ad
  • 141.816 films
  • 6.864 series
  • 20.887 seizoenen
  • 470.543 acteurs
  • 285.312 gebruikers
  • 8.180.928 stemmen

Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen

zoeken in:

Richardus

• 1299 berichten
  • 618 stemmen

OK, ligt dus niet aan mij dat ik de filmtopics stil en leeg vind. Jammer van al die vertrekkers. Ik heb verder nooit veel met de site gedaan dan reviews lezen, schrijven en sterren geven dus veel van de functieklachten deel ik niet. Ik snap niet wat series en tv hier doen, daar waren toch andere Meters voor? Maar ik ben geen seriemens en tv kijk ik nauwelijks dus ik zal me er niet aan storen. Dat er oooooveral een lap nieuws en links op pagina's staan is irritant, maar ach; er moet geld verdiend worden.

Het enige dat ik mis en me stoort is dat er zoveel users gekapt en genokt zijn, echt jammer. Zo betekent meer content vanuit de site minder content vanuit de users. Ironisch. Gelukkig ben ik te eenvoudig om meerdere sites te gebruiken (letterboxd doen mensen ook reviews op? Dacht enkel lijstjes) dus ik blijf hier trouw hangen.

Edit: verder hierboven wat lezend, dat men wil stimuleren dat mensen weer meer schrijven; ik meen dat schrijfhokje al bovenaan staat, misschien nog wat prominenter maken? Of als iemand sterren geeft een klein raampje met suggestie een bericht schrijven? Ook zou je zelf Critic reviews kunnen laten zien, zoals imdb met Metacritic doet. Ik klik vanaf hier naar imdb om die te zien, weet niet of het lucratiever uitpakt als mensen daarheen wegklikken of hier blijven en een Metacritic linkje met nieuw opende pagina krijgen? Laat ze dat imdb maar zelf zoeken buiten mm om...

gauke

• 9780 berichten
  • 12772 stemmen

starbright boy:

Dank je wel voor de reactie.

Ik kijk het nog een paar maanden aan en blijf of verdwijn.

John Milton

• 15946 berichten
  • 8318 stemmen

Bij mij gaat het toevoegen inmiddels als een tierelier hoor Gauke, op de PC. Ik zit tegenwoordig praktisch altijd in de nieuwe weergave overigens. Misschien bij je favorieten MM aanpassen dat je de voorpagina niet meer ziet? Wellicht scheelt dat.

Maar ik loop met toevoegen bijna nergens meer tegenaan, HEEL incidenteel dat de poster niet geaccepteerd wordt en hij de acteurs eruit gooit dat ik die opnieuw op moet zoeken. Maar dat gebeurt me niet veel meer. Zou zonde zijn om je te verliezen voor de site, maar het blijft altijd je eigen keus, uiteraard. Voor mij draait het nu bijna weer lekker, los van de cloudflare MM host ligt eruit issues van de week. Alleen de stemtabel op de regisseurspagina nog

Lebarron

• 909 berichten
  • 659 stemmen

Graaf Machine schreef:

Zelfs dat is niet veelzeggend. Wellicht is de tijd voor dit soort sites gewoon een beetje voorbij. Sinds 2002 is het internet, en de wereld, natuurlijk behoorlijk veranderd.

Ik denk dat u daar wel een beetje gelijk in heeft.

Zelf houd ik overigens niet bij welke gebruikers wel of niet interessant zijn. Ik kom hier niet om gebruikers te polsen.

Ik kom hier voornamelijk vanwege mijn liefde voor films en series en schrijf er reviews om mijn Nederlandse schrift te verbeteren maar toevallig bent u wel een medegebruikers wiens stukjes ik vaan bijzonder interessant vindt.

Basto

• 7352 berichten
  • 6104 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Gaat lekker...

Redlop heeft zich gisteren uitgeschreven. Zag vanavond ook dat Gerlof1978 een maand of 4 terug dat ook heeft gedaan. Querelle heeft zich vorige week uitgeschreven. Metalfist is een maand geleden vertrokken (maar zijn account bestaat nog wel)

Echt fantastisch, dat nieuwe Moviemeter.

Oei, Querelle en Redlop waren wel users die ik hoog had zitten. Een enorme aderlating.

Basto

• 7352 berichten
  • 6104 stemmen

Graaf Machine schreef:

Nou ja, de één komt hier om gelijkgestemden of tegengestemden over films, of filmcategorieën te vinden, ik kom hier om iets over films te weten te komen.

Maar als de users die iets zinvols over films schrijven ermee ophouden, heb je hier dus ook niet veel meer te zoeken.

Film Pegasus (moderator films)

• 27936 berichten
  • 4606 stemmen

Ik blijf gewoon verder schrijven.

John Milton

• 15946 berichten
  • 8318 stemmen

Zonde idd, maar ik schrijf ook lekker door en blijf gestaag obscure filmpjes toevoegen. Challenge hier en daar, MovieMeter top 1000, dat wil ik toch niet missen.

Hoe dan ook zou ik me niet snel uitschrijven, hoogstens wegblijven. Zonde van de stemmen.

ZAP!

• 2524 berichten
  • 1548 stemmen

danuz - ook vertrokken (afgelopen woensdag). Jammer.

Ajax&Litmanen1

• 54604 berichten
  • 3419 stemmen

ZAP! schreef:

danuz - ook vertrokken (afgelopen woensdag). Jammer.

Spijtig

Onderhond

• 85600 berichten
  • 10122 stemmen

Zuur.

ZZ TOP

• 396 berichten
  • 1251 stemmen

Eeuwig zonde. Toch wel een paar users die ik graag volgde. Jammer dat de site een beetje aan het leeglopen is. Er zijn er nu nog een paar die ik graag volg. Nu maar hopen dat zij nog wel even blijven.

John Milton

• 15946 berichten
  • 8318 stemmen

Danuz, wat jammer. Fijne gebruiker.

tbouwh

• 5127 berichten
  • 3667 stemmen

Tekenend dat alle drie de gebruikers naar mijn weten geen afscheidsbericht of toelichting hebben achtergelaten na jaren activiteit op de site (indien wel lees ik ze graag).

John Milton

• 15946 berichten
  • 8318 stemmen

Redlop heeft het kort aangekondigd in het RIP 2 topic, de andere 2 niet meen ik.

Basto

• 7352 berichten
  • 6104 stemmen

Danuz ook erg jammer. Ik ben zelf overigens ook van plan te blijven en te schrijven. Tenminste zo lang dat nog in de oude modus kan. De nieuwe versie schrok ik behoorlijk van. Maar wellicht is die weer wat verbeterd tegen de tijd dat ik echt over moet stappen.

Bobbejaantje

• 772 berichten
  • 1219 stemmen

Wie schrijft, die blijft. En dat geldt zelfs voor wie meent dat hij vertrokken is.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.