Ik was benieuwd of er interesse is in het bespreken van de plot van de film Triangle. Deze heb ik onlangs gezien en ik vind het uitermate interessant. Ik heb vaak gelezen dat deze film ongeloofwaardig is en veel plotholes bevat, dus lijkt het mij interessant on deze verschillende visies eens naast elkaar te leggen.
Ik ben van mening dat de plot juist uitstekend en ingenieus in elkaar steekt met de kanttekening dat ik denk dat er wel een cruciale fout in het IDEE achter de plotconstructie zit. Mijn uitgangspunt is dus dat ik de plot geloofwaardig acht en ik ben benieuwd naar de visie van andere mensen.
deze film veraste mij ook enorm.
Jammer dat de special effect van de boot niet zo heel mooi was, maar het idee was echt gewoon zo bizar !
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Realtimes Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.