• 15.739 nieuwsartikelen
  • 177.896 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.954 gebruikers
  • 9.369.872 stemmen

Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen

zoeken in:

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Dat wilde ik ook niet in twijfel trekken hoor. Was meer een kind reminder

Splinters

• 2619 berichten
  • 1390 stemmen

tommykonijn schreef:

Ik weet niet of iemand iets vernomen heeft van Ebenezer Scrooge? Ik zie dat hij zich op 23 september heeft uitgeschreven. Ook een user waar ik de bijdragen graag van las wanneer ik ze tegenkwam en waar ik qua smaak raakvlakken mee had.

Hmm.... Dat is zonde....

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Brabantze / Lady of Horror heeft zich ook uitgeschreven zie ik opeens, op 8 september.

Wat Jammer

Graaf Machine

• 9788 berichten
  • 1412 stemmen

Ze vallen als rijpe appeltjes uit de boom.

IH88

• 9725 berichten
  • 3182 stemmen

Oh, dat is verrassend. Brabantze was wel actief op dit forum, vooral tijdens de Horrorchallenge. Jammer.

MisterPink

• 1352 berichten
  • 6843 stemmen

Sommige appeltjes zullen vallen omdat ze (over)rijp zijn. Andere appeltjes vallen vanwege een gebrek bij de boom. Nalatigheid in de onderhoudswerken, een concurrerende boomgaard en andere externe factoren spelen natuurlijk een rol. Persoonlijk lig ik er niet zo wakker van. Leven en doodgaan zijn nu eenmaal onvermijdelijk.

apolicum

• 451 berichten
  • 5035 stemmen

TMP schreef:

Mee eens. Zo groot is het aantal actieve gebruikers ook al niet meer, dus zonde om iemand geen tweede kans te geven.

kDenk dat Ajax&Litmanen nog wel terug mag komen hoor, zou anders zonde zijn idd...

Rick18

• 232 berichten
  • 5294 stemmen

Graaf Machine schreef:

Ze vallen als rijpe appeltjes uit de boom.

Tja verbazingwekend is dat toch allerminst. Als ik zo naar de hoodpagina kijk straalt dat weinig liefde voor film uit. Neem alleen al deze week:

Overlijdens worden over het hoofd gezien, filmfestivals zoals het NFF worden genegeerd, actuele discussies in de media over bijvoorbeeld het gebruik van vervangende AI acteurs/actices worden niet opgepikt.

Neen ipv daarvan al de hele week alleen maar zielloze clickbeetstukjes over wat je kan kijken op Netflix. Maar wil je zelf eens kijken wat er bijvoorbeeld op Disney staat, dan moet je het al dagen/weken doen met een leeg blad omdat die functie niet werkt. Dan is het niet zo gek als er steeds meer mensen afhaken dunkt mij.

Splinters

• 2619 berichten
  • 1390 stemmen

Deze website is inderdaad tanend. Persoonlijk kom ik enkel voor het forum en de database. Op het "nieuws" klik ik uit prinicpe niet meer. Wie het internet ook laat ontploffen of welke verborgen pareltjes dan ook. Ik pas voor het filmnieuws. De druppel die mij liet ontploffen was de impementatie trending voor jou onde de artikelen; reclame op reclame en dat trek ik dus exht niet.

Graaf Machine

• 9788 berichten
  • 1412 stemmen

Splinters schreef:

Deze website is inderdaad tanend. Persoonlijk kom ik enkel voor het forum en de database. Op het "nieuws" klik ik uit prinicpe niet meer. Wie het internet ook laat ontploffen of welke verborgen pareltjes dan ook. Ik pas voor het filmnieuws. De druppel die mij liet ontploffen was de impementatie trending voor jou onde de artikelen; reclame op reclame en dat trek ik dus exht niet.

"De druppel die mij liet ontploffen was de impementatie trending voor jou onde de artikelen; reclame op reclame en dat trek ik dus exht niet."

goed zo. Ik ben nog wel zo slap om alles te volgen, maar ik bewonder de afhakers.

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Kan me niet herinneren dat ik uberhaupt ooit op die nieuwspagina ben geweest haha.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 berichten
  • 5305 stemmen

Twee berichten over een andere user verwijderd.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.