menu

De Site / Gebruikers / Marathon van de Zaag

zoeken in:
Chainsaw (moderator)
Rujar haalde 25 uur en een kwartier en Freak kwam tot maar liefst 26 uur en 45 minuten. Komende nacht ga ik maar eens proberen dit record te verbreken!

De films, die op het programma staan, zijn:

Hiroshima Mon Amour (90 minuten)
Rush Hour 2 (90 minuten)
Haine, La (96 minuten)
Philadelphia Story (112 minuten)
Music of the Heart (124 minuten)
I walked with a Zombie (70 minuten)
X-Files Movie (121 minuten)
Hollow Man (112 minuten)
Snake Eyes (100 minuten)
Polleke (97 minuten)
Payback (102 minuten)
Jackal, The (124 minuten)
Quick and the Dead, The (105 minuten)
Ronin (121 minuten)
Fallen (123 minuten)
Enemy of the State (131 minuten)
Dr. Strangelove (93 minuten)
12 Angry Men (96 minuten)

In totaal 18 films en 1907 minuten (zo'n 30 uur) kijkplezier. Ik begin vanavond waarschijnlijk rond een uur of 12 met de eerste film. Nu maar hopen dat ik het vol kan houden!

Succes!

Hey leuk Chainsaw
Leuke lijst ook trouwens

Ik hoop dat je mijn record breekt want ik ben al druk bezig om voor volgende week een leuke lijst films bij elkaar te krijgen en een beetje extra motivatie is nooit weg

Succes !

Shit, ik wou het volgende week ook doen maar meer dan 30 uur haal ik nooit Veel plezier in ieder geval

damon
Succes Chainsaw!!!
volgende keer wel een jaren 80 horrorklassieker ertussen zetten!!

of heb je ze allemaal al gezien?

kos
Iets zegt mij dat dit geen geschikte lijst is voor zo'n marathon.

maar niettemin veel plezier .

Beginnen met Hiroshima Mon Amour? Ik had al moeite om wakker te blijven bij die film zonder daarna nog een hele marathon te gaan houden. En eindigen met een praatfilm (wel een goede overigens)? Nou, veel succes!

Chainsaw (moderator)
Bedankt voor de aanmoedigingen. De eerste drie films (292 minuten) zitten erop, dus het gaat de goede kant op!

Hiroshima Mon Amour (paar mooie beelden, maar verder nogal een tegenvaller), Rush Hour 2 (niet zo leuk als deel 1, maar toch een aardige actie/komedie) en The Philadelphia Story (schitterende en van tijd tot tijd hilarische film met een geweldige Grant, Stewart en Hepburn).

Paar minuten pauze en dan op naar de volgende!

Waarom begin je niet 's ochtends als je net uit bed komt? Dan lijkt het me wat makkelijker vol te houden.

Chainsaw (moderator)
Eigenlijk wel, ja. Maar goed, dat is de uitdaging!

Ondertussen zijn ook I walked with a Zombie, Hollow Man, Payback en Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb bekeken.

Nog 11 films en 1238 minuten te gaan en ik kan nog niet zeggen dat ik echt moe begin te worden. Maar wat niet is kan nog komen.

Chainsaw schreef:

Nog 11 films en 1238 minuten te gaan en ik kan nog niet zeggen dat ik echt moe begin te worden. Maar wat niet is kan nog komen.
Koffie doet wonderen heb ik gehoord!

Art
Zo, toch maar Dr. Strangelove verschoven? Maar succes verder! Ik blijf het knap vinden dat mensen dit kunnen doen

damon
ik vind dat er voortaan bij dit soort marathons verplichte dopingcontroles moeten komen!

damon schreef:
ik vind dat er voortaan bij dit soort marathons verplichte dopingcontroles moeten komen!

Veel geluk,Zaag!

Zaag, heb je nog een update voor ons

Art
Misschien is hij in slaap gevallen!

kos
Dit is niet in orde, minimaal elke 2 uur rapporteren .

.

Chainsaw (moderator)
Nein, nog niet in slaap gevallen. Het gaat tot nu toe nog goed. Inmiddels zijn ook The X Files Movie, Snake Eyes, Polleke en The Jackal langsgekomen. Ik heb nu dus nog 7 films (796 minuten) te gaan.

Maar om heel eerlijk te zijn begint het nu toch wel een beetje zwaarder te worden

kos
Komaan, het is veel erger als je bekend gaat staan als 'degene die ook stoer dacht te zijn, maar als eerste marathon-kijker afhaakte' op MM.

.

Maar om heel eerlijk te zijn begint het nu toch wel een beetje zwaarder te worden

Koffie of Red Bull helpt voor de energie.

Bij de knock out MMMarathonkijkers zou je er ook snel uitliggen..

Chainsaw (moderator)
kos schreef:
Komaan, het is veel erger als je bekend gaat staan als 'degene die ook stoer dacht te zijn, maar als eerste marathon-kijker afhaakte' op MM.

Goh, op zich nog niet eens zo'n verkeerde titel ...

Maar nee, ik ga door tot het einde en ik maak af waar ik aan begonnen ben. Al lig ik met oud en nieuw nog steeds in coma, dat record gaat verbroken worden!

soom schreef:
Koffie of Red Bull helpt voor de energie.

Denk dat ik dat straks wel kan gebruiken, ja. Bedankt voor de tip!

Chainsaw (moderator)
Zo, dat waren de films La Haine, Music of the Heart, The Quick and the Dead en Enemy of the State.

Art
Goed hoor En hopelijk waren het ook allemaal goede films

Chainsaw (moderator)
Zo, het is de hoogste tijd om er een einde aan te breien. Van de 18 films uit mijn lijst heb ik alleen 12 Angry Men overgeslagen, deze laat ik eerst even voor wat het is. Die kijk ik binnenkort wel een keertje, als ik wat minder moe ben en de film iets meer aandacht kan schenken.

Ik beëindig mijn marathon nu dus met 17 films, waarmee ik 1811 minuten (dus ietsjes boven de 30 uur) film heb gekeken. Ik wens Freak (of een andere gebruiker, uiteraard) alvast veel succes en plezier toe met het verbeteren van dit tijdelijk nieuwe record.

As for me; ik ga even een klein dutje doen.

AHWA
Gefeliciteerd, Chainsaw! Topprestatie!

Slaap lekker, goed gedaan!

Gefeliciteerd, Chainsaw

Gast
geplaatst: vandaag om 19:32 uur

geplaatst: vandaag om 19:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.