- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #4
Knappe (?) actrices game #4
jazzzz
-
- 579 berichten
- 870 stemmen
8+, 6- is de juiste score.
Nee hoor, maar je voelt je blijkbaar wel aangesproken. Ik had namelijk the pope gequote.
jazzzz
-
- 579 berichten
- 870 stemmen
8+, 6- is de juiste score.
Ga je serieus zeiken over een vergeten t en hoofdletters? Dat is zielig.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Nee hoor, maar je voelt je blijkbaar wel aangesproken. Ik had namelijk the pope gequote.
Geen probleem als je eens iets zegt. Maar jij maakt er een sport van om elke keer kritiek te leveren als ik een stem geef. Wat is jouw probleem eigenlijk? Ik zeik toch ook niet als jij kotssmileys gebruikt en Aziatische actrices lelijk noemt.
jazzzz
-
- 579 berichten
- 870 stemmen
Ik heb geen probleem, jij maakt er een probleem van. Hoe kom je erbij dat ik een probleem heb? Mag je je mening dan niet over andermans smaak uiten..? Ik vind het gewoon raar, dat je alle knappe actrices een - geeft, en als er een Aziatisch meisje (dat niet eens mooi is) voorbij komt je die een + geeft.. Maar als jij je zo snel aangevallen voelt, zal ik niet meer reageren op je.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Hoe kom je erbij dat ik een probleem heb?
Mag je je mening dan niet over andermans smaak uiten..?
Ik vind het gewoon raar, dat je alle knappe actrices een - geeft, en als er een Aziatisch meisje (dat niet eens mooi is) voorbij komt je die een + geeft.
Maar als jij je zo snel aangevallen voelt, zal ik niet meer reageren op je.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Zelfs ik... u wordt bedankt

jazzzz
-
- 579 berichten
- 870 stemmen
Ik wil best kritiek leveren op andere mensen in dit topic, maar jij bent gewoon degene met de meest aparte smaak (in dit topic), ik geef in andere topics over andere mensen hun smaak mijn mening. Je bent echt niet de enige...
Ik was alleen een smiley vergeten... No big deal..
the pope
-
- 5380 berichten
- 2398 stemmen
Haha zie je wel, je houd alleen van chinees/aziatisch.
Hoe kom ji daar bij?
Ben eigenlijk helemaal niet zo n liefhebber van Aziatische vrouwen,met een kleine uitzonderingen dan. 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Waarom wordt hier uberhaupt kritiek geleverd op elkanders smaak/stem? Het is enkel de bedoeling een plus of min te plaatsen tot aan de 10.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Vond ze ook wel erg schattig ja. Weer eens wat anders dacht ik