee doet ook veel langer mee.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Big Boss is echt een dramatisch slechte film. Vind de gevechten in EtD ook veel aantrekkelijker. Verder heerlijke 70's set up. Geweldige soundtrack ook.
Onderhond
-
- 87598 berichten
- 12853 stemmen
Bij Lee moet je het vaak maar geloven dat het een held is. Enter The Dragon is dan ook nog eens een dramatische film. Als hij slaat zit je naar z'n benen te kijken en als hij trapt naar z'n grimas.