- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Vet leuk haha. Nooit gedacht dat mensen hun konijnen zo door de woonkamer zouden laten huppelen haha. Gaan ze ook op je schoot zitten en zo? 
tommykonijn
-
- 5139 berichten
- 2356 stemmen
Ik wil toch even wat foto's plaatsen van mijn Cavia Milo. Het zijn er niet zo heel veel. Maar toch:

Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Weer eens wat plaatjes van Basje. Vooral die laatste is leuk, daar heeft ze zo'n vals lachje 
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Jouw kat heeft tenminste échte kattenogen
(beetje schuin en niet zo rond) Mooie blik inderdaad
En de cavia in z'n groene tunnel is ook wel gaaf
grappig beestje (@ tommykonijn )
(Omg ik zie zoveel leuke dieren hier! allemaal ongetwijfeld lieve honden bv)
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik wil toch even wat foto's plaatsen van mijn Cavia Milo. Het zijn er niet zo heel veel. Maar toch:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Wat een schatje! Cavia's zijn cool.
tommykonijn
-
- 5139 berichten
- 2356 stemmen
@Dreiecke Ja die groene tunnel vond ik nog op zolder. Was iets wat ooit bij de Lego gehoord heeft. Hij vind het best leuk hoor want hij zit er altijd in. Alleen knaagt hij er soms aan (je ziet op de foto dat de randjes wat gescheurd zijn)
@Elineloves Ja
Geweldig die geluiden wat ze maken.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Hij kijkt lief! Gaat ie, net als G-Force, de misdaad bestrijden
?
Brix
-
- 19677 berichten
- 5115 stemmen
@Dreiecke Ja die groene tunnel vond ik nog op zolder. Was iets wat ooit bij de Lego gehoord heeft. Hij vind het best leuk hoor want hij zit er altijd in. Alleen knaagt hij er soms aan (je ziet op de foto dat de randjes wat gescheurd zijn)
Lijkt een beetje op een schildpad met dat ding 
Echt leuke diertjes die Cavia's
tommykonijn
-
- 5139 berichten
- 2356 stemmen
@soom: Ja, wie weet wat hij 's nachts doet als wij slapen.. Ik zie hem al uit zijn kooitje lopen, de wapens pakken etc. 
@Brix: Haha, nu je het zegt ja. Soms zit hij er helemaal in (zie je zijn kop niet) en begint ie van binnenuit te bewegen en die tunnel beweegt dus mee. Lijkt het net of dat ding leeft
Leuke beestjes zijn het idd.
eppo349
-
- 874 berichten
- 4064 stemmen
Dit is mijn huidige veestapel, vanmiddag genietend van de zon.

ibendb
-
- 5037 berichten
- 3220 stemmen
Zo'n koddige diertjes! Ik zou ze direct kunnen doodknuffelen. Niet echt, natuurlijk want dan zou je wel heel boos kijken. 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Sommige katten... Brr.
Geluid op 25 en volle scherm gebruiken hiervoor.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Aah lief 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Spencer was gisteren jarig, 1 jaar!
Hij is groot aan het worden.
Ik voel me echt een trots moedertje, haha. 

stinissen (crew films & series)
-
- 23443 berichten
- 76931 stemmen
De hond is schattig maar het baasje is mooier 
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
De hond is schattig maar het baasje is mooier
?
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Ik snap nog steeds niet hoe Stinissen uberhaupt tijd heeft om een vrouw te onderhouden of om zelfs maar te eten, laat staan een baan te hebben, als je kijkt naar hoeveel films hij per dag bekijkt.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik snap nog steeds niet hoe Stinissen uberhaupt tijd heeft om een vrouw te onderhouden of om zelfs maar te eten, laat staan een baan te hebben, als je kijkt naar hoeveel films hij per dag bekijkt.
Eten tijdens het film kijken, vrijen tijdens het film kijken, knuffelen tijdens het film kijken, praten tijdens het film kijken.. Misschien is hij wel heel goed in multitasken en heeft hij weinig slaap nodig? 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
(afbeelding)
Onze American Stafford pup Megan
Ben je daar nou je hond aan het wurgen? 
Joy4ever
-
- 4610 berichten
- 1833 stemmen
Ben je daar nou je hond aan het wurgen?

