- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
haha het ziet er uit dat je het erg naar je zin hebt daar 
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Prachtig horloge, is dat een Swatch of...?

Leuke foto.
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Hehe een echt ochtendmens niet? Beetje vroeg/ laat voor hamburgers 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Onze tijd of Dubai-tijd? Toch vroeg om die caloriebommen al naar binnen te draaien. Of is het misschien bij gebrek aan alcohol... 
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
Mijn excuses aan de mensen die ik er mee verveel, maar voor zij die het leuk vinden, enkele herfstpics van vorige week. Misschien kwalitatief alles behalve goed, maar vind ze wel sfeervol.

jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Wow, de onderste vind ik mooi
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
Vind industrie in het donker bijna altijd wel wat hebben. Dat gebouw was de enige lichtbron in de omgeving en is omzoomd door bos. Leuk dat je 'm mooi vind Jordy.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Vind industrie in het donker bijna altijd wel wat hebben.
Vind ik ook, mooie filmlocatie
Waar is het eigenlijk?
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
In de Antwerpse Kempen. Er hangt vooral in de donkere uurtjes een mysterieus sfeertje. Zou daardoor inderdaad best een interessante setting zijn voor wat opnames voor een film. Calvaire 2 misschien
.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Vind industrie in het donker bijna altijd wel wat hebben.
.Kijk ook eens Le Peuple Migrateur. Je zou het niet zeggen maar daar zitten ook mooie industriele nachtshots in.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vind die tweede wel leuk. Derde zou je een stuk moeten bijsnijden, komt die iets meer in balans. IMO.
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12874 stemmen
Erg gaaf Ozarklynch
, vooral de tweede en de derde dan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
.Kijk ook eens Le Peuple Migrateur. Je zou het niet zeggen maar daar zitten ook mooie industriele nachtshots in.
Je zou eens naar Carnival of Souls moeten kijken. Geweldige industriele shots. Erg goed ook.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
In de Antwerpse Kempen. Er hangt vooral in de donkere uurtjes een mysterieus sfeertje. Zou daardoor inderdaad best een interessante setting zijn voor wat opnames voor een film. Calvaire 2 misschien
.
Enkele vrienden en ik hebben (vage) plannen om daar een horrorfilmpje op te nemen
. Ken je de Hoge Mouw in Kasterlee?
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Echt heel erg mooi Ozarklynch. Mijn voorkeur gaat uit naar de tweede. Ik zou hem zo in groot formaat aan de muur hangen, echt mooi. 
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
Kijk ook eens Le Peuple Migrateur. Je zou het niet zeggen maar daar zitten ook mooie industriele nachtshots in.
Ga ik zeker eens achteraan. Vond Microcosmos vroeger ook al erg mooi.
Derde zou je een stuk moeten bijsnijden, komt die iets meer in balans. IMO.
Klopt. Heb nog niet de moeite gedaan om ook maar iets te bewerken. Bedankt voor je tip.
Enkele vrienden en ik hebben (vage) plannen om daar een horrorfilmpje op te nemen
. Ken je de Hoge Mouw in Kasterlee?
Klinkt me bekend in de oren maar ben er tot heden nog niet geweest. Dat zijn leuke plannen Halycon. Veel plezier met de opnames. Als ik daar dus binnekort een zombie tegen het grauwe lijf loop weet ik dat 'ie bij jou hoort
.
Echt heel erg mooi Ozarklynch. Mijn voorkeur gaat uit naar de tweede. Ik zou hem zo in groot formaat aan de muur hangen, echt mooi. 
Heb een aantal zelf geschoten foto's in posterformaat tegen de muur hangen. Altijd wel leuk en goedkoper dan een goed schilderij
. Het verkreukte blad (2de foto) is momenteel m'n bureaublad.
Bedankt voor de leuke reacties allemaal
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
De onderste is zeker mooi ja.
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Vind de 2e echt prachtig, doet me aan David Lynch denken. 
(z'n films dan he
)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Die tweede heeft inderdaad een mysterieuze uitstraling. En dat terwijl het eigenlijk een doodgewoon blaadje is. Erg mooi.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11940 berichten
- 5337 stemmen
Heel erg mooi, vooral die eerste twee!
JJ_D
-
- 3815 berichten
- 1344 stemmen
Kan ik me niet echt meer herinneren van die film. Ben je zeker, kos?
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Hoe kan het dat ik m'n foto niet kan uploaden?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Je moet een directe internetlink hebben. Uploaden dus 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Probeer de foto anders even te hosten via imageshack.us.