menu

Film / Spoilers / Takeshis' (2005)

zoeken in:
Eve iets om te zien of ik het begrepen heb...

Takeshi maakt in de eerste 10 minuten allerlei dingen mee, zoals de onmoeting met zijn dubbelganger Kitano, de slapende taxi chauffeur, het tapdansen, het Majhong met de yakuza figuren, de stalker, de water-gooiende-vrouw.

En al deze dingen en personen hebben invloed en komen terug in zijn droom. Terwijl hij de tattoo krijgt sukkelt hij in slaap.
Het merendeel van de film is een droom.

Dit is wat ik er van begrepen heb, graag hoor reacties van anderen.
Ik kan bijvoorbeeld de Amerikaanse soldaten niet helemaal plaatsen... die op het begin doorhebben dat Kitano niet slaapt.

Reinbo
kinjutsu schreef:
Ik kan bijvoorbeeld de Amerikaanse soldaten niet helemaal plaatsen... die op het begin doorhebben dat Kitano niet slaapt.

Hiervan las ik dat het de druk van Hollywood is op filmmakers. Moet de film eerst herzien voordat ik het zelf op een rijtje heb.

Je kan vele verschillende interpertaties op stukken van de film los laten. Maar ook ik moet hem ooit nog maar eens herzien.

Ik moet hem ook nog maar een keer zien, ondere betere omstandigheden... De plaatsen waren erg krap en er zat een nare man naast me te gniffellen

Gast
geplaatst: vandaag om 10:58 uur

geplaatst: vandaag om 10:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.