menu

Film / Spoilers / Triangle (2009)

zoeken in:
Ik was benieuwd of er interesse is in het bespreken van de plot van de film Triangle. Deze heb ik onlangs gezien en ik vind het uitermate interessant. Ik heb vaak gelezen dat deze film ongeloofwaardig is en veel plotholes bevat, dus lijkt het mij interessant on deze verschillende visies eens naast elkaar te leggen.

Ik ben van mening dat de plot juist uitstekend en ingenieus in elkaar steekt met de kanttekening dat ik denk dat er wel een cruciale fout in het IDEE achter de plotconstructie zit. Mijn uitgangspunt is dus dat ik de plot geloofwaardig acht en ik ben benieuwd naar de visie van andere mensen.

deze film veraste mij ook enorm.
Jammer dat de special effect van de boot niet zo heel mooi was, maar het idee was echt gewoon zo bizar !

Gast
geplaatst: vandaag om 09:09 uur

geplaatst: vandaag om 09:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.