- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Al Pacino of Robert De Niro?
Al Pacino of Robert De Niro?
J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
ik blijf toch bij DeNiro : Travis Bickle, Jake LaMotta en Jimmy Conway die namen blijven toch bestaan hé
.
Marloes125
-
- 20 berichten
- 44 stemmen
Robert de Niro.. denk ik .. Mogen ze ook gewoon allebei? Veeeel te moeilijke keuze!
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Robert de Niro.. denk ik .. Mogen ze ook gewoon allebei? Veeeel te moeilijke keuze!
Gewoon samen! 
magetto
-
- 13 berichten
- 0 stemmen
ik vind, dat je gewoon niet moet kiezen..en dat ze gewoon allebei de eerste plaats mogen delen, toch??
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 628 stemmen
Waarom niet?
er staat ook Al Pacino {OF} Robert de Niro,
nou dan maak ik een keuze en die keuze is voor mij wel erg overtuigend.
eerder al gevote, Robert de Niro.
speelt veel mooiere rollen in films vind ik, al kunnen ze inderdaad wel allebei supergoed acteren.
Capaci
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Al Pacino is stukken beter dan Robert De Niro.
Dit heeft meerdere redenen.
Ten eerste, omdat Al Pacino bepaalde eigenschappen heeft die heel erg naar voren komen.
Bijvoorbeeld de scene's waarin hij boos wordt. Voor degene die de Godfather Part II heeft gezien zal dat wel snappen. De hotelkamer waarin Kay en Michael samenzijn en Kay vertelt dat ze weggaat met de kinderen.
Ten tweede, Al Pacino zoekt volgens mij de films waarin hij mee wil spelen heel zorgvuldig uit. Als je eens in de televisiegids kijkt en je ziet een film van hem staan, dan is de kans heel klein dat er maar 3 of minder sterren zijn. Dat is nij Robert De Niro niet het geval.
Ten derde, toen Robert De Niro bekendheid kreeg werd er heel veel van hem verwacht en hij kon niet aan die verwachting voldoen en als ik het goed heb heeft Al Pacino daar geen last van gehad.
Ten derde, Robert De Niro heeft veel meer films gemaakt en dat is misshien de oorzaak dat er een paar wat mindere films inzitten. Dit probleem is hetzelfde als met zoveel dingen: kwaliteit gaat boven kwantiteit.
Ten vierde, Robert De Niro heeft veel verschillende genres gespeeld, en ik denk dat niet elke genre een goede invloed heeft op je filmprestaties. Hij heeft de laatste tijd een paar komediefilms gemaakt (Meet the Parents, Meet the |Fockers, enz.). Volgens mij gaat dit niet goed samen met de meer serieuze films die hij gemaakt heeft. Het is niet wat het publiek wil zien.
Die komediefilms gaan niet samen met Taxidriver, Godfather part II, Hide and Seek, Sleepers(kleine rol),
Ondanks de dingen die ik hierboven gezegd heb, vind ik dat Robert De Niro een hele goede acteur is, alleen ik vind dat Al Pacino beter is
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Op je 4e punt na ben ik het nergens met je eens. 
aldert007
-
- 156 berichten
- 277 stemmen
Noem dan eens een paar redenen waarom deNiro boven Al Pacino zou staan....
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Veel overtuigender, veel meer 'in zijn rol'.
Veel meer verschillende types geweldig neergezet.
Veel betere keuzes van films.
Veel toffer hoofd
.
Veel betere uitstraling.
Maar ik beoordeel hem dan ook niet echt op al die matige films van de laatste jaren. Dat ie kon acteren had hij daarvoor allang bewezen.
aldert007
-
- 156 berichten
- 277 stemmen
Om nou een acteur te beoordelen op alleen zijn goede films, dat is toch een beetje onprofessioneel.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Acteurs beoordeel ik sowieso niet op al hun films, wat heeft dat voor zin? Een film is heel wat meer dan acteerwerk hoor.
Het is niet alsof De Niro met die matige komedies nu opeens niet meer kan acteren, hij is het heus niet verleerd of zo
.
aldert007
-
- 156 berichten
- 277 stemmen
Dus als een acteur 1 geweldige acteerprestatie neerzet, vindt jij dat genoeg om hem al zijn slechte films te 'vergeven' 
aldert007
-
- 156 berichten
- 277 stemmen
Acteurs beoordeel ik sowieso niet op al hun films, wat heeft dat voor zin?
Waar beoordeel je ze dan wel op?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het zijn beide goede acteurs maar wel erg overschat door velen.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Dus als een acteur 1 geweldige acteerprestatie neerzet, vindt jij dat genoeg om hem al zijn slechte films te 'vergeven' 
aldert007
-
- 156 berichten
- 277 stemmen
Waar beoordeel je ze dan wel op?
heb je daar ook nog een antwoord voor?
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Nou, op hun acteerwerk, maar dat zal wel heel vreemd zijn of zo.
aldert007
-
- 156 berichten
- 277 stemmen
Acteurs beoordeel ik sowieso niet op al hun films, wat heeft dat voor zin? Een film is heel wat meer dan acteerwerk hoor.

Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Al Pacino vind ik toch iets beter.
Robert de Niro is ook super, maar ik vind dat Al Pacino net dat ene heeft wat Robert de Niro niet heeft.