• 155.327 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.194 acteurs
  • 345.951 gebruikers
  • 8.758.221 stemmen

Tears of the Sun (2003)

zoeken in:

DeCol

• 7009 berichten
  • 2549 stemmen

Ik heb net Tears Of The Sun gezien en ik zit met een grote vraag.

Op het einde worden de soldaten en Afrikaanse dorpelingen door de rebellen langs voren aangevallen en kunnen ze geen stand houden. De soldaten en dorpelingen trekken zich vervolgens terug, gaan een rivier over, lopen door een veld met heel hoog gras en komen aan bij de Kameroenese grens. Als ze terugtrekken en uitkomen bij de grens, waarom liepen ze dan juist de andere kant op? Of het is gewoon een grote fout of ik heb het verkeerd gezien/begrepen.

Kan iemand mij hier wat over ophelderen.

Vascago

• 4705 berichten
  • 3067 stemmen

Ze liepen gewoon richting grens, alleen een paar gingen terug om de rebellen te vertragen en boodytraps uit te zetten. En toen werden ze aangevallen.

DeCol

• 7009 berichten
  • 2549 stemmen

Vascago schreef:

Ze liepen gewoon richting grens, alleen een paar gingen terug om de rebellen te vertragen en boodytraps uit te zetten. En toen werden ze aangevallen.

Aah oke, dan heb ik dat net even gemist toen ik om drinken ging ofzo. Bedankt!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.