- Home
- Filmforum
- Film - Video on Demand
- YouTube
YouTube
B_B
-
- 1969 berichten
- 776 stemmen
Haha beetje triest dat het bijna beter klinkt dan het origineel. Vooral die gast met het portable drumstel ownt 
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Veel aandacht gehad al, maar zeker een stoer stukje.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3280 stemmen
Misschien mag hij van Valve wel een Half-Life film maken. Wel knap gemaakt zeg, die special effects.
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Dat is nog tot daar aan toe, maar knapper vind ik de opbouw, de setdressing, cameravoering, de montage, geluid en het concept.
Die SFX is met een beetje software snel te maken.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12843 stemmen
Vind het camerawerk maar vooral de soundtrack niet bepaald geslaagd. De rest is knap voor amateurwerk maar weinig tot nietszeggend met een normaal budget.
Arkadi.
-
- 797 berichten
- 870 stemmen
Tuurlijk maar dit kostte 130 euro. Prijs-kwaliteit gezien toch erg goed gedaan.
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2863 stemmen
Vind inderdaad ook dat juist de sfx zeer goed gedaan zijn. Naast dat vind ik de setting geweldig omdat je deze nooit zo tegen komt in dit soort sci-fi filmpjes. Maar om nou te zeggen dat het echt bijzonder sterk in beeld is gebracht..
Wel erg tof al die Hollywood aandacht voor een Nijmegenaar. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3280 stemmen
Dat is nog tot daar aan toe, maar knapper vind ik de opbouw, de setdressing, cameravoering, de montage, geluid en het concept.
De geluiden komen bijna allemaal uit Half-Life
. Maar het gebruik ervan is inderdaad goed. Ik vind de pacing niet zo best, te lang zoeken naar die telefoons bijvoorbeeld. Met de logica zit het ook niet helemaal snor.
Maar goed, daar valt allemaal niet zoveel zinnigs over te zeggen als je de hele film niet gezien hebt.
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Deze jongen heeft duidelijk zeer veel talent en laat dat op een niet mis te verstane manier zien. Dat geluiden uit HalfLife komen zal me worst wezen.
Het gaat erom welke en hoe je ze toepast. En het camerawerk is uitermate goed. Alles POV draaien en geloofwaardig blijven is helemaal niet zo makkelijk. Ook prima geantcipeerd op de sfx die moeten worden toegevoegd.
Terecht dat Tim in de picture staat, hoewel het maar afwachten is wat er van hem overblijft als hij voor "het eggie" iets zou moeten maken. Maar áls ik geld zou moeten stoppen in een film van dit type, geef ik het liever aan Tim dan aan... OH bijvoorbeeld 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Mja, vind het ook erg gaaf dat zo'n gozer dit voor 150 euro (en waarschijnlijk verschrikkelijk veel vrije tijd) in elkaar draait. Ergens inspirerend voor dat stemmetje in mij dat graag films zou maken, al legt het de lat ook wel weer erg hoog
.
Vooral knap hoe de immersie blijft werken terwijl je gewoon Albert Hein-winkels ziet. Zou toch ontnuchterend moeten werken, maar blijkbaar werkt het concept zou goed dat het amper opvalt, laat staan dat het storend werkt.
Natuurlijk zitten er hier en daar wat haken en ogen aan. De achtervolging met de Combine is niet echt adrenaline-verhogend. Al is die Gunship dat door de straat komt wel erg gaaf, en de explosie in het huis verrassend geloofwaardig. Maar verder erg veel respect voor deze kerel.
Vond het wel opvallend dat hij in het interview in DWDD niet Half-Life als inspiratiebron aangaf. Hij deed toch wel erg alsof hij iets totaal nieuws had verzonnen.
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Dit is toch ook die jongen die dat Mythbuster filmpje gemaakt heeft, met die 2 gouden-gidsen en twee auto's die dat uit elkaar moest trekken?
kos
-
- 46692 berichten
- 8850 stemmen
Op zich wel grappig dat het zo'n beetje mijn buurt is, loop elke dag door die straten.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Bij Martyrs (2008):
Ach,. na het zien van dit filmpje, vind ik niets meer schokkend.
Shocking 
Die gozer moet eigenlijk de kelder van Martyrs in 
Of ben ik nu een sicko als we HarmJan moeten geloven? haha
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4895 stemmen
Of ben ik nu een sicko als we HarmJan moeten geloven? haha
Huh, que?
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Dit stuje MOET gewoon een plaats krijgen binnen een of andere horrorfilm. Erg creepy ! 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Blijft geweldig om te zien. Wat een slagveld. Het begint al met die pot eten en steeds als je denkt dat het niet erger kan, gebeurt het toch:
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Verontrustend eng.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Heel vet gedaan! Wat tegenwoordig al niet mogelijk is voor de huis-, tuin- en keuken gebruiker. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2596 stemmen
Lol Diesel!
(eerste 10 seconden)
kos
-
- 46692 berichten
- 8850 stemmen
Blijft geweldig om te zien. Wat een slagveld. Het begint al met die pot eten en steeds als je denkt dat het niet erger kan, gebeurt het toch:
(embed)
. da's lang geleden. z'n 1ste schot was wel netjes trouwens.
Beetje jammer alleen van de 'het ziet er wel erg smerig uit' bij het eten van z'n moeder.