• 15.799 nieuwsartikelen
  • 178.264 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.419 acteurs
  • 199.080 gebruikers
  • 9.376.124 stemmen

MM Meetings

zoeken in:

titan

• 1609 berichten
  • 4415 stemmen

Zaterdag 9 augustus aanstaande draait om 19:30 in bioskoop Lantaren/venster te Rotterdam de film Witness for the prosecution. Dit is een klassieker van de fameuze regisseur Billy Wilder, heeft hier 4,3 gemiddeld en staat op 169 in de imdb top 250.

Hebben er misschien mensen zin om mee te gaan en na afloop wat te gaan drinken?

neo

• 15435 berichten
  • 10038 stemmen

Misschien dat ik tijd en geld heb om mee te gaan.

empirekees

• 1597 berichten
  • 2401 stemmen

Hoe ver is het van het station af?

neo

• 15435 berichten
  • 10038 stemmen

empirekees schreef:

Hoe ver is het van het station af?

minder dan 5 min lopen van r'dam centraal

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Dan loop je wel snel. Ik zou zeggen: 10 minuten. Binnen 5 minuten ben je net bij Nighttown als je doorloopt.

titan

• 1609 berichten
  • 4415 stemmen

Het loopt nog niet echt storm. Voorlopig 2 zeker (titan en mfeo) en 1 onder voorbehoud (neo).

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5982 stemmen

Noteer mij ook maar onder voorbehoud. En ik verwacht dat de nep-Zweden ook wel mee zullen gaan.

jay73

• 1184 berichten
  • 1388 stemmen

titan schreef:

Zaterdag 9 augustus aanstaande draait om 19:30 in bioskoop Lantaren/venster te Rotterdam de film Witness for the prosecution.

Geen slechte keus titan! Ik kan het weten want ik heb 'm net gezien. Jammer dat R'dam niet echt om de hoek ligt, anders zou ik 'm weer gaan zien.

titan

• 1609 berichten
  • 4415 stemmen

Hopelijk trekt jouw aanmoediging een aantal mensen over de streep om volgende week zaterdag mee te gaan. Ik heb er tot op heden pas 2 zeker en 2 onder voorbehoud.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ik zou wel meewillen (heb nota bene een kaart van die film aan mijn kamerdeur hangen), maar die zaterdag komt me wel enorm slecht uit, zo vlak voor de introductieweek van de universiteit. Wellicht een andere keer.

titan

• 1609 berichten
  • 4415 stemmen

Jij hebt ook ALTIJD een excuus, Herman78

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Ik wil mij bij deze ook graag aanmelden voor de Witness-for-the-prosecution-meeting.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5982 stemmen

Ik meld bij deze dat ik ook kom, bij goede gezondheid.

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb dit al vaker op de chat gezegd, maar omdat ik daar ook niet iedereen spreek hierbij nogmaal dit...

Op meetings zal ik waarschijnlijk niet meer te zien zijn. Sorry voor diegene(n) die mijn aanwezigheid op prijs stelden...voor de rest van de mensen breekt er een mooie tijd aan

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5982 stemmen

Waarom in hemelsnaam ?

titan

• 1609 berichten
  • 4415 stemmen

Nou Linda, ik had je al niet verwacht bij zo'n oude film

neo

• 15435 berichten
  • 10038 stemmen

lindastuurman schreef:

Ik heb dit al vaker op de chat gezegd, maar omdat ik daar ook niet iedereen spreek hierbij nogmaal dit...

Op meetings zal ik waarschijnlijk niet meer te zien zijn. Sorry voor diegene(n) die mijn aanwezigheid op prijs stelden...voor de rest van de mensen breekt er een mooie tijd aan

deja vue

Ik kan trouwens wel die dag dus count me in.

titan

• 1609 berichten
  • 4415 stemmen

Okee dan, We hebben nu 5 deelnemers:

Kappeuter, Queto, Neo, Mfeo en ik

neo

• 15435 berichten
  • 10038 stemmen

misschien dat ik nog een vriendin mee neem, maar dat hoor je dan nog wel.

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

kappeuter schreef:

Waarom in hemelsnaam ?

Geen zin meer.

titan

• 1609 berichten
  • 4415 stemmen

Nog even over de meeting van aanstaande zaterdag 9 augustus In Rotterdam:

Voor de film Witness for the prosecution heb ik tot nu toe 6 gegadigden (Neo, Fisherking, Kappeuter, Queto, Mfeo en ikzelf). De film wordt vertoont in venster 4 van de bioskoop lantaren/venster (dus met meer beenruimte dan in de andere zalen). De kaarten kosten 5 euro per stuk en zullen door mij de vrijdagmiddag ervoor worden gekocht.

De film begint om 19:30. Het lijkt mij het handigst om rond 18:45 in de hal van Rotterdam centraal station (bij de Bruna zo'n beetje) af te spreken. Vanaf daar lopen we naar de bioskoop. Tot dan!

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

tis toch de echte film, en niet de DVD versie ?

titan

• 1609 berichten
  • 4415 stemmen

Ik zou het niet weten. Is daar dan een verschil tussen? Ik heb bij Lantaren/venster altijd alleen maar "echte" films gezien (dus geen dvd die vanaf een beamer werd afgespeeld, als je dat soms bedoeld).

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Ja ik bedoel het Beamerwerk. Det Sjunde Inseglet zou in Stockholm vertoond worden. Kwam er later achter dat het de DVD zou zijn en toen toch maar niet gegaan.

killercoach

• 48 berichten
  • 590 stemmen

En mensen, was het nog wat???

Als ik me eerder had aangemeld op de site had ik nog mee gekunt, maar helaas.

Henk, wanneer ga je de volgende organiseren?? Heb er ook wel een keer zin in, moet het alleen wel vooraf weten, moet vaak zaterdag en avonden werken, dus moet mezelf niet inplannen op de tijd dat we gaan.

Heb nu 3 weken vakantie, misschien nog interesse in deze weken wat te organiseren??

Groeten van Vincent

neo

• 15435 berichten
  • 10038 stemmen

Goh weer eentje die in Vlaardingen woont

killercoach

• 48 berichten
  • 590 stemmen

neo schreef:

Goh weer eentje die in Vlaardingen woont

Ja, en dat als ras Rotterdammer, maar ja je moet toch wat als je snel aan een huis wil komen

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Vlaardingen 4-ever!!!

titan

• 1609 berichten
  • 4415 stemmen

Ik voorspel spoedig een MM-meeting in het zeepaard

neo

• 15435 berichten
  • 10038 stemmen

titan schreef:

Ik voorspel spoedig een MM-meeting in het zeepaard

nee dan ga we wel mooi even naar mijn prachtige filmhuis in schiedam ja Zeepaard is niet zo erg je weet wel

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.