menu

Film / Spoilers / Lost and Delirious (2001)

zoeken in:
lm_obuch
Valt ze nou te pletter wanneer ze springt en kijken ze naar die vogel of wordt Paulie echt de vogel en volgen ze hem daarom?!?!?
Ik snap het hele verhaal en het is m'n favoriete film maar vat het einde niet helemaal!

Rage More...

mr_noname
Dat stukje vatte ik ook niet helemaal
Hehe mooi meisje waarom sprong ze nou!!

ja ze pleegt zelfmoord door van het gebouw af te springen uit liefdesverdriet...
en de roofvogel symboliseert haar. zoiets als: ze is bevrijd van alles...ze slaat haar vleugels uit op weg naar de hemel. de vogel symboliseert de vrijheid dus.
mooi einde, ook al is het droevig

Prachtig einde. Vooral ook dat iedereen naar de vogel kijkt, in plaats van naar de net te pletter gevallen Paulie.

Ja zeker een heel mooi eind! Erg onverwacht en doordringend. Ik hoop niet dat mijn relatie zo eindigd

mr_noname schreef:
Dat stukje vatte ik ook niet helemaal
Hehe mooi meisje waarom sprong ze nou!!

heb je alleen het einde gezien ofzo? je snapt toch wel dat dat uit liefdesverdriet is?

Gast
geplaatst: vandaag om 15:04 uur

geplaatst: vandaag om 15:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.