- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Nou en? Jeux d'enfants lijkt me leuke film.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5983 stemmen
Ik vind het goed hoor, maar dan wil ik zondag geen gezeur horen.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Tja, als die zaal zo klein is, met een superklein beeld... dan sta ik niet echt te springen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5983 stemmen
Het is daarentegen wel een knusse en gezellige bioscoop. Het is wel te doen hoor, heb er meerdere films gezien.
Omdat we nu kunnen kiezen, ben ik met een alternatief voorstel gekomen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5983 stemmen
Dan wordt het trouwens Wilbur, want die draait om 14:00. Die tijd komt het beste uit voor wie van ver komen.
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Bij welk station moet ik overigens uitstappen, gewoon Utrecht Centraal?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5983 stemmen
Ook wel Utrecht Alexander genoemd.
neo
-
- 15435 berichten
- 10038 stemmen
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat een klein zaaltje eigenlijk veel leuker is. Dius het wordt definintief Wilbur om 1400?
titan
-
- 1609 berichten
- 4415 stemmen
Ik kies voor Wilbur dan, al heb ik ook geen problemen met Written on the wind. MFEO komt trouwens niet.
troy31
-
- 329 berichten
- 130 stemmen
sorry dat ik zo reageerde, maar ik vond het jammer dat er opeens geswitcht werd.
wilbur is ok wat mij betreft.
hoe laat op cs dan,
13.00 uur?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5983 stemmen
Lijkt me een mooie tijd. Kunnen we nog wat drinken in het cafe dat bij (en naast) de bioscoop zit.
Ik zal wel even reserveren.
lngrid
-
- 1232 berichten
- 553 stemmen
Waar is die bios? Ik ken nog niemand van gezicht dus op het station herken ik jullie misschien niet.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5983 stemmen
We spreken af bij het 'trefpunt' op CS. Als je daar mensen dvd's ziet uitwisselen zit je denk ik wel goed. 
Da's makkelijker dan dat wij jou moeten zoeken in de bios.
El Ninjo
-
- 329 berichten
- 2317 stemmen
OK, 13.00u Trefpunt op CS
I'll be there.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5983 stemmen
Ik wil voorstellen om na afloop, na de borrel, naar het tapasrestaurant Mi Madre te gaan. Zal ik vanaf 17:00 reserveren ?
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
sorry dat ik zo reageerde, maar ik vond het jammer dat er opeens geswitcht werd.
Ja, zo denk ik er ook over, maar dan andersom. Maar goed, als de zaal erg oncomfortabel is, ga ik wel even halverwege mijn benen strekken; film lijkt me toch niets.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5983 stemmen
Naast het looppad heb je plaatsen met veel beenruimte. De beenruimte valt trouwens best mee in die zaal. Zo erg is het nou ook weer niet.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5983 stemmen
Ja, zo denk ik er ook over, maar dan andersom. Maar goed, als de zaal erg oncomfortabel is, ga ik wel even halverwege mijn benen strekken; film lijkt me toch niets.
Tja, wat heb je nou aan vooringenomenheid. Laat je verrassen.
titan
-
- 1609 berichten
- 4415 stemmen
Neo en ik komen om 12:43 aan op Utrecht CS
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
De beenruimte valt trouwens best mee in die zaal. Zo erg is het nou ook weer niet.
Jij was degene die het beeld schetste van een vreselijk oncomfortabele zaal; ik geloofde je alleen maar. Maar als het dus toch meevalt, dan zijn we er verder uit.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5983 stemmen
Da's waar. Nu kan het alleen nog maar meevallen.
troy31
-
- 329 berichten
- 130 stemmen
Jij was degene die het beeld schetste van een vreselijk oncomfortabele zaal; ik geloofde je alleen maar. Maar als het dus toch meevalt, dan zijn we er verder uit.
wat doen we dan moeilijk 
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Neo en ik komen om 12:43 aan op Utrecht CS
Mijn trein komt waarschijnlijk ook rond die tijd aan maar tegen de tijd dat ik dat zogenaamde Trefpunt heb gevonden zal het wel een uur of 1 zijn
. Tot hoelang duurt de meeting ongeveer trouwens? Ik neem iig uiterlijk de trein van 18.50 weer terug maar dat moet toch lukken lijkt me.
Trouwens nog even wat: Kapp, is de zaal erg klein? Bij hele kleine zalen kan ik het namelijk nog weleens erg benauwd krijgen en hele vervelende hoestaanvallen krijgen dus ik hoop niet dat hij zo klein is. Ik zorg er iig wel voor dat ik wat te drinken in mijn tas heb voor het geval dat of ik ga even een luchtje scheppen mocht ik er last van krijgen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5983 stemmen
Mijn trein komt waarschijnlijk ook rond die tijd aan maar tegen de tijd dat ik dat zogenaamde Trefpunt heb gevonden zal het wel een uur of 1 zijn
.
Recht tegenover het grote blauwe vertrektijden bord. Kan niet missen.
Denk het ook ja.
Trouwens nog even wat: Kapp, is de zaal erg klein? Bij hele kleine zalen kan ik het namelijk nog weleens erg benauwd krijgen en hele vervelende hoestaanvallen krijgen dus ik hoop niet dat hij zo klein is. Ik zorg er iig wel voor dat ik wat te drinken in mijn tas heb voor het geval dat of ik ga even een luchtje scheppen mocht ik er last van krijgen.
Smal, maar door de lengte valt het qua benauwdheid denk ik mee.
Ik ben ook gevoelig voor kleine en benauwde ruimtes, maar heb er daar nooit last van gehad. Zal wel door goede airco komen.
lngrid
-
- 1232 berichten
- 553 stemmen
Ben ook om ca. 12:45 op Utrecht Centraal. Linda, het trefpunt is midden in de centrale hal, voor het blauwe bord met treintijden.
Ik weet nog niet of ik mee ga eten.