- Home
- Filmforum
- Film - Video on Demand
- YouTube
YouTube
The Jeffster
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
In Overigen > Algemeen > Youtube:
Hallo,
Ik zou niet weten waar ik dit moet plaatsen, dus vandaar in deze topic. Ook kan ik Youtube niet normaal bereiken via een contactservice.
Ik heb een account bij youtube en film mijn grote hobby Autocross en dan met name 1 klasse.
Nu staat er bij mijn account het volgende:
Status van het account: waarschuwing vanwege communityrichtlijnen
Je account staat goed bekend.
Status van het account: waarschuwing vanwege auteursrechtklacht
Weet iemand wat ik fout doe want de rechten van de films zijn uiteindelijk toch van mij neem ik aan.
Met vriendelijke groeten,
Jeffrie
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Dan moet het muziek zijn die je er waarschijnlijk hebt in gemonteerd. Muziek mag vaak niet gebruikt worden als er op auteursrechten wordt gecontroleerd.
aunuscus
-
- 591 berichten
- 115 stemmen
Dat heb ik ook eens meegemaakt toen ik iets van south park wou uploaden mischien moet je eens in het youtube handboek kijken voor tips.
The Jeffster
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
Bedankt voor de snelle antwoord IcU.
Alleen heb ik nergens een muziekje onder gezet want ik ben geen fan van muziek onder auto geluiden.
Wel heb ik een eerbetoon aan een overleden bekende gemaakt met een muziek nummer er onder
Dit is mijn account:
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Misschien dat plaatje dat voor het filmpje begint? Ik heb geen idee. Naar mijn idee worden er inderdaad niet veel auteursrechten geschaad...
The Jeffster
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
Zo zit ik dus ook. Zal wel lullig zijn als mijn account word verwijderd met een vreemde reden.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12843 stemmen
Volgens mij mogen die beelden van F(nummer) races niet op YouTube, omdat die dus beschermd zijn.
The Jeffster
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
Dat weet ik, maar die heb ik er ook niet opstaan. Het is puur mijn eigen hobby wat ik voor de coureurs en fans even film. Ach ik blijf gewoon mijn filmpjes uploaden en als ze het er niet mee eens zijn dan heb ik gewoon pech.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gisteren weer wat leuke opnames gemaakt bij Project Object in de Effenaar.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2313 stemmen
Mijn video die meest bekeken werd is verwijderd aan schending van het ateursrecht of zoiets. 16,000 keer bekijken en recent werd het wel 700 keer bekeken per dag. Mrja.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Wie wist dat Natalie Portman een Bad ass Bitch was?

Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Hij ziet ongelofelijk veel concurrenten vliegen.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
En de debielste show van het jaar-award gaat naar:
Zoooo fout dit. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Dit is trouwens ook hilarisch:
Maar ik gok dat er ook wel een paar van die figuren hier rondhangen. Vooral in het userpics topic als je sommige van die (opspelende hormonen) reacties ziet. 
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
The Making of THE SHINING (by Vivian Kubrick) - video.google.com
Stanley Kubrick liet zijn 17-jarige dochter Vivian een documentaire maken tijdens de opnames van zijn horrormeesterwerk The Shining. In de traditie van haar vader werd het veel eerder een eigenzinnige sfeerimpressie dan een rechtlijnige reportage. Er is ook een versie van de Making of met commentaar van Vivian Kubrick.
Ronduit brilliant en niet te missen short/docu voor Kubrick / Jack Nicholson / The Shining fans....
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
hier heb ik vroeger zo om moeten lachen...
En ook nu weer... 
(hier even door de muziek scrollen...)
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Oekraïne heeft talent!!! 
Zie hier een demonstratie zand-animatie...
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Het wordt steeds gekker. Wanneer zal de bamischijf komen?
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Moet dit soort kwaliteit niet gewoon in het muziek-topic? Is zanger Bob trouwens niet zo'n jong dikkertje?
kos
-
- 46692 berichten
- 8850 stemmen
Nee, dit is zanger B.O.B. (Boegn of Barsten).
(
).