- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #4
Knappe (?) actrices game #4
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
hij is miss wel bang dat als hij zo'n dame plaatst dat iedereen een - geeft
Ik vraag me ook af waar jij die wijsheid vandaan denkt te halen? Ik plaatste hier namelijk al foto's lang voordat jij in dit topic actief was.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Nomak, zie het als een compliment.
Ik denk dat gewoon iedereen die er steeds op reageert wil weten wat je smaak is qua vrouwen. Volgens mij heb je verder duidelijk aangegeven dat je hier niets gaat plaatsen en liever een keer verrassend uit de hoek komt met een plusje. Snap ook niet waarom iedereen er over door blijft gaan. Wordt een beetje vervelend op den duur.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
@ melvddonk
Zo is het, ik vind het ook vervelend.
Af en toe een opmerking kan leuk zijn, maar het moet niet blijven duren.
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Ik vraag me ook af waar jij die wijsheid vandaan denkt te halen? Ik plaatste hier namelijk al foto's lang voordat jij in dit topic actief was.
't is alleen maar een veronderstelling kerel voel je niet meteen zo aangevallen.
en zoals ik al zij, 't maakt mij niets uit of je een - of een plus geeft moet je zelf weten toch.
en om op je laatste 2 zinnen terug te komen. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
meteen zo aangevallen.
Als ik geen plussen geef aan de door jouw geplaatste actrices ga je hier insinueren dat ik een homo ben. En als ik geen foto's plaats ben ik volgens jou bang dat er te veel minnen gaan worden gegeven. Hou die veronderstellingen in het vervolg voor jezelf en ga eens bij iemand anders zeuren. 
en zoals ik al zij, 't maakt mij niets uit of je een - of een plus geeft moet je zelf weten toch.
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Als ik geen plussen geef aan de door jouw geplaatste actrices ga je hier insinueren dat ik een homo ben. En als ik geen foto's plaats ben ik volgens jou bang dat er te veel minnen gaan worden gegeven.
Ga eens bij iemand anders zeuren. 
't gaat er niet om dat bij mijn geplaatste actrices je een min geeft maar bij bijna alle westerse actrices dat vond ik gewoon een beetje vreemd, maar klaar dat is jou smaak dus.
Maar ik heb ook absoluut geen zin om hier verder op in te gaan.
Je vindt het vervelend dus zal je met rust laten.
Fikret8
-
- 6172 berichten
- 4238 stemmen
Dacht dat ik kieskeurig was, maar bijna al die plusjes komen van mij.
2+
Number23
-
- 8638 berichten
- 5699 stemmen
1- de foto is ook niet echt spannend
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
1- de foto is ook niet echt spannend
Was tijdens het googlen wel een aantal spannende foto's tegengekomen, maar dacht dat ik het beter maar even braaf kon houden. 
Maargoed, dit kan ook hoor.