• 17.290 nieuwsartikelen
  • 182.361 films
  • 12.566 series
  • 34.784 seizoenen
  • 656.232 acteurs
  • 200.446 gebruikers
  • 9.466.478 stemmen

MM Meetings

zoeken in:

katie morosky

• 1004 berichten
  • 805 stemmen

Freud is berucht in Antwerpen, iedereen hier weet wie Freud is, en we zijn bang van hem. Hij wordt gevreesd als hij over straat loopt, mensen duiken weg in angst. Sidderend en bevend. Vreemd dat jullie daar gisteren niks van hebben gemerkt (hij hield zich koest neem ik aan).

Maar dit begint een beetje op slowchat te lijken en dat mag hier niet. Zover ik weet.

Oepsie, ik reageerde op een verdwenen berichtje maar doe dit niet weg opdat iedereen hier gewaarschuwd mag zijn voor dé Freud! Leuk dat je hier nog bent geweest. Antwerpen is too groovy! Antwerpen is het nieuwe groen!

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Vond het maar een vreemd mannetje inderdaad, alsof ie op het punt stond elk moment te ontploffen. Raar, want hij oogt heel rustig en beheerst.

katie morosky

• 1004 berichten
  • 805 stemmen

Freud zal blij zijn met je bericht. Ik heb tenminste nog gelogen! Je moet de wiskunde enzo niet onderschatten, burgerlijk ingenieurs architecten zijn slim, met een hoofd vol berekeningen. Volgens een Vlaamse studie zijn zij de slimste studenten. Daarom is Freud net zo gevaarlijk, omdat hij ook nog slim is! (ik ga niet meer reageren want anders worden de moderators boos ).

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Wie zegt dat ik dat niet deed? En ja, sommige modjes hier... Ik kan er over meepraten. Hoewel kappeuter toch wel een aardige kerel bleek te zijn. Viel dan weer mee. Gelukkig hebben we de PM functie nog.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

hij oogt heel rustig en beheerst.

Wat wil je, ik had anderhalve kilo ribbetjes en kip in mijn maag zitten

katie morosky

• 1004 berichten
  • 805 stemmen

Ah, Nederland heeft dus kennis met je gemaakt.

soom

• 24932 berichten
  • 2763 stemmen

katie morosky schreef:

Soom en Freud ken ik maar de anderen? Wel grappig wat Soom over zichzelf schreef. Spreken is zilver en zwijgen is goud hé!

Hm.... Ik ben niet één van de meest sociale mensjes op deze aarde, ik doe soms best on sociaal door gewoon van tafel weg te lopen zonder dat ik even meld dat ik van het toilet gebruik ga maken. (off topic?), dat soort dingen leer ik echt beetje bij beetje beter te doen, maar echt een grote kletskous zal ik nooit worden. En waarvan ken je me dan ? Ik geloof dat ik je nooit in real heb gezien, zoals je wel Freud hebt ontmoet, wat ik weet van een aantal jaren terug.

katie morosky

• 1004 berichten
  • 805 stemmen

Kom op nou, soom. Eergisteren zaten we samen op de koffie! En jij vertelde een heel grappig verhaal. Ik bedoelde dat ik jou van MovieMeter ken en je foto hier al heb gezien. Ik heb me nog steeds geen rare dingen in m'n hoofd gehaald. Nog steeds niet. (niks mis mee wie je bent trouwens, denk ik toch )

JacoBaco

• 10583 berichten
  • 2433 stemmen

katie morosky schreef:

Freud zal blij zijn met je bericht. Ik heb tenminste nog gelogen! Je moet de wiskunde enzo niet onderschatten, burgerlijk ingenieurs architecten zijn slim, met een hoofd vol berekeningen. Volgens een Vlaamse studie zijn zij de slimste studenten. Daarom is Freud net zo gevaarlijk, omdat hij ook nog slim is! (ik ga niet meer reageren want anders worden de moderators boos ).

Ik krijg nog een heleboel geld van hem!!!

Flipman

• 7194 berichten
  • 1164 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

Ik mis Flipmans. Kom ook eens even je zegje doen kerel!

Hier ben ik al, Liefje !

Mensen, afgelopen zaterdag was mijn terugreis Zwaar Klote, in tegenstelling tot de dag zelf, die Schopte KONT !!! In eerste instantie dacht ik nog dat zo'n kleine groep het niet waard was, maar dan ontstaan er in ieder geval geen groepjes en hoef je je aandacht niet zo te verdelen, veel leuker zo!

Freud, JacoBaco, Pastichio, 't was ontZETtend tof jullie te ontmoeten en ik heb me enorm vermaakt! Dank jullie wel !

Oh ja, en Inglourious Basterds rockt ook de Casba!

