- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Actiehelden (2012)
Knock-Out Actiehelden (2012)
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12858 stemmen
4 know-nots die Hanzo eruit stemmen.
Deze KO is alweer waardeloos, erg jammer.
In mijn geval kan je iedereen hier tegen Jaa zetten, wat mij betreft mag hij gewoon de finale winnen. Als Reinbo er dan nog achteraan komt met één of ander hilarisch slecht clipje is het lot van zo'n personage natuurlijk al snel bezegeld.
Los daarvan zijn samurai nu niet de meest geschikte actiehelden, zeker niet de wat realistischere versies.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je kunt de actieheld natuurlijk ook conceptueel benaderen. Jaa is slechts een de topper uit het dozijn Bruce Lee klonen. Hanzo heeft een geheel eigen stijl.
Een unieke actieheld. Dat sla ik vele malen hoger aan.
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12858 stemmen
Muay Thai is een Lee-stijl clone ... uhuh.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Muay Thai is een Lee-stijl clone ... uhuh.
Conceptueel gezien zijn het gewoon allemaal aziatische vechtsportfilms. Je zult moeten toegeven dat de stijl van Hanzo daar toch ietwat buiten valt. 
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12858 stemmen
Conceptueel gezien zijn het gewoon allemaal aziatische vechtsportfilms. Je zult moeten toegeven dat de stijl van Hanzo daar toch ietwat buiten valt.
't is ook maar een samoerai dan, of is Japan niet Aziatisch genoeg? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Uh? Geloof dat je je met deze opmerking een enorme know not toont..... Pijnlijk.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik heb tientallen samoeraifilms gezien. Hanzo is zeker niet beter dan andere samoerai, maar wel uniek.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik heb tientallen samoeraifilms gezien. Hanzo is zeker niet beter dan andere samoerai, maar wel uniek.
Ja, zijn zwaard is absoluut anders....
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen