• 17.290 nieuwsartikelen
  • 182.363 films
  • 12.566 series
  • 34.784 seizoenen
  • 656.285 acteurs
  • 200.451 gebruikers
  • 9.466.831 stemmen

MM Meetings

zoeken in:

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

Madecineman schreef:

En maar weer eens wat gezeur naar elkaar toe verwijderd. Misschien voor alle zekerheid toch maar een mod meesturen op de meeting...

JacoBaco

• 10583 berichten
  • 2433 stemmen

Ja, stuur een mod mee, maar dan wel de allerbeste die er is......

Sorry.....

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

En als mensen dan vervelend zijn worden ze zeker van de meeting geband?

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

En als mensen dan vervelend zijn worden ze zeker van de meeting geband?

Oei, dan zal jij daar niet lang blijven.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Ligt eraan wie de sterkste is. Voordeel van zo'n meet is dat je fysiek kunt worden.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Misschien is dit een idee voor een komende meeting. Dan wordt het aantal users wel wat uitgedund, wat het een stuk overzichtelijker maakt hier op de site.

JacoBaco

• 10583 berichten
  • 2433 stemmen

Is goed. Regel die shit maar. Maar de meeting voor volgende week wordt naar alle waarschijnlijkheid verschoven?

MR APOCALYPSE

• 610 berichten
  • 0 stemmen

JacoBaco schreef:

Is goed. Regel die shit maar. Maar de meeting voor volgende week wordt naar alle waarschijnlijkheid verschoven?

Hmm geen goed idee,want van uitstel komt afstel.

De mensen die wel van plan zijn te gaan worden daardoor weer teleurgesteld.

Er kan altijd een paar weken later nog een meeting komen met meer mensen.

Klein groepje kan ook harstikke gezellig zijn!

JacoBaco

• 10583 berichten
  • 2433 stemmen

Een klein groepje kan ook leuk zijn ja, maar bij een meeting verwacht je toch een hoop mensen, want dat is de essentie. We praten over bijna 10.000 gebruikers en er kunnen er maar 6 komen.

Ik heb mij nu ook al ingesteld op die datum, maar ik maak er niet zo'n probleem van als het wordt verschoven hoor. Andere wel misschien, maar ik niet.

MR APOCALYPSE

• 610 berichten
  • 0 stemmen

JacoBaco schreef:

Een klein groepje kan ook leuk zijn ja, maar bij een meeting verwacht je toch een hoop mensen, want dat is de essentie. We praten over bijna 10.000 gebruikers en er kunnen er maar 6 komen.

Ik heb mij nu ook al ingesteld op die datum, maar ik maak er niet zo'n probleem als het wordt verschoven hoor. Andere wel misschien, maar ik niet.

Lijkt me toch het beste als het volgende week doorgaat.

Anders komt het er nooit van.

Naar die 10.000 leden moet je niet kijken want de meeste komen al weken niet eens online.

Met 6 mensen krijg je tenminste niet zoveel verschillende meningen over waar ze willen eten,welke film en wat daarna gebeurt.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2259 stemmen

Kleine groepen kunnen erg gezellig zijn; heb je tenminste tijd om de andere allemaal te spreken

De "Death Race" Meeting vorig jaar oktober was ook erg geslaagd, ondanks dat er in totaal maar 7 users waren.

MR APOCALYPSE

• 610 berichten
  • 0 stemmen

lordsnoopy schreef:

Kleine groepen kunnen erg gezellig zijn; heb je tenminste tijd om de andere allemaal te spreken

De "Death Race" Meeting vorig jaar oktober was ook erg geslaagd, ondanks dat er in totaal maar 7 users waren.

Precies,wat een onzin om nu de meeting af te kappen.

Als je met 20 man gaat krijg je weer groepjes,met 6 man heb je juist een leuk groepje.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

De mini-meeting van vorig jaar was inderdaad leuk. Kende niemand van de 6 andere, en denk uiteindelijk dat het alleen maar minder was geworden als het een grote groep was( voor mij persoonlijk dan ).

Dus wat Apocalypse zegt, zit zeker een kern van waarheid in.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

lordsnoopy schreef:

Helemaal mee eens!

JacoBaco

• 10583 berichten
  • 2433 stemmen

Lieve schatten, ik begrijp best dat een meeting waarbij er maar 6 of minder mensen komen je dat als heel erg aangenaam en intiem kan ervaren. Alleen het ging in de eerste instantie om een groepje van zo'n 8 mensen en dat is al niet echt veel, maar wel een mooi aantal opzich. Je kan ook een meeting tussen 2 personen houden natuurlijk, wat maakt het uit. Ik breng alleen mijn voorkeur uit dat ik persoonlijk liever met een iets grotere groep ben.

