- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
titan
-
- 1609 berichten
- 4415 stemmen
Zaterdag 9 augustus aanstaande draait om 19:30 in bioskoop Lantaren/venster te Rotterdam de film Witness for the prosecution. Dit is een klassieker van de fameuze regisseur Billy Wilder, heeft hier 4,3 gemiddeld en staat op 169 in de imdb top 250.
Hebben er misschien mensen zin om mee te gaan en na afloop wat te gaan drinken?
neo
-
- 15435 berichten
- 10038 stemmen
Misschien dat ik tijd en geld heb om mee te gaan.
neo
-
- 15435 berichten
- 10038 stemmen
minder dan 5 min lopen van r'dam centraal
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Dan loop je wel snel. Ik zou zeggen: 10 minuten. Binnen 5 minuten ben je net bij Nighttown als je doorloopt. 
titan
-
- 1609 berichten
- 4415 stemmen
Het loopt nog niet echt storm. Voorlopig 2 zeker (titan en mfeo) en 1 onder voorbehoud (neo).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5982 stemmen
Noteer mij ook maar onder voorbehoud. En ik verwacht dat de nep-Zweden ook wel mee zullen gaan. 
jay73
-
- 1184 berichten
- 1388 stemmen
Zaterdag 9 augustus aanstaande draait om 19:30 in bioskoop Lantaren/venster te Rotterdam de film Witness for the prosecution.
Geen slechte keus titan! Ik kan het weten want ik heb 'm net gezien.
Jammer dat R'dam niet echt om de hoek ligt, anders zou ik 'm weer gaan zien.
titan
-
- 1609 berichten
- 4415 stemmen
Hopelijk trekt jouw aanmoediging een aantal mensen over de streep om volgende week zaterdag mee te gaan. Ik heb er tot op heden pas 2 zeker en 2 onder voorbehoud.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik zou wel meewillen (heb nota bene een kaart van die film aan mijn kamerdeur hangen), maar die zaterdag komt me wel enorm slecht uit, zo vlak voor de introductieweek van de universiteit. Wellicht een andere keer.
titan
-
- 1609 berichten
- 4415 stemmen
Jij hebt ook ALTIJD een excuus, Herman78 
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Ik wil mij bij deze ook graag aanmelden voor de Witness-for-the-prosecution-meeting.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5982 stemmen
Ik meld bij deze dat ik ook kom, bij goede gezondheid. 
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Ik heb dit al vaker op de chat gezegd, maar omdat ik daar ook niet iedereen spreek hierbij nogmaal dit...
Op meetings zal ik waarschijnlijk niet meer te zien zijn. Sorry voor diegene(n) die mijn aanwezigheid op prijs stelden...voor de rest van de mensen breekt er een mooie tijd aan 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5982 stemmen
Waarom in hemelsnaam ?
titan
-
- 1609 berichten
- 4415 stemmen
Nou Linda, ik had je al niet verwacht bij zo'n oude film 
neo
-
- 15435 berichten
- 10038 stemmen
Ik heb dit al vaker op de chat gezegd, maar omdat ik daar ook niet iedereen spreek hierbij nogmaal dit...
Op meetings zal ik waarschijnlijk niet meer te zien zijn. Sorry voor diegene(n) die mijn aanwezigheid op prijs stelden...voor de rest van de mensen breekt er een mooie tijd aan 
deja vue 
Ik kan trouwens wel die dag dus count me in.
titan
-
- 1609 berichten
- 4415 stemmen
Okee dan, We hebben nu 5 deelnemers:
Kappeuter, Queto, Neo, Mfeo en ik
neo
-
- 15435 berichten
- 10038 stemmen
misschien dat ik nog een vriendin mee neem, maar dat hoor je dan nog wel.
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Waarom in hemelsnaam ?
Geen zin meer.
titan
-
- 1609 berichten
- 4415 stemmen
Nog even over de meeting van aanstaande zaterdag 9 augustus In Rotterdam:
Voor de film Witness for the prosecution heb ik tot nu toe 6 gegadigden (Neo, Fisherking, Kappeuter, Queto, Mfeo en ikzelf). De film wordt vertoont in venster 4 van de bioskoop lantaren/venster (dus met meer beenruimte dan in de andere zalen). De kaarten kosten 5 euro per stuk en zullen door mij de vrijdagmiddag ervoor worden gekocht.
De film begint om 19:30. Het lijkt mij het handigst om rond 18:45 in de hal van Rotterdam centraal station (bij de Bruna zo'n beetje) af te spreken. Vanaf daar lopen we naar de bioskoop. Tot dan!
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
tis toch de echte film, en niet de DVD versie ?
titan
-
- 1609 berichten
- 4415 stemmen
Ik zou het niet weten. Is daar dan een verschil tussen? Ik heb bij Lantaren/venster altijd alleen maar "echte" films gezien (dus geen dvd die vanaf een beamer werd afgespeeld, als je dat soms bedoeld).
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ja ik bedoel het Beamerwerk. Det Sjunde Inseglet zou in Stockholm vertoond worden. Kwam er later achter dat het de DVD zou zijn en toen toch maar niet gegaan.
killercoach
-
- 48 berichten
- 590 stemmen
En mensen, was het nog wat???
Als ik me eerder had aangemeld op de site had ik nog mee gekunt, maar helaas.
Henk, wanneer ga je de volgende organiseren?? Heb er ook wel een keer zin in, moet het alleen wel vooraf weten, moet vaak zaterdag en avonden werken, dus moet mezelf niet inplannen op de tijd dat we gaan.
Heb nu 3 weken vakantie, misschien nog interesse in deze weken wat te organiseren??
Groeten van Vincent
neo
-
- 15435 berichten
- 10038 stemmen
Goh weer eentje die in Vlaardingen woont 
killercoach
-
- 48 berichten
- 590 stemmen
Goh weer eentje die in Vlaardingen woont 
Ja, en dat als ras Rotterdammer, maar ja je moet toch wat als je snel aan een huis wil komen 
titan
-
- 1609 berichten
- 4415 stemmen
Ik voorspel spoedig een MM-meeting in het zeepaard 
neo
-
- 15435 berichten
- 10038 stemmen
Ik voorspel spoedig een MM-meeting in het zeepaard 
nee dan ga we wel mooi even naar mijn prachtige filmhuis in schiedam ja
Zeepaard is niet zo erg je weet wel