- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Rujars 24+ uur Filmmarathon
Rujars 24+ uur Filmmarathon
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Lijd je soms aan narcolepsie? Een film kan je toch wel zonder moeite uitkijken?
Ik vind het wel knap van Rujar, en ook van Moviefreak#1, om echt zo lang films te kijken. Zelf zal ik het niet zo snel doen...
Nee ik overdrijf natuurlijk, maar ik wilde even aangeven dat ik zoiets nooit zou kunnen!
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Poe He ben dan eindeijk de 24 uur voorbij! en heb net dogeball gekeken! Ik laat het hierbij het is tijd om te stoppen!!! Ben ook hier in slaap gevallen 
Mensen de tijd is dan ca. 25 uur en een kwartier!!
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Weltrusten, maar je hoeft nog maar één film!
KOFFIE! 
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2285 stemmen
Proficiat,Rujar 
Heb je zin om er nog één volgende week te doen? 
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Gefeliciteerd, vind het erg knap. Alleen zou ik zoiets nooit volhouden volgens mij, meer iets om met een groep te doen. (Ga binnenkort heimat-3 met een aantal mensen in 1 keer kijken, niet door mij georganiseerd maar ben benieuwd).
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
moviefreak wat is je status!
Ik ben bij Dodgeball in slaapgevallen! dat is naar schatting tussen de 25 en 25,5 uur filmkijken geweest!
Succes nog!! We horen graag meer van je!

nah ik heb het nu wel even gehad!
Heb net even stukje gewandeld ben nu weer redelijk fit! Ga zo toch maar slapen morgen weer werken!
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Bij Dodgeball in slaap gevallen
Erg jammer maar toch een hele prestatie 
Rujar 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
respect Rujar, damn 25,5 uur film kijken achter elkaar door. Door mij zal het record iig nooit worden verbroken.
Welterusten.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Wat is het toch heerlijk als je de tijd hebt voor zulke dingen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3859 stemmen
Oke hier beginnen we ook met 5 man aan een filmarathon waaronder drie MM-ers. Namelijk Ruudje, JDM en ondergetekende.
Totale speelduur 19 uur en 15 minuten.
Playlist
1. Mean Creek
2. Tempus Fugit
3. The fottball factory
4. coach carter
5. Eurotrip
6. Napola
7. Goodbye elnin
8. Amityville horrer
9. Around the world in 80 days
10. Gothika
11. About schmidt
Zoals jullie zien gaan we niet voor kwaliteit. We houden jullie op de hoogte.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Start een eigen topic zou ik zeggen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Als we dit omdopen tot het Film-Marathon topic lijkt dat me ook goed , anders gaat ieder een eigen tread maken.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Als we dit omdopen tot het Film-Marathon topic lijkt dat me ook goed , anders gaat ieder een eigen tread maken.
Dat hebben we het liefst mikoz 
Uiteraard met goedkeuring van een moderator (Kapp in dit geval)
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3859 stemmen
Mean Creek is af. Zeer indrukwekkende film. Een redelijk lange intro die je steeds meer doet inleven. Ook de nasleep wordt prachtig uitgewerkt van mij mogen ze allemaal van deze kwaliteit zijn.
timbo_ 4
ruudje 3
JDM 3,5
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3859 stemmen
Tempus Fugit inmiddels ook af. Redelijk leuke comedy al zitten er ook erg flauwe stukken in. De barcelona supporter is verreweg het leukste karakter de andere blijven hier ver bij achter.
timbo_ 3
Ruudje 3
JDM 3
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Pfff matige lijst, zit niets groots bij en About Schmidt is dodelijk als laatste... Ik zou er nog 5 uur aan vast plakken, dan heb je je 24 uur (toch wel het minimum voor een serieuze marathon.) Maar veel plezier en succes anyway. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dat hebben we het liefst mikoz 
Uiteraard met goedkeuring van een moderator (Kapp in dit geval)
Oke dat wist ik niet , Als het echt om serieuse marathons gaat is het erg leuk , maar zie het al aankomen dat iedereen met een lijstje komt 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3859 stemmen
The football factory wat een tegenvaller. Irritant overdreven aanwezige muziek. Exreem slecht uitgewerkte subplots die dan voor diepgang moeten zorgen. nee ik hoop de slechtste vandaag.
timbo_ 1,5
ruudje 3
JDM 3,5
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Zeg even tegen die ruudje dat ie op letten moet ipv alles maar een 3 te geven! 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3859 stemmen
Pfff matige lijst, zit niets groots bij en About Schmidt is dodelijk als laatste... Ik zou er nog 5 uur aan vast plakken, dan heb je je 24 uur (toch wel het minimum voor een serieuze marathon.) Maar veel plezier en succes anyway. 
Lijstje is inderdaad kwalitatief niet echt geweldig zoals ik al eerder had vermeldt. Ik ben overigens al blij als ik dit volhoudt laat staan 24 uur. Is ook gewoon meer vrienden onder elkaar film kijken en mijn aantal stemmen nog verder opkrikken.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik hoop dat ik ook nog eens van die fanatieke film-vrienden krijg 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Ik ben ooit nog eens van plan om een James Bondmarathon te houden. Van Dr. No tot de dan laatste Bondfilm.
Nee, grapje. Liever verspreid over een een paar dagen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3859 stemmen
Coach Carter erg leuke film. Het amerika gehalte is af en toe wel wat hoog maar dat mocht de pret niet drukken. Eeen van de betere sportfilms dus die ook nog eens een interresant thema aan de kaak stelt. twijfel erg tussen 3,5 en 4.
timbo_ 3,5
ruudje 4
JDM 4
Nu komt de film waar ik het meeste tegen opzie eurotrip.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3859 stemmen
het viel me nog reuze mee. Er was goed naar te kijken al was die ook weer regelmatig erg flauw.
timbo_ 2,5
ruudje 2,5
JDM 3
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3859 stemmen
Napola toch wel teleurstellend. