- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Filmvoornemens 2006
Filmvoornemens 2006
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Wat zijn jouw voornemens op filmgebied voor 2006? En heb je je voornemens voor 2005 gehaald (als je die had)?
Mijn voornemen voor 2005 was de 1000 stemmen op Moviemeter te halen. Ik lag lang op schema, maar omdat ik binnenkort ga verhuizen heb ik de laatste weken te weinig tijd gehad om films te kijken. Ik zit nu op 997, dus die 1000 haal ik deze week wel.
Om die 1000 te halen moest ik veel films kijken die ik nog niet gezien had, maar er zijn toch ook een heleboel films die ik graag wil herzien. Vandaar dat 2006 wel eens het jaar van de herzieningen kan gaan worden. Ik neem me voor dit jaar minstens 183 films te kijken (gemiddeld 1 per 2 dagen, de afgelopen 3 jaar zat ik daar boven, dus moet makkelijk te doen zijn), waarvan minimaal 100 films die ik nog niet heb gezien (zodat er veel ruimte voor herzieningen is). Daarnaast wil ik proberen 50 bioscoopbezoeken te brengen.
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Mijn voornemen op filmgebied voor dit jaar is om op het einde de 900 stemmen te bereiken. Ik sta nu op 558, dus dat wordt een mooie uitdaging. Ook wil ik natuurlijk mijn nog-zien lijst flink inkrimpen. En dan met name mijn aparte 'nog zien: westerns' lijst, die inmiddels best groot is.
Ook wil ik me nog wat meer op het klassieke werk richten dan nu.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Mijn voornemen is om wat eerder op de avond te beginnen met mijn films, zodat ik de hele film kan zien zonder in slaap te vallen. 
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Mijn voornemen op filmgebied voor dit jaar is om op het einde de 900 stemmen te bereiken. Ik sta nu op 558, dus dat wordt een mooie uitdaging.
Huur 2 of meer films, kijk tenminste 10 films in de week, ga in de weekeinds naar de bios, doe een film-marathon met 13 films of meer films. In elk geval wens ik je heel erg veel succes en hoop dat het je lukt! 
Zelf heb ik niet zoveel voornemens wat films betreft. Ik wil wel graag 5 bioscoopbezoeken afleggen, haha.
Moet te doen zijn. 
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Huur 2 of meer films, kijk tenminste 10 films in de week, ga in de weekeinds naar de bios, doe een film-marathon met 13 films. In elk geval wens ik je heel erg veel succes en hoop dat het je lukt! 
Zelf heb ik niet zoveel voornemens wat films betreft. Ik wil wel graag 5 bioscoopbezoeken afleggen, haha.
Moet te doen zijn. 
Dank je voor de tips!
Het minstens huren van 2 films per week doe ik al, maar 10 of meer per week moet ik nog zien. 
Jij ook veel succes! Voor jou ook een tip om het te halen: ga minstens 1 keer per 2,4 maanden naar de bios. 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Voornemens voor het jaar 2006 qua films ? Hmm dat is een moeilijke.
Wil zeker meer aziatische films gaan bekijken, deze interesseren me over het algemeen wel. Is kijken wat er allemaal buiten Hollywood nog te vinden is. Dat lijkt me toch wel een leuk doel. Verder wil ik ook wat meer informatie opvangen over films, acteurs/actrices en andere mogelijkheden die met het film wereldje te maken hebben.
Ook wil ik graag een film marathon houden, deze moet dan zeker langer zijn dan 24 uur. Momenteel heb ik overigens 425 stemmen, zou niet weten hoe ik er eind 2006 voor zou staan. Gok 700 stemmen ? Zou ik iig tevreden mee zijn.
Dit waren mijn voornemens wel.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Een voornemen wil ik het niet noemen, maar wel een handigheidje voor de overzichtelijkheid dat ik er pas dit jaar mee begin. Ik % ben % gek % op % procenten. Ik hou vanaf 1 januari een persoonlijk filmregister bij in een txt-bestandje waarbij ik met eenvoudige cijfercodes en nummers bijhoud hoeveel ik nieuw zie, hoeveel ik herzie, op wat voor een manier (DVD, tv bijvoorbeeld), enzovoort. Ik hou ook de gemiddelde leeftijd bij van de films die ik dit jaar ga zien. Altijd leuk dat soort statistiekjes.
Da Jando
-
- 1383 berichten
- 1060 stemmen
Vaker naar de bioscoop en veel van m'n 4,5 en 5* films herzien.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Mijn belangrijkste voornemen is op zijn minst één film gezien hebben van alle belangrijke regisseurs waarvan ik er nog geen gezien heb (Ingmar Bergman, Sam Pekinpah, Takeshi Kitano, etc.). Verder wat meer films kijken van regisseurs die mijn aandacht getrokken hebben (Sergio Leone, David Lean, Howard Hawks, de Coens, Fritz Lang, Alexander Payne, Paul Thomas Anderson, Clint Eastwood etc.) en ook van interessante acteurs/ actrices (Peter Sellers, Humphrey Bogart, Frances McDormand, Jenniffer Connelly, George C. Scott, etc.). Ook wil ik mijn nieuwe interesse voor westerns een beetje uitbreiden. 2006 komt wel goed denk ik 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3859 stemmen
Mijn doel is proberen aan de 1000 stemmen te komen dit jaar. Ik heb er nu 780 en kom er iedere keer als ik ga zoeken nog films tegen waar ik nog niet op gestemd heb. Ik denk dat ik er dus ongeveer nog 150 moet kijken dit jaar aaan de 1000 te komen. Verder ook komend jaar weer een keer een filmmarathon houden want ik heb er afgelopen week een gehouden (maar 15 uur) en dat beviel me wel.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Ik wil zoveel mogelijk films uit de Top250 kijken en ook mijn 1000e stem bereiken voor 30 dec 2006..
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
ook mijn 1000e stem bereiken voor 30 dec 2006..
Wow. Dan moet je er nog een hele boel, hoeveel kijk je wel niet per dag dan ? Je moet zekr op een gemiddelde zitten van 2 per dag...
(iets minder misschien)
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Elke dag 1, behalve op Vrijdag, zaterdag en zondag 2
en in de vakanties 3 per dag...
Ik denk dat ik nog net 600 films redt...
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Elke dag 1, behalve op Vrijdag, zaterdag en zondag 2
en in de vakanties 3 per dag...
Ik denk dat ik nog net 600 films redt...

Don Gertus
-
- 1543 berichten
- 0 stemmen
Ik ga voor de 1500 stemmen dit jaar, mijn doel van vorig jaar (van 299 stemmen naar 1000) heb ik niet gehaald, maar 1500 halen lijkt me niet al te moeilijk.
Eny
-
- 213 berichten
- 554 stemmen
Zoveel mogelijk films kijken uit de toplijst, want het is erg dat ik een heleboel niet ken (ben beginner), en snappen hoe deze site werkt. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De 4000e stem halen 
De 5000ste stem halen. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
De 5000ste stem halen. 
Mijn 1000ste stem halen 
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Ik ga proberen om dit jaar de 1160 stemmen te halen.
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Dan mag je wel snel beginnen, wil je dat nog halen.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Ik heb nu 556 stemmen en hoop de 750 te halen aan het eind van het jaar...
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
Ik ga proberen om dit jaar de 1160 stemmen te halen.
nog 4. Zet em op he!
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Ik heb nu 556 stemmen en hoop de 750 te halen aan het eind van het jaar...
Het zal je wel lukken. Gewoon 5 films in de week kijken, films in de bios kijken, huren, opnemen en een film-marathon houden, dan lukt het je wel. Go Jelle!
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik wil dit jaar Stinissen inhalen