JacoBaco

• 10583 berichten
  • 2433 stemmen

En daar is ie dan hoor!

Weet je wat het is Flipman, het was inderdaad een kleine groep. Maar de mensen die er waren, vallen wel in de categorie: ''De Crème de la Crème van MovieMeter''.

Het was super ja en daarom ook een dag die we niet graag willen vergeten.

soom

• 24932 berichten
  • 2763 stemmen

Trouwens een vraagje aan Freud, waar zijn de foto's die je getrokken hebt?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

JacoBaco schreef:

Maar de mensen die er waren, vallen wel in de categorie: ''De Crème de la Crème van MovieMeter''.

Ik was mee in jullie gedachten.

Hannibal

• 9409 berichten
  • 3338 stemmen

In jouw eigen gedachten misschien? Of denk je echt dat ze de hele dag aan de afwezigheid van Don Dijk gedacht hebben?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

In mijn eigen gedachten was ik bij hun. Dacht ik althans.

JacoBaco

• 10583 berichten
  • 2433 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Ik was mee in jullie gedachten.

Je bent gewoon expres niet meegegaan.

Het is eigenlijk strikt geheim, maar jij weet het schijnbaar al.

Voor iedereen geldt hetzelfde als ze voor het eerst een meeting mogen bijwonen en dat is namelijk de ontgroening.

Onder leiding van Soom trouwens.

Pastichio Rocker en ik waren de enige groentjes die dag en ook wij moesten eraan geloven. Pastichio kreeg opgedragen om door Utrecht te wandelen met alleen zijn witte Heren Slip, een roze Cowboyhoed en Naaldhakken.

En ik moest aan een Hondenriem en ik moest mezelf een groot deel van de dag op handen en voeten vooruit bewegen. Maar ik mocht wel mn kleding aanhouden.

Er zijn foto's van, maar die gaan in het dossier en dan verdwijnen ze vervolgens in de kluis.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Het leek wel een mini-optocht van The Gay Parade inderdaad.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Het leukste was toen we de mensen van MusicMeter tegenkwamen, die alle vrouwelijke leden verplicht hadden konijnenoren op te zetten en willekeurig voorbijgangers binnen te doen voor 50 cent

Soom: ik heb helemaal geen foto's getrokken vrees ik, had niet eens een camera bij...

kappeuter (crew films)

• 74742 berichten
  • 5988 stemmen

Foto's trekken?

Krijg je zeker hele vieze thee.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Freud schreef:

Het leukste was toen we de mensen van MusicMeter tegenkwamen, die alle vrouwelijke leden verplicht hadden konijnenoren op te zetten en willekeurig voorbijgangers binnen te doen voor 50 cent

Ja, waar was jij toen opeens? Remi en ik konden het weer opknappen.

Flipman

• 7194 berichten
  • 1164 stemmen

Ja, en ik was met m'n broer aan het bellen, ik had een geldig excuus !

De vorige keer was mijn ontgroening gemakkelijk; ik moest worden kaalgeschoren, maar dat had ik een tijdje daarvoor reeds zelf gedaan !

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Dus, wanneer is de volgende meeting ?

soom

• 24932 berichten
  • 2763 stemmen

Freud schreef:

Soom: ik heb helemaal geen foto's getrokken vrees ik, had niet eens een camera bij...

Oh, dan had ik zeker een soort Deja Vu. Ik dacht toch echt dat jij foto's stond te trekken.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Voor z'n privéverzameling waarschijnlijk, de ransaap.

Flipman

• 7194 berichten
  • 1164 stemmen

JacoBaco schreef:

Beetje overdreven om die mayo te rekenen inderdaad. De volgende keer als we daar zijn, zorg ik wel dat ik mijn eigen mayo bij me heb, want wat zij flikken kan echt niet.

Dude, neem gelijk je eigen spareribs mee ! Lijkt me echt lollig: Heeft u al een keuze kunnen maken? Ja, we gaan toch maar ons EIGEN vlees opkanen !

JacoBaco

• 10583 berichten
  • 2433 stemmen

dat zal ze leren!

Gister trouwens ook weer Spareribs op. Niet te vreten vergeleken bij dat tentje waar wij waren.

Flipman

• 7194 berichten
  • 1164 stemmen

Waar at je ze dan?

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3639 stemmen

JacoBaco schreef:

Voor iedereen geldt hetzelfde als ze voor het eerst een meeting mogen bijwonen en dat is namelijk de ontgroening.

Onder leiding van Soom trouwens.

Oh god, durf ik nog wel? Nouja, liever onder leiding van Soom dan o.l.v. Pastichio

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Oh? Jij weet helemaal niet wat ik voor jou in petto heb.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.