• 15.775 nieuwsartikelen
  • 178.124 films
  • 12.218 series
  • 33.989 seizoenen
  • 647.189 acteurs
  • 199.039 gebruikers
  • 9.373.540 stemmen

YouTube

zoeken in:

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4895 stemmen

Vreselijk, wat een ellende...

B_B

• 1969 berichten
  • 776 stemmen

Haha beetje triest dat het bijna beter klinkt dan het origineel. Vooral die gast met het portable drumstel ownt

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

Veel aandacht gehad al, maar zeker een stoer stukje.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Misschien mag hij van Valve wel een Half-Life film maken. Wel knap gemaakt zeg, die special effects.

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

Dat is nog tot daar aan toe, maar knapper vind ik de opbouw, de setdressing, cameravoering, de montage, geluid en het concept.

Die SFX is met een beetje software snel te maken.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12843 stemmen

Vind het camerawerk maar vooral de soundtrack niet bepaald geslaagd. De rest is knap voor amateurwerk maar weinig tot nietszeggend met een normaal budget.

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

Tuurlijk maar dit kostte 130 euro. Prijs-kwaliteit gezien toch erg goed gedaan.

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2863 stemmen

Vind inderdaad ook dat juist de sfx zeer goed gedaan zijn. Naast dat vind ik de setting geweldig omdat je deze nooit zo tegen komt in dit soort sci-fi filmpjes. Maar om nou te zeggen dat het echt bijzonder sterk in beeld is gebracht..

Wel erg tof al die Hollywood aandacht voor een Nijmegenaar.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Stephan schreef:

Dat is nog tot daar aan toe, maar knapper vind ik de opbouw, de setdressing, cameravoering, de montage, geluid en het concept.

De geluiden komen bijna allemaal uit Half-Life . Maar het gebruik ervan is inderdaad goed. Ik vind de pacing niet zo best, te lang zoeken naar die telefoons bijvoorbeeld. Met de logica zit het ook niet helemaal snor.

Maar goed, daar valt allemaal niet zoveel zinnigs over te zeggen als je de hele film niet gezien hebt.

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

Deze jongen heeft duidelijk zeer veel talent en laat dat op een niet mis te verstane manier zien. Dat geluiden uit HalfLife komen zal me worst wezen. Het gaat erom welke en hoe je ze toepast. En het camerawerk is uitermate goed. Alles POV draaien en geloofwaardig blijven is helemaal niet zo makkelijk. Ook prima geantcipeerd op de sfx die moeten worden toegevoegd.

Terecht dat Tim in de picture staat, hoewel het maar afwachten is wat er van hem overblijft als hij voor "het eggie" iets zou moeten maken. Maar áls ik geld zou moeten stoppen in een film van dit type, geef ik het liever aan Tim dan aan... OH bijvoorbeeld

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Mja, vind het ook erg gaaf dat zo'n gozer dit voor 150 euro (en waarschijnlijk verschrikkelijk veel vrije tijd) in elkaar draait. Ergens inspirerend voor dat stemmetje in mij dat graag films zou maken, al legt het de lat ook wel weer erg hoog .

Vooral knap hoe de immersie blijft werken terwijl je gewoon Albert Hein-winkels ziet. Zou toch ontnuchterend moeten werken, maar blijkbaar werkt het concept zou goed dat het amper opvalt, laat staan dat het storend werkt.

Natuurlijk zitten er hier en daar wat haken en ogen aan. De achtervolging met de Combine is niet echt adrenaline-verhogend. Al is die Gunship dat door de straat komt wel erg gaaf, en de explosie in het huis verrassend geloofwaardig. Maar verder erg veel respect voor deze kerel.

Vond het wel opvallend dat hij in het interview in DWDD niet Half-Life als inspiratiebron aangaf. Hij deed toch wel erg alsof hij iets totaal nieuws had verzonnen.

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

Dit is toch ook die jongen die dat Mythbuster filmpje gemaakt heeft, met die 2 gouden-gidsen en twee auto's die dat uit elkaar moest trekken?

kos

• 46692 berichten
  • 8850 stemmen

Op zich wel grappig dat het zo'n beetje mijn buurt is, loop elke dag door die straten.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Bij Martyrs (2008):

JacoBaco schreef:

Ach,. na het zien van dit filmpje, vind ik niets meer schokkend.

Je bent gewaarschuwd

Shocking

Die gozer moet eigenlijk de kelder van Martyrs in

Of ben ik nu een sicko als we HarmJan moeten geloven? haha

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4895 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Of ben ik nu een sicko als we HarmJan moeten geloven? haha

Huh, que?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Hehe geintje

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

JacoBaco schreef:

Je bent gewaarschuwd

Dit stuje MOET gewoon een plaats krijgen binnen een of andere horrorfilm. Erg creepy !

kos

• 46692 berichten
  • 8850 stemmen

.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Klassieker

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Blijft geweldig om te zien. Wat een slagveld. Het begint al met die pot eten en steeds als je denkt dat het niet erger kan, gebeurt het toch:

Drs. DAJA

• 4355 berichten
  • 4515 stemmen

JacoBaco schreef:

Je bent gewaarschuwd

Verontrustend eng.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

Stephan schreef:

Veel aandacht gehad al, maar zeker een stoer stukje.

(embed)

Heel vet gedaan! Wat tegenwoordig al niet mogelijk is voor de huis-, tuin- en keuken gebruiker.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Deze blijft ook briljant:

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2596 stemmen

Lol Diesel!

(eerste 10 seconden)

kos

• 46692 berichten
  • 8850 stemmen

.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4895 stemmen

(afbeelding)

kos

• 46692 berichten
  • 8850 stemmen

.

kos

• 46692 berichten
  • 8850 stemmen

Quido schreef:

Blijft geweldig om te zien. Wat een slagveld. Het begint al met die pot eten en steeds als je denkt dat het niet erger kan, gebeurt het toch:

(embed)

. da's lang geleden. z'n 1ste schot was wel netjes trouwens.

Beetje jammer alleen van de 'het ziet er wel erg smerig uit' bij het eten van z'n moeder.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.