- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt deze scène? #2
Uit welke film komt deze scène? #2
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Tsja, die kleuren en Jacob
en heb 'm in december nog gezien. Al herken ik dit moment eigenlijk niet zo.
En een ander mag weer.
anne J
-
- 1525 berichten
- 977 stemmen
O jee dit fenomeen is in zoveel films gebruikt. Maar ik kom ff op geen enkele titel haha...
Ja, nee, de enige titel die me nu even te binnen schiet is From Hell, maar dat is hem zeker niet 
Filmkriebel
-
- 10004 berichten
- 4673 stemmen
O jee dit fenomeen is in zoveel films gebruikt. Maar ik kom ff op geen enkele titel haha...
Ja, nee, de enige titel die me nu even te binnen schiet is From Hell, maar dat is hem zeker niet
Toch wel
Het is From Hell. Knap! Anne mag.
anne J
-
- 1525 berichten
- 977 stemmen
O mijn god, wel? Haha oké grappig, ik was nog zo zeker van niet. Nou ja, ook heel lang geleden dat ik die film heb gezien.
Een nieuwe dan:

[EDIT] Ik had een still gepakt uit The Pumpkin Eater, maar toen zag ik opeens dat die maar 6 stemmen had
Dus er staat nu een nieuwe voor in de plaats. Dus als je net nog een ander plaatje zag, vandaar.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
[EDIT] Ik had een still gepakt uit The Pumpkin Eater, maar toen zag ik opeens dat die maar 6 stemmen had
nog niet zo heel lang geleden gezien.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Gezien de aspect ratio, misschien The Artist?
anne J
-
- 1525 berichten
- 977 stemmen
Nee, allebei niet.
The Artist is trouwens 1.33:1, deze film is gewoon 1.85:1. Als je the Artist kijkt krijg je ook meteen dat 4:3 beeld.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
ow wel ja? ik dacht me te herinneren dat ze hem in een breder formaat hadden geschoten, ik dacht aan 1:66:1, ondanks dat ze natuurlijk een stomme film uit de tijd wilde nabootsen, maar heb het me dus verkeerd herinnerd, want lees het nu op IMDb: "Aspect Ratio: 1.37 : 1". Hmm, even denken dan...
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
misschien dan Dead Men Don't Wear Plaid?
anne J
-
- 1525 berichten
- 977 stemmen
Nee, alledrie niet.
Zal nog een still doen:

anne J
-
- 1525 berichten
- 977 stemmen
die had ik anders misschien wel geraden
nog niet zo heel lang geleden gezien.
Haha wat grappig. Dus jij bent toevallig ook 1 van de 6 stemmers
Best wel goede film toch? Tenminste, vond ik 
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Jep, had sowieso al een poosje een zwak voor Anne Bancroft die in deze film schittert, vandaar ook dat ik de film op het spoor was gekomen. De regie van Jack Clayton, een kleine rol van James Mason en een fijne Europese look waren dan alleen nog maar leuke bijkomstigheden. 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Laatste lijkt me Danny Aiello. Eerste Woody Allen-achtig. Start IMDB...
The Purple Rose of Cairo