- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knockout Filmposters 2012
Knockout Filmposters 2012
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Belachelijke conclusie, je moet gewoon nog kunnen zijn dat het mensen zijn. Een oneffenheid op de huid is niks mis mee, je hebt wel een erg vertekent mensbeeld als je denkt dat ze er in het echt ook zo uit zien.
1-2
Het feit dat personen er al dan niet menselijk overkomen, heeft voor mij niks te maken met het al dan niet goed vinden van een poster. Als je dat criterium hanteert, kan je heel wat posters weglaten.
Er zijn al verschillende zeer onscherpe (wazige) posters te ver gekomen ten koste van een aantal van mijn favorieten. Dus de opmerking is niet specifiek op jou bedoeld
. Het is meer een frustratie van mij.
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
Het feit dat personen er al dan niet menselijk overkomen, heeft voor mij niks te maken met het al dan niet goed vinden van een poster. Als je dat criterium hanteert, kan je heel wat posters weglaten.
Er zijn al verschillende zeer onscherpe (wazige) posters te ver gekomen ten koste van een aantal van mijn favorieten. Dus de opmerking is niet specifiek op jou bedoeld
. Het is meer een frustratie van mij.
Ik snap je frustratie, ik stoor me echter aan de té opzichtig gefotoshopte gezichten. Ik kan er natuurlijk niet omheen dat de poster daarnaast erg mooi is.
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
096. Alice in Acid Land - Cabin Fever
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
wat een zooitje, volgens mij is de stand 2-5
ik maak er 3-5 van
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Lijkt me handiger om schram's stem voor de zekerheid niet mee te tellen tot hij 'm bevestigd.
4-4
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12875 stemmen
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
Ook wel alleen dit stoort me niet.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Misplaatste verontwaardiging. Op deze plek althans. Gaat hier om de stijl en sfeer van de poster.
5-6
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
En die vind ik dus juist beter uit de verf komen zónder de gefotoshopte gezichten.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Spreken over een vertekend mensbeeld is in die context dan wel wat overdreven, vind je niet?
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
Dat is misschien wel waar ja, ik benoem het echter omdat specifiek dat gedeelte de irritatie oproept. Dit hangt voor mij in dit geval eigenlijk niet samen met de context waar het in valt.
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
2-2 wat een amateuristische meuk die eerste