- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt deze scène?
Uit welke film komt deze scène?
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Lijkt wel die politieagent uit Rest Stop, maar ik kan die scène niet meteen in die film plaatsen.
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
Trois Couleurs Blue (misschien) ?
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
Vanwege de beginscène / auto ongeluk.
Kan me het type wagen niet meer herinneren, maar vanwege 3 inzittenden, met dat kind achter in de wagen deed het me aan de film denken. Foute gok dus.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Donnie Brasco?
Ik dacht vanmorgen net hetzelfde. Maar die zitten toch maar met twee in de auto?
soom
-
- 24924 berichten
- 2756 stemmen
Clockwork Orange, A.
blabla
-
- 2070 berichten
- 5259 stemmen
Nou en?
Staat nergens dat je een blockbuster moet kiezen.
Hij is toch geraden!
W.M.J.M
-
- 4041 berichten
- 2902 stemmen
Cop Land!!
Instructies voor dit topic:
Plaats enkel stills van films die door 25 of meer users gezien zijn. Dit om te voorkomen dat het spel om de haverklap dagen stil ligt.
(later ingevoegd)
blabla
-
- 2070 berichten
- 5259 stemmen
Voor mij is een deel van de lol om dankzij de plaatjes films te ontdekken, vind het altijd wel leuk als het films zijn met weinig stemmen, krijgen ze op deze manier toch een speciaal soort aandacht.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Maar spelletjes hebben op de eerste plaats speelbaarheid staan en met te onbekende films valt de speelbaarheid weg.
blabla
-
- 2070 berichten
- 5259 stemmen
Hij is toch binnen 1,5 dag geraden, waar maken jullie je druk om?
W.M.J.M
-
- 4041 berichten
- 2902 stemmen
Has the whole world gone crazy? Am i the only one here who gives a shit about the rules? 
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Ik had pas ook eentje met minder stemmen. Niemand over gehoord. Het plaatje was in elk geval zeer herkenbaar. Kwam gisteren in Amsterdam overal DVDs tegen van deze film en overal die auto. Ik herkende m nu meteen! Zo werkt het ook wel prikkelend. De film is hierdoor op de to-see lijst gekomen 
blabla
-
- 2070 berichten
- 5259 stemmen
Is een film die zeker een breder publiek verdiend.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.