• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.262 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.663 stemmen

MovieMeter User Pics

zoeken in:

Amity

• 1786 berichten
  • 147 stemmen

Ik vond Enrique leuker

Brix

• 19690 berichten
  • 5127 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik zie een geest links. Jullie ook?

Nee, Freddy

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Volgens mij wil jij alleen maar de achterkant zien

Wat heb ik nu aan een achterkant?

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Je moet toch ergens geld mee verdienen

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ik zie ook al vrouwelijke klandizie klaar staan in het spiegelbeeld. Ik had er wel bij willen zijn

Stephan

• 7895 berichten
  • 1388 stemmen

(afbeelding)

Geweldig

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Ah, weer een privékiekje van Manon Thomas uitgelekt?

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Haha! Leuke foto!

Brix

• 19690 berichten
  • 5127 stemmen

Dat slaat alles dat hier langs is gekomen!

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Kleding keuze klopt alleen voor géén meter!

Bardt1980

• 448 berichten
  • 92 stemmen

Dat bed is wel heeeel erg klein

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja dat wordt was kussens op de grond gooien vrees ik :

Bardt1980

• 448 berichten
  • 92 stemmen

ja...of standje ooievaar

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2543 stemmen

Prachtige studentenkamer

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Droog die foto .

Leviwosc

• 883 berichten
  • 335 stemmen

Welnu, hier een negental foto's die laten zien hoe ik van schattig klein jongetje de brombeer ben geworden die ik nu ben. Als ik nu die oude foto's terugzie vind ik zelf dat ik er best goed uit heb gezien. Alhoewel ik altijd problemen heb gehad met mijn gewicht.

(afbeelding)

Mijn broer en ik. (Die met die smurf op z'n shirt ben ik.)

(afbeelding)

Eerste pasfoto

(afbeelding)

Schoolfoto voor het middelbaar onderwijs

(afbeelding)

Diploma-uitreiking van mijn goede vriendin en ik.

(afbeelding)

Nogmaals diezelfde diploma-uitreiking

(afbeelding)

Pasfotootje voor op m'n identiteitsbewijs

(afbeelding)

Pasfotootje voor het lerarenoverzicht van de school waar ik werkte.

(afbeelding)

9 rare foto's gewoon voor de lol...

(afbeelding)

Meest recente foto, ik kijk niet nors, ik kijk neutraal...

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Van kleine jongen naar volwassen vent, dat is leuk! En tsja.. de ''strijd tegen de kilo's''... helaas blijven mensen die daar last van hebben daar altijd wel mee bezig. Herkenbaar. Maar gellukkig is iedereen anders en hoeven we niet allemaal 50 kg te wegen, toch? (Dat maak ik mezelf tegenwoordig ook maar wijs, hehe.)

En over die laatste foto: zeggen ze altijd dat je boos/nors kijkt? Hebben veel mensen toch blijkbaar, dan kijken ze ''ontspannen'' en dan krijgen ze de vraag of er iets aan de hand is.. Dat heb ik zelf ook vaak, hehe.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Ben jij die gozer van het befaamde Youtube filmpje?

Zo'n Oost-Europees nummer; klinkt als mainahoe...

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Dragostea din tei?

Zal niet het mooiste compliment zijn dat Leviwosc ooit heeft gekregen denk ik.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Ja die bedoel ik. Het is bij die collage net alsof je zijn poses probeert te imiteren.

EDIT Excuses trouwens dat ik de vergelijking maakte. Die gozer mocht willen dat ie jou uiterlijk had.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Mainahoe, whaha Kapp .

Leviwosc

• 883 berichten
  • 335 stemmen

Geen Oost-Europees nummer ben ik bang. Maar ik heb wel lessen Nederlands op YouTube staan.

Dank je Kappeuter... Ik zou ook nooit een filmpje maken wanneer ik gek doe. Want laat daar geen misverstand over bestaan. Ook ik doe soms achterlijk...

Elineloves schreef:

En over die laatste foto: zeggen ze altijd dat je boos/nors kijkt? Hebben veel mensen toch blijkbaar, dan kijken ze ''ontspannen'' en dan krijgen ze de vraag of er iets aan de hand is.. Dat heb ik zelf ook vaak, hehe.

Ja, regelmatig vraagt men mij of ik me goed voel of wat er aan de hand is. Terwijl ik me gewoon okay voel. Maar dan zit ik te denken of ik ben ergens geconcentreerd mee bezig en dan staat kennelijk m'n gezicht op half elf.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Je werkt dus in het onderwijs, als ik het goed begrijp?

Leviwosc

• 883 berichten
  • 335 stemmen

Ja, een tijdje heb ik Nederlands gedoceerd aan de brugklassers van het VMBO. Maar dat vergde erg veel van m'n energie. Nu doceer ik Nederlands aan anderstaligen en help hen om het Nederlands op een redelijk niveau te leren beheersen. In ieder geval voldoende om zich te kunnen redden in onze maatschappij en geloof me, daar heb ik al heel erg veel werk mee.

Ik zit er weer aan te denken om volledig in het reguliere onderwijs te gaan werken, maar dan moet ik er wel wat meer verdienen dan een paar jaar terug.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Dankbaar werk lijkt me dat zeg, respect! Werken in het onderwijs is sowieso vaak intensief en onderschat werk, ben er net na 6 jaar ook mee gestopt. Al heb ik de meeste jaren in het SBO gewerkt, of juist in het kleuteronderwijs. Dat is natuurlijk wel even wat anders dan anderstalige volwassenen les geven.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ik begin toevallig dit jaar aan m'n opleiding voor leraar basisonderwijs. Ben je vrijwillig gestopt Eline ?

Leviwosc

• 883 berichten
  • 335 stemmen

Het onderwijs is heel tof om in te werken. Maar ook zwaar inderdaad. Daarnaast staat het mij heel erg tegen dat ik zelf niet meer de inhoud van m'n lessen mag bepalen en dat ik bepaalde lesmodellen moet toepassen waar ik zelf niet achtersta. Enfin... België is misschien een optie.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Jup, ik heb 2 jaar PABO deeltijd gevolgd maar het was voor mij niet pedagogisch genoeg. (Wel doorgegaan voor mijn propedeuse.) Veel te weinig (ontwikkelings)psychologie en veel teveel ''opvulwerk''. Sowieso heb ik het onderwijs na 6jaar wel gezien, het is tegenwoordig veel organisatorischer dan persoonlijk. Dat stond mij heel erg tegen.

En wat Leviwosc zegt, het meeste is methode gebonden, waardoor je je er bijna strict aan moet houden om alle doelen te kunnen bereiken. Om maar te zwijgen over de leerlingvolgsystemen, oudergesprekken, cito's, handelingsplannen en de rest van de administratieve zaakjes die je op je bordje krijgt..

Leviwosc

• 883 berichten
  • 335 stemmen

Wat doe jij nu Elineloves?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Overal mm'n

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.