- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
de film begint om 21.20 uur en duurt volgens IMDB 138 minuten. Dat betekent dat je op zijn vroegst om 23.45 buiten staat. Centraal Station is ongeveer 5 minuten lopen, dus iedereen die zijn trein voor 23.50 moet hebben, heeft een probleem.
Dat is een gigantisch probleem want Pathe Eindhoven begon met zeker 15 minuten onzinnige Trailers
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik zeg bij deze af (sorry). Ik heb die avond ook al een verjaardag, waar ik niet onderuit wil, dus... Volgende keer beter!
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Dat is een gigantisch probleem want Pathe Eindhoven begon met zeker 15 minuten onzinnige Trealers
Dan wordt het dus al snel rond 0.00 uur voor we buiten staan.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Lees trouwens Trailers voor Trealers. Anders worden het erg rare dingen 
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
R'dam (9 juni):
* Phooze (onder voorbehoud)
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Willen de volgende mensen aangeven of ze maandag meegaan naar 2001, dan kan ik de reserveringen in orde maken:
* RWLinda (onder voorbehoud)
* Mik (onder voorbehoud)
* Tovenaar (onder voorbehoud)
* Zavo (onder voorbehoud)
* Lorelei (onder voorbehoud)
[edit]wilen bovenstaande moviemaatjes en deze MM-ers
* Troy
* FisherKing
* Queto
* Titan
* Neo
me ook een PM sturen of ze mee willen gaan eten of dat ze alleen naar de film gaan.
Het plan is om rond 18.00 uur te gaan eten (zodat we zelfs tijd voor het dessert hebben) en daarna naar de bios te gaan. [/edit]
Dank jullie wel.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
R'dam (9 juni)Het deelnemers veld:
* Petey
* Troy
* FisherKing
* Queto
* RWLinda
* Titan
* Neo
Ik heb gereserveerd bij Rotown (op aanraden van Annette) om ongeveer 18.00 uur, zodat we op ons gemak kunnen eten en er tijd voor Q overblijft om een dessert te verorberen.
Voor diegenen die met de trein komen, ik sta rond 17.40 in de hal van het Centraal Station.
Ik zie jullie maandag.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
...en er tijd voor Q overblijft om een dessert te verorberen.
LOL 
titan
-
- 1609 berichten
- 4411 stemmen
Ik heb gereserveerd bij Rotown (op aanraden van Annette) om ongeveer 18.00 uur, zodat we op ons gemak kunnen eten en er tijd voor Q overblijft om een dessert te verorberen.
Voor diegenen die met de trein komen, ik sta rond 17.40 in de hal van het Centraal Station.
Ik ga er ook niet weg zonder toetje hoor! Ik kom niet met de trein, maar zal me ook wel in de hal melden. Ik zie waarschijnlijk vanzelf wel ergens een groepje vormen, of sta je er met een bordje met "moviemeter" om je nek? 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Zullen we die MovieMeter-Button Opdoen ? 
Het Movie meter gebaar dan, weet al iemand wat dat is ?
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
komt er nog is een meeting of uh hoe zit dat 
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Laten we een meeting op Paaseiland organiseren ! Kijken welke films er daar draaien...
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
betaal jij? 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Zo gauw Nijverdal een bioscoop krijgt wil ik wel een meeting organiseren. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 berichten
- 76925 stemmen
Organiseer eens een meeting Henk! 
Nou daar komt die dan, welke MM ers hebben zin om op zaterdag 26-07-2003 een film te pakken in Zevenaar ( ik regel de kaarten) en nadien of daarvoor wat te gaan drinken. http://www.movieunlimited.nl/zevenaar/
De personen die interesse hebben kunnen mijn even een mailtje sturen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Henk, volgens mij kun je beter een dag in het weekend kiezen. En een vooraf bepaalde film.
Ik denk nu dat erg weinig mensen in de gelegenheid zijn te komen.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Wellicht wil ik dat wel.
Weet alleen nog niet wanneer ik met vakantie ga! 
IamBernie
-
- 672 berichten
- 1641 stemmen
Dat van die sneak vind ik eerlijk gezegd het beste meetingsvoorstel tot nu toe. But that's just my humble opinion...
-
- 23439 berichten
- 76925 stemmen
Dat van die sneak vind ik eerlijk gezegd het beste meetingsvoorstel tot nu toe. But that's just my humble opinion...
Zijn er mensen die met me mee willen naar de sneak in Zevenaar de sneak is op maandag avond 20.30uur dan gaan we 21-07-03 laat het me even weten.
IamBernie
-
- 672 berichten
- 1641 stemmen
Zo'n 10km ten zuid-oosten van Arnhem. Dat vind ik eerlijk gezegd wat teveel van 't goede als ik vanuit Den Haag moet reizen.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
21-07 hoop ik toch echt op vakantie te zijn.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Ik kom wel!
Zevenaar ligt toch bij mij om de hoek. Maarre... Waarom gaan we niet gewoon naar The Terminator ofzo? Is een keer wat anders dan al die filmhuisfilms 
empirekees
-
- 1597 berichten
- 2401 stemmen
Een vrijwil-leger? Is dat een leger met allemaal soldaat die daar uit vrije wil in zitten? Bestaat zoiets al niet?
hh
-
- 23439 berichten
- 76925 stemmen
Ik kom wel!
Zevenaar ligt toch bij mij om de hoek. Maarre... Waarom gaan we niet gewoon naar The Terminator ofzo? Is een keer wat anders dan al die filmhuisfilms 
Kom je naar de sneak of op de zaterdag laat het me even weten koop ik de kaarten
-
- 23439 berichten
- 76925 stemmen
Ik kom ook wel Henk.
Dus goodfella en Gotti komen
dat is leuk dat is maandag 21 -7 laat ff weten hoe jullie komen, dan kunnen we een plek afspreken waar ik jullie op pik. voor meer info [email protected]
Mischien komen er nog een paar bij?? Nogmaals wie heeft er zin in om maandag 21 -7 mee te gaan naar de sneak in Zevenaar (14km van Arnhem) filmpje pakken en wat gaan drinken.
Ralfke
-
- 764 berichten
- 2075 stemmen
Als er nog iemand uit Eindhoven/regio Eindhoven wil gaan, laat me dat dan ff weten. Dan heb ik in principe wel interesse... zit namelijk zonder vervoer en de trein werkt niet in dit geval...