- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Actiehelden (2012)
Knock-Out Actiehelden (2012)
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12855 stemmen
Dat had meer met compleet ongeloofwaardige scripts te maken dan enige uitstraling of presence van Seagal. Ik kan ook lethal zijn als er in het script staat dat ik altijd moet winnen.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Niet als je eruit ziet als een whimp en geen enkele skills hebt. Een staartje maakt nog geen whimp en skills had hij wel.
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12855 stemmen
Een staartje maakt nog geen whimp en skills had hij wel.
Liefde maakt blind zullen we dan maar denken.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
5-6 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
It's Time
To Die
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Liefde maakt blind zullen we dan maar denken.
Bovenal hebben we hier gewoon te maken met filmpersonages en niet met de skills van een acteur in het echt. Niet echt relevant.
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12855 stemmen
Het is revelant als het niet goed gemaskeerd wordt. Het is ook relevant als je een hoop scenes niet kan doen omdat de acteur er niet toe in staat is.
Edit: aan Woo-ping Yuen heeft het niet gelegen dat de actiescenes in The Matrix niet op niveau waren.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
De vechtscènes in de Seagal films staan volledig in dienst van hem. Het is vooral botten breken en rake klappen uitdelen wat hij doet en dat wordt qua montage prima ondersteund d.m.v. veel close-up en zeker voor de tijd los camerawerk.

dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Bovendien heeft Seagal gewoon een martial-artist achtergrond:
Steven Seagal - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12855 stemmen
Als The Asylum tegenwoordig met zo'n scene aan komt draven worden ze scheef bekeken. Zoiets wil ik niet eens meer "actie" noemen.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
If you come back in, I'll hit you with so many rights you'll be begging for a left...
5-6
yeyo
-
- 6352 berichten
- 4617 stemmen
5-7
Chuck is maar een kleurloze held. Op James Braddock had ik sowieso gestemd, Invasion USA is helaas verre van memorabel. Mijn stem gaat voor alle duidelijkheid naar good old Guy Williams uit die stokoude Zorro serie... NIET naar Antonio Banderas.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
2-1 Chuck eruit tegen homo Zorro 
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
nog altijd beter dan die Gristen met z'n pratende kut.