- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
jarno1975 (moderator series)
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
Eentje van vanmiddag. Dagje wezen varen met een onderaannemer in de Rotterdamse haven. Met een bezoekje aan de SS Rotterdam!

-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
Reinoir, wat voor toestel heb?
Reinoir
-
- 682 berichten
- 449 stemmen
Een Nikon D90 met een Nikkor 50mm f/2.0 lens. En niet te vergeten Adobe Photoshop CS4. De lens doet ut em hoor. Vond die lens maand geleden op een oude analoge Nikon SLR die mijn pa in zijn jonge jaren gebruikte.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Ik heb weer een heleboel orbs ontdekt in de tuin van Reinoir.
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
Een Nikon D90 met een Nikkor 50mm f/2.0 lens. En niet te vergeten Adobe Photoshop CS4. De lens doet ut em hoor. Vond die lens maand geleden op een oude analoge Nikon SLR die mijn pa in zijn jonge jaren gebruikte.
Mooi toestel. Heb zelf vorig jaar een Sony @200 gekocht met 18-70 en 70-300 lens. Had zelf nog bijna geen ervaring met SLR camera's dus mooi beginnerssetje leek me zo. Ik doe er alleen nog veel te weinig mee
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2890 stemmen
Mooie foto's allemaal. Renoir ben jij een proffesionele fotograaf, of vind je het gewoon leuk om zulke foto's te maken
Reinoir
-
- 682 berichten
- 449 stemmen
Haha Q Jones dankje voor het inschatten dat ik een professionele fotograaf zou kunnen zijn. Integendeel ik heb mijn spiegelreflex nog geen half jaar. Een onervaren amateuristische jongen van 18 die wat leuke plaatjes kan maken, dat ben ik. 
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2890 stemmen
Dat is ook leuk, je foto's zijn echt mooi hoor, net een echte fotograaf 
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2647 stemmen
Wow, dat zijn inderdaad wel hele mooie foto's
, klasse.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Leuke foto. En een leuk mutsje van Palm. Ik heb er een klak van. 
Reinoir
-
- 682 berichten
- 449 stemmen
Ik vond de pet opzich zelf wel stijl hebben. 
Zelf ben ik geen palm liefhebber ofzo, drink het eigenlijk amper. ^^
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2890 stemmen
Wel stillo pet ja, alleen drink ik zelf ook geen palm geef mij maar hertog jan 
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
In verband met de opening van een filiaal in Amsterdam hadden de overburen van m'n werk als 'stunt' dé DeLorean uit Back to the Future. Uiteraard liet ik deze buitenkans niet onbenut:

U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
In verband met de opening van een filiaal in Amsterdam hadden de overburen van m'n werk als 'stunt' dé DeLorean uit Back to the Future. Uiteraard liet ik deze buitenkans niet onbenut:
(afbeelding)
Haaa, geweldig! 
Kiros
-
- 607 berichten
- 1329 stemmen
(afbeelding)
Replica logischerwijs maar desalniettemin een buitenkansje. Leuke foto. 
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2890 stemmen
(afbeelding)
Wow dat is wel heel gaaf, heb je er ook mee gereden?
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Replica logischerwijs maar desalniettemin een buitenkansje. Leuke foto.
Mij is verzekerd dat dit dé auto was waar Michael J. Fox in heeft gereden dus daar hou ik maar aan vast
.
Wow dat is wel heel gaaf, heb je er ook mee gereden?
Nee hij rijdt niet meer, werd ook met een takelwagen gebracht maar het was zeker gaaf
. Zag er ook allemaal heel 'echt' uit (Mr. Fusion, Flux capacitor).
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Ik ook maar binnenkort, maar eerst een fatsoenlijke foto zoeken.
Alleen heb ik geen flauw idee hoe je camera-foto's van je map hierin kan plaatsen 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die 2 hingen een tijd geleden toch ook al om je heen op een andere foto hier? Wel lekker zomers sfeertje 
pumpking
-
- 442 berichten
- 0 stemmen
Was inderdaad weer om te zwemmen deze namiddag, welkeen van de twee is je vriendin?