Ofwel: pups zijn nog niet bepaald fotogeniek, ik moest even haar koppie vasthouden om die goed op de foto te krijgen
.
Malick
-
- 9142 berichten
- 640 stemmen
Misschien niet helemaal het juiste topic.
Vandaag een dag eerder teruggekomen van het IFFR omdat mijn hond op sterven ligt. Hij heeft al meer dan anderhalve week niet meer gegeten en is dus flink afgevallen. Schrok behoorlijk toen ik thuis kwam want het is meer een ribbenkast. We zijn een paar keer naar de dokter geweest en die zei de ene keer dat hij oversext was en gaf daar pillen voor. We hadden hem namelijk nooit gecastreerd. Maar de pillen werkte voor geen meter...
Een paar dagen later nog een keer naar de dokter geweest omdat de pillen niet aansloegen. Toen gaf die ons pillen mee voor misselijkheid en prednison (?). Nu bibbert hij ook ontzettend veel. En ik vraag me af of die niet gewoon ziek is of een virus heeft? In plaats van te eten drinkt hij ontzettend veel. Iets wat hij nooit eerder gedaan heeft..
Heeft er iemand hier verstand van of eerder meegemaakt? Hij is nog jong (12 jaar), is een Jack Russel en we zijn nog nooit eerder naar die dierenarts moeten gaan. Was een uiterst enthousiaste hond die ontzettend actief was. Nu ligt hij erbij alsof het einde nabij is... 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Dat is heel vervelend om te horen.
Moet wel zeggen dat ik het maar een rare DA vind, eerste wat ik zou doen is naar een andere DA gaan voor een second opinion, want dit lijkt nergens op. De klachten die jij omschrijft doen me denken aan nierfalen. Dat komt best veel voor op oudere leeftijd, want laten we wel wezen, 12 jaar is zeker niet jong meer voor een hond. Dat zou dus kunnen, klachten zijn: sloom, lusteloos, vacht kan uitvallen, afvallen van gewicht en dus ook weinig eten en veel drinken. Daar zou je dus eens naar kunnen laten kijken.
Sowieso dus naar een andere DA die misschien een wat uitgebreider onderzoek doet, dan een hond gelijk pillen geven voor hun seks drang etc. Slaat nergens op.
Dus als advies zou ik je willen geven: naar een andere DA, uitgebreid onderzoek laten doen en mocht daar niks uitkomen dan zou het zomaar eens de ouderdom kunnen zijn. Want zelfs voor kleine hondjes is 12 al een hele leeftijd 
Sterkte!
Brix
-
- 19677 berichten
- 5115 stemmen
Helemaal eens met de mening van Rianneke.
Wel erg triest dit. 
Malick
-
- 9142 berichten
- 640 stemmen
Vandaag voor een second opinion gegaan en meteen een echo laten maken. Het is dus een tumor van een halve tennisbal in zijn lever... 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Jeetje! Arm beestje. En dan kreeg je te horen dat hij oversekst is.. Dit had al veel langer ontdekt kunnen worden dus? En nu, een operatie om dat ding er uit te halen?
Sterkte Verhoeven! 
Brix
-
- 19677 berichten
- 5115 stemmen
Man, dat is erg...
Maar wel goed dat je voor een second opinion bent geweest.
Is er nog hoop?
Malick
-
- 9142 berichten
- 640 stemmen
Leverkanker is iets wat volgens de (ervaren) dierenarts de 'laatste' tijd veel voorkomt. Hij had een vermoeden dat het aan het voer ligt wat je in de winkels kunt kopen. Ongeveer 3 / 4 dagen per week at Rocky (zo heet onze hond) met de tafel mee en de rest van de dagen brokjes (af en toe met jus).
Toch wel vreemd hoe een kankergezwel binnen een maand tijd zo snel kan groeien. Ben ook benieuwd hoe lang hij het nog vol gaat houden. Volgens de dierenarts is het een sterke hond die veel kan verdragen. We hebben nog speciaal (vloeibaar) voedsel en (sterke) medicijnen meegekregen om het lijden enigszins verdraagzaam te maken. Er is dus geen hoop meer, Brix / Eline.