- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out Persoonlijke Top Tien (2011)
Knock-out Persoonlijke Top Tien (2011)
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Ter info: Ik ben nu ongeveer 2 uur weg, daarna zal ik de loting erop zetten als we zover zijn!
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Niet origineel dus.
Tja, het is dan ook geen originaliteits KO. Bovendien, wat is een originele (film) top 10 precies?
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
Niet origineel, het feit dat ze niet in de top250 staan vind ik al origineel genoeg, wat is de toegevoegde waarde van een originele top10 als het gewoon geweldige films zijn?
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Tja, het is dan ook geen originaliteits KO. Bovendien, wat is een originele (film) top 10 precies?
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
De combinatie, die moet je aanspreken.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Wat is dat toch voor iets? Is echt iets van de laatste jaren in Nederland. Alles wat anders is, is cool... Een beetje van: ''Kijk mij eens lekker alternatief zijn''.
Echt een kutmentaliteit die helaas ook steeds vaker op MM zie tegenkomen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het geeft in ieder geval blijk van een zekere 'eigenheid'. Van mensen die hun top 10 vol zetten met populaire blockbusters krijg je toch sterk het idee dat ze nooit verder hebben gekeken dan Pathe 1. Leuk als je 14 bent, maar van iemand van 20+ verwacht ik toch enige smaak ontwikkeling. Naast wat mij zelf aanspreekt kijk ik dus ook naar diversiteit en eigenheid.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Wat is dat toch voor iets? Is echt iets van de laatste jaren in Nederland. Alles wat anders is, is cool... Een beetje van: ''Kijk mij eens lekker alternatief zijn''.
Tsja, jij stemt elke top-10 weg waar de films enigszins onbekend aanvoelen..
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
@LF: Hm ik vind het gewoon moeilijk om "origineel" in verband te brengen met iemands top 10, zeker in KO verband. Of het nu Lynch, Tarkovsky is of Bergman, maakt volgens mij weinig uit. Daarmee wil ik zeggen dat objectief gezien een originele top 10 nooit de finale zal halen in een KO, waar meen streeft naar de films die het beste bij zijn of haar smaak passen, waar vrijwel altijd de middenweg wordt gekozen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Blijf jij toch gewoon lekker bij je simpele blockbusters, dan blijven zij verder rondkijken. Who cares? Als je het zelf maar leuk blijft vinden..
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Tsja, jij stemt elke top-10 weg waar de films enigszins onbekend aanvoelen..
Dus? Ik erger me een beetje aan het feit dat alles maar vernieuwend en anders moet zijn. Begrijp me goed, ik zeg niet dat iedereen maar lekker met de meute mee moet hobbelen omdat anders niet 'cool' is, maar ik heb sterk het idee dat het er steeds meer om gedaan wordt. Ook hier op MM
Maar goed, we dwalen af 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Blijf jij toch gewoon lekker bij je simpele blockbusters, dan blijven zij verder rondkijken. Who cares? Als je het zelf maar leuk blijft vinden..
Ik maak me niet druk over, komt het zo over? 
Maar vind het op zijn minst opvallend te noemen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Nouja, kutmentaliteit
Dat woord komt ergens vandaan, toch?
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Haha, misschien is dit meer iets voor het irritaties-topic, maar bestaat niet meer en moest het ergens kwijt dus misschien heb je gelijk 
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
flipsyde
-
- 858 berichten
- 1712 stemmen