- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt deze scène? #2
Uit welke film komt deze scène? #2
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Lijkt meer iets uit de 70s of zo.
Suspiria?
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
70's en heel Brits. Onderste rij tweede van links is een kruising tussen Gabriel Byrne en Tommy Cooper. Ik gok The Day of the Jackal. Is het niet zit wel in de buurt denk ik.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
70's en heel Brits. Onderste rij tweede van links is een kruising tussen Gabriel Byrne en Tommy Cooper. Ik gok The Day of the Jackal. Is het niet zit wel in de buurt denk ik.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Dat is helemaal juist! 
James Fox, broer Edward Fox had de hoofdrol in The Day of the Jackal

McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Staat al veel te lang op mijn te zien lijst. VHS-caps trouwens? 
En een ander mag weer.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Staat al veel te lang op mijn te zien lijst. VHS-caps trouwens?
drakin
-
- 59 berichten
- 40 stemmen
mcsavah waarom post je zelf niet een keer? Het loopt hier steeds vast als je elke keer de film raad en vervolgens zegt een ander mag.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Guilty... 
-edit- In de tussentijd mag men raden wie mijn avatar siert en/of uit welke film het komt...
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Plaats regelmatig ook wel een nieuwe hoor, maar de laatste paar keer inderdaad niet. Probeer toch altijd iets lastigs/moois/maar toch genoeg stemmen te vinden, en kan dat niet altijd opbrengen 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
-edit- In de tussentijd mag men raden wie mijn avatar siert en/of uit welke film het komt...

drakin
-
- 59 berichten
- 40 stemmen
Ja ik zie wel dat je ook een nieuwe hebt geplaatst, maar elke keer als ik online kom staat er weer een ander mag, en daardoor ben ik nu even niet hier geweest.
Dit soort games vind ik nl. erg leuk ook als ik de film niet weet. Dus als het daardoor niet doorloopt is het erg vervelend.
Doorgaans is dan ook op de meeste fora de regel dat als je hem raad en goed hebt je ook direkt de volgende moet doen. Eventueel als er niet snel genoeg wordt goedgekeurd of gepost mag de volgende na een uur/paar uur.
Is dit trouwens Dude were's my car?
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Doorgaans is dan ook op de meeste fora de regel dat als je hem raad en goed hebt je ook direkt de volgende moet doen.
Is dit trouwens Dude were's my car?
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
starbright boy (moderator films)
-
- 22453 berichten
- 5135 stemmen
De Ontmaagding van Eva van End