- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt deze scène?
Uit welke film komt deze scène?
brucecampbell
-
- 3345 berichten
- 7728 stemmen
Nightmare on Elm Street 4: The Dream Master, A?
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6697 stemmen
Nog eens bekijken want ik kan me die film amper herinneren!
Volgende:

Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Ik heb een weekje terug ongeveer hetzelfde plaatje gepost op een ander forum.

Bombong
-
- 480 berichten
- 2704 stemmen
Weet iemand of er ook een topic 'Uit welke niet-horror-film komt deze scène' is? 
Stephan
-
- 7929 berichten
- 1396 stemmen
Helaas
Lijkt toch verdacht veel op die beenwond in Oorlogswinter... maar dan een maandje of wat onverzorgd.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1708 stemmen
Weet iemand of er ook een topic 'Uit welke niet-horror-film komt deze scène' is?
Zou wel een idee zijn ja.
Rete irritant dat herhaaldelijk van die bijster lelijke derderangs horrorstills geplaatst wordt.
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6697 stemmen
Valt wel mee hoor. Is in ieder geval minder irritant dan dat gezeik van jou.
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6697 stemmen
Lijkt toch verdacht veel op die beenwond in Oorlogswinter... maar dan een maandje of wat onverzorgd.

Tip: Riool
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1708 stemmen
Valt helemaal niet mee.
Plaats jij wel eens een still dat niet afkomstig is uit een horrorfilm? Didn't think so.
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6697 stemmen
Zelden! Is dat recht mij dan ontnomen? Ik raad anders genoeg stills die niet uit horrorfilms komen. Misschien ben je gewoon lastig dat anderen en ikzelf een ruimere filmkennis & filmsmaak hebben dan jou? 
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1708 stemmen
Ruimere filmkennis staat vandaag de dag gelijk aan 'competentie en kennis op het gebied van cheesy-horror-flicks?'
Verder zul je mij ongetwijfeld niet horen klagen als hier wat achtenswaardige stills zou worden geplaatst en niet back to back van die akelige horrorfilms waar jij 80% van je filmtijd naar kijkt, cinefiel.
Stephan
-
- 7929 berichten
- 1396 stemmen
Nou nou rokkenjager...
Toen Mr Confused zijn tip gaf had dat betrekking op de still en niet op de toon van de berichten hoor.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.