- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Wat een dropje! Veel geluk samen.
Was je vriendin/vrouw haar facebook status aan het updaten op de achtergrond? 
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Is het een zij of hij? Duidelijk Jack Russell fan, zo te lezen
. En ik kan het niet laten, ben echt wel streng op grammatica *al maak ik zelf ook nog wel een paar fouten, dus ik mag eigenlijk niets zeggen.. Maar het is onze, ipv ons aanwinst.. 
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Ahhh ja haha... was enthousiast (hopelijk wel goed gespelt(d)!
)
Anyway, thanks voor de reactie's! én het is een droppie (net 3 maandjes oud) 
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Was je vriendin/vrouw haar facebook status aan het updaten op de achtergrond?

p.s. Dat is de vriendin van mijn broertje. Ik zal de foto even "cutten"
edit: gedaan 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Wat een droppie zeg! Ik word er jaloers van, wil ook nog een pup! Maar ja heb al 3 honden lopen hier.
Anyway, geniet ervan! 
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Thanks Rianneke en Martijn! Tis echt een droppie ze slaapt alleen wel een gat in de dag haha
mar007
-
- 1151 berichten
- 949 stemmen
ze slaapt alleen wel een gat in de dag haha
Nu nog wel,wacht maar... 
Leuke foto's en veel plezier samen!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mooi beestje Maikel!
Ik ga in het nieuwe jaar ook een hond(je) aanschaffen. 1 uit het asiel. Dat gaat nog wel een zoektochtje worden, maar gaat goed komen.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Mooi beestje Maikel!
Ik ga in het nieuwe jaar ook een hond(je) aanschaffen. 1 uit het asiel. Dat gaat nog wel een zoektochtje worden, maar gaat goed komen.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Thanks moviemaf! En goed te horen! Uit het asiel een hondje nemen, geef je een beestje ook een mooie 2e kans (misschien niet het goede woord, maar je weet wel wat ik bedoel) 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
11 maanden geleden hebben ik en mijn ouders en broer Luna (eerst Prada) bij het Doc-t (Tilburg) gehaald. Ik had van haar een foto gemaakt en naar mijn moeder gestuurd die op zoek was naar een klein hondje, die ook mee in het vliegtuig kon onder de stoel. De foto sloeg in als een bom en mijn moeder, ze was gelijk weg van haar. De blik in de mooie ronde oogjes was de grootste aantrekkingskracht. Ik heb haar ook een paar keer geprobeerd uit te laten tijdens mijn werk dag, maar lopen dat zat er echt niet in paar stappen en ze was er helemaal klaar mee. Ook het eten was niet best, maar toch hebben we besloten om Luna te adopteren en haar een goed thuis te bieden. Nu 11 maanden later is er gelukkig veel veranderd, Ze loopt perfect mee en weet precies wanneer ze er uit mag. Eten gaat ook beter, vooral een beloning gaat er goed in. Ze is ook zo super slim en weet alles en weet ook precies als we het tegen haar hebben. In de avond mag ze op een stoel met een kussen, en als ze dat merkt dat het er de tijd voor is dan is ze helemaal happy en springt meteen erop. Ze was in het begin ook echt overal bang voor, voor stofzuiger, krant en onverwachte dingen. Nu is ook dat enorm verbeterd. Als wij s'avonds gaan slapen gaat luna in haar mandje, voor dat ze gaat slapen krijgt ze een snoepje en dan mag ze kiezen tussen 2 dingen, en meestal is dat dezelfde. Daarna schiet ze naar haar mandje en je hoort haar niet tot dat eens van ons wakker is. Ook is luna heel goed zindelijk ze heeft nog nooit iets binnen gedaan. Ze is ook heel waaks geworden, als ze maar iets hoort slaat ze aan en hoe klein ze ook is ze laat haar eigen goed horen. En als een van ons thuiskomt is ze helemaal blij. Het hondje is voor mijn moeder omdat ze gezelschap heeft en wat meer beweging ivm gezondheidsproblemen, maar luna is dan ook enorm gek op mijn moeder.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Wat een poppetje. Gelukkig dat ze zo'n goed thuis heeft gekregen en dat jullie er een maatje bij hebben. Ze klinkt echt als een schat. 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Thx
dat is ze zeker, zit helemaal geen kwaad in. Ondanks ze weet ik hoeveel wel niet heeft meegemaakt voor dat wij haar adopteerde.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Zoek de verschillen met 11 maanden geleden, toen maakte ik deze foto tijdens mijn werk dag.
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Een leuk beestje, en een heel mooi verhaal Martijn. 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Een leuk beestje, en een heel mooi verhaal Martijn.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Geweldig! Honden uit het asiel zijn altijd een verhaal apart eigenlijk, met een bepaald verleden.. Mooi om te lezen, een goed begin van het jaar om mee te beginnen
.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Ja wat dropje Martijn!
die van ons wordt ook met de dag zinderlijker. Middels buiten plassie en poepie doen is al aangeleerd! ook gister met vuurwerk was het geen probleem, geen geblaf of bang helemaal niks! 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Thx mensen, ik vond het na 11 maanden wel tijd om eens een verhaal te maken, het duurt zo ie zo altijd 1 jaar voor dat een hond volledig gewent is.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
het duurt zo ie zo altijd 1 jaar voor dat een hond volledig gewent is.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Gister met vuurwerk was het geen probleem, geen geblaf of bang helemaal niks
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Ahh dat heb ik allang al afgezworen. Zonde van je geld dat vuurwerk. Maar inderdaad, honden voelen je heel goed aan. Zo baasje, zo hond.
(zeg ik altijd maar)
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Bij luna wisten we niet hoe ze zou reageren op vuurwerk, om dat het voor ons de eerste keer was met haar en oud en nieuw. Maar ze heeft het erg goed gedaan, je kon wel merken dat ze het niet al te tof vond maar ze bleef verder stil.
horizons
-
- 5687 berichten
- 2402 stemmen
2 parkieten, 2 muizen, 1 kat
en drie paar puppy oogjes om me heen om een puppy aan te schaffen....
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 berichten
- 3092 stemmen
Zoek de verschillen met 11 maanden geleden, toen maakte ik deze foto tijdens mijn werk dag.
(afbeelding)
Wat een lief hondje! 
@ horizons: Gaat dat goed samen, een kat en twee muizen? Lijkt mij wel gezellig met al die diertjes in huis 
horizons
-
- 5687 berichten
- 2402 stemmen
Wat een lief hondje! 
@ horizons: Gaat dat goed samen, een kat en twee muizen? Lijkt mij wel gezellig met al die diertjes in huis
Ja hoor. Kat kijkt er vrijwel niet naar om.... Behalve als etenstijd is en we schieten niet op met voer geven, dan wil ze weleens demonstratief naar de parkieten gaan kijken...