- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt dit citaat?
Uit welke film komt dit citaat?
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Dan klopt het 
Een quote van Peter Falk om precies te zijn
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Idd 
'Hey, I guess they're right. Senior citizens, although slow and dangerous behind the wheel, can still serve a purpose.'
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Jaaa! Eindelijk weet ik er 1! Pas nog gezien
.
Dumb & Dumber toch?
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
No matter how far a jackass travels, it won't come back a horse.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Kôkaku kidôtai 2: Inosensu
gezegd door: Akio Ôtsuka als Bateau? 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Hehe, jah, ik dacht: laat ik de vertaling maar posten, anders is ie wel heel erg moeilijk
.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Hehe, jah, ik dacht: laat ik de vertaling maar posten, anders is ie wel heel erg moeilijk
.
haha idd 
hier is de volgende:
You know I've got quite a collection of victims in here.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Hoe weten jullie dit allemaal 
Veel films kijken en soms is het gewoon dom geluk 
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Maar in ieder geval, dit is de quote
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Veel films kijken en soms is het gewoon dom geluk 
Maar jij weet wel erg veel quotes van films die je volgens mij geeneens hebt gezien. Als iemand een opgave plaatst dan heb jij vaak het goede antwoord. Neem nou die quote van Fisherking. Ik had daar nooit opgekomen. Ik zet daarom ook mijn vraagtekens bij jouw eerlijkheid bij dit spel. En wat bedoel je met dom geluk? Gewoon iets gokken en dan blijkt het ook nog goed te zijn? Sorry, maar volgens mij saboteer jij dit spelletje een beetje 
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Ach en dat gebeurt echt bij een heleboel van dit soort spelletjes.....
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13070 stemmen
Zie inderdaad niet in hoe je zomaar even "Innocence" gokt op die quote, al helemaal niet als je de film niet gezien hebt.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Sorry, maar volgens mij saboteer jij dit spelletje een beetje 
Hoe bedoel je dat dan?
De meeste films heb ik wel gezien. Maar ik word soms ook geholpen door m'n buurman.
Maar als dat valsspelen is, doe ik dat niet meer hoor 
Zie inderdaad niet in hoe je zomaar even "Innocence" gokt op die quote, al helemaal niet als je de film niet gezien hebt.
Ik gok soms, maar dat zijn wel films die ik heb gezien. Als ik er nog niet op gestemd heb, betekend dat niet dat ik ze niet heb gezien.
Maar zoals ik al zei:
Ik word soms geholpen door een buurman, die in een videotheek werkt. Maar als dat valsspelen is, doe ik dat niet meer 
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Ach en dat gebeurt echt bij een heleboel van dit soort spelletjes.....
Dat weet ik best wel maar op deze manier ontneem je wel een beetje het spelplezier van anderen.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Hoe bedoel je dat dan?
Jij geeft vaak gelijk het goede antwoord op een quote. Mijn vraag is waarom zet je achter elk antwoord een ? Dat moet er dus op lijken dat je gokt maar het lijkt er verdacht veel op dat je internet gebruikt als hulpmiddel. En of je die nou buurman noemt of weet niet wat, ik blijf het een verdacht zaakje vinden en het ontneemt anderen dus het spelplezier.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Dat weet ik best wel maar op deze manier ontneem je wel een beetje het spelplezier van anderen.
Mij speelpleizer wordt er niet minder op als iemand googled.
Lijt mij juist dat je voor jezelf de pret een beetje wegneemt.
Waarschijnlijk zijn er gelijk weer mensen die zeggen nee hoor ik niet. Maar er zijn ook spelletjes waarbij je het antwoord zeker niet kan opzoeken op internet en daar duurt het altijd uren zo niet dagen eer er een goed antwoordn wordt gegeven. Als ze daar nou ook zo snel zijn dan snoer je de mond. Dit is gewoon verdacht.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Jij geeft vaak gelijk het goede antwoord op een quote. Mijn vraag is waarom zet je achter elk antwoord een ? Dat moet er dus op lijken dat je gokt maar het lijkt er verdacht veel op dat je internet gebruikt als hulpmiddel. En of je die nou buurman noemt of weet niet wat, ik blijf het een verdacht zaakje vinden en het ontneemt anderen dus het spelplezier.
Internet gebruik ik er niet voor, dat vind ik laf.
Maar ik zal geen informatie meer vragen als het voor anderen de pret bederft. Want dat is het laatste wat ik wil 
In ieder geval sorry...
Hannibal
-
- 9408 berichten
- 3338 stemmen
Maar in ieder geval, dit is de quote
Jackie Brown?