Dus met andere woorden ik kom zaterdag heus wel, maar als de meeting wordt verschoven naar een andere datum, dan probeer ik alsnog te komen. Hoe leuk een klein groepje ook is, een iets grotere groep spreekt mij gewoon wat meer aan. Geen 30 man, maar zo rond de 8. Maar toch trek ik ergens de grens en als er straks maar 3 overblijven, dan blijf ik denk ook wel thuis.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Gewoon de volgende meet twee maanden vooruit plannen en dan één dag pakken en niet zoals nu dat het zaterdag OF zondag kan zijn. Kan iedereen die dag gelijk inplannen en waar nodig een vrije dag opnemen of een slaapplaats regelen.

karlie

• 30 berichten
  • 0 stemmen

Hoewel ik geen regelmatige poster ben lees ik wel veel van de site en wil ik best een beetje gezelligheid meenemen op een meeting. Ik kom dan wel vanuit mestreech maar voor een koud biertje, een mals ribje en de nieuwe nijenhuis (...) wil ik wel wat tijd vrijmaken. En voor de mensen die nu al hebben afgesproken voor komend weekend: gewoon gaan! met iedereen die wil en als je er andere mensen bij wil regel je over twee dagen/weken/maanden toch gewoon een nieuwe MM???

groet, Ivo; die een heel erg lekker restaurantje tegenover de bios weet in mestreech, waar we met korting kunnen zouden gaan eten...

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Het ware leuker mocht er wat meer volk komen, maar een klein groepje kan inderdaad ook leuk zijn - zelfs al moet je er vier uur voor in de trein zitten. Maar ik beloof dat ik er zal zijn! Of het moest zijn dat de helft alsnog afhaakt natuurlijk

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3639 stemmen

karlie schreef:

Hoewel ik geen regelmatige poster ben lees ik wel veel van de site en wil ik best een beetje gezelligheid meenemen op een meeting. Ik kom dan wel vanuit mestreech maar voor een koud biertje, een mals ribje en de nieuwe nijenhuis (...) wil ik wel wat tijd vrijmaken. En voor de mensen die nu al hebben afgesproken voor komend weekend: gewoon gaan! met iedereen die wil en als je er andere mensen bij wil regel je over twee dagen/weken/maanden toch gewoon een nieuwe MM???

groet, Ivo; die een heel erg lekker restaurantje tegenover de bios weet in mestreech, waar we met korting kunnen zouden gaan eten...

Kunnen we samen naar de meeting reizen, dat is wel gezellig ofzo.

MR APOCALYPSE

• 610 berichten
  • 0 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

Gewoon de volgende meet twee maanden vooruit plannen en dan één dag pakken en niet zoals nu dat het zaterdag OF zondag kan zijn. Kan iedereen die dag gelijk inplannen en waar nodig een vrije dag opnemen of een slaapplaats regelen.

Goed idee Rocker.Voor de volgende meeting dan.

Vind het leuk om te zien dat deze meeting alsnog doorgaat en mensen toch zin hebben om te gaan.

Of haak jij alsnog af op het laatste moment?

Ajax&Filmfreak

• 3399 berichten
  • 3777 stemmen

Zijn er misschien mensen geintresseerd in een meeting in amsterdam?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Of in Veendam?

JacoBaco

• 10583 berichten
  • 2433 stemmen

Natuurlijk. Het enige voordeel van wonen in Katwijk is dat steden als Leiden, Den Haag, Amsterdam en zelfs Utrecht prima te doen zijn. Amsterdam is voor mij zo'n 40 min voor met de Auto.

Na a.s. zaterdag mag het van mij in A'dam. Zaterdag 7 november bijvoorbeeld.

Ajax&Filmfreak

• 3399 berichten
  • 3777 stemmen

@ don dijk doe dan groningen, maar ik meende het serieus voor de amsterdammers en omstreken.

JacoBaco

• 10583 berichten
  • 2433 stemmen

Don Dijk schreef:

Of in Veendam?

Alleen als we dan met z'n alle Lahmacun gaan eten.

Ajax&Filmfreak

• 3399 berichten
  • 3777 stemmen

JacoBaco schreef:

Natuurlijk. Het enige voordeel van wonen in Katwijk is dat steden als Leiden, Den Haag, Amsterdam en zelfs Utrecht prima te doen zijn. Amsterdam is voor mij zo'n 40 min voor met de Auto.

Na a.s. zaterdag mag het van mij in A'dam. Zaterdag 7 november bijvoorbeeld.

En dicht bij het strand! Wij hadden 10 jaar lang een staaancaravan op camping de zuidduinen daar!

Ajax&Filmfreak

• 3399 berichten
  • 3777 stemmen

JacoBaco schreef:

(quote)

Alleen als we dan met z'n alle Lamacun gaan eten.

zoveel turken in veendam dan?

JacoBaco

• 10583 berichten
  • 2433 stemmen

Aha, dus je bedoelt vlak bij onze wereldberoemde Soefi Tempel.

Soefi

JacoBaco

• 10583 berichten
  • 2433 stemmen

Ajax&Filmfreak schreef:

(quote)

zoveel turken in veendam dan?

Weet ik niet, maar ik hoop het wel. Hoe meer Turken hoe meer Lahmacun!

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Misschien is het een idee om wat dichter bij de grens af te spreken zodat onze vrinden uit Belgie ook kunnen komen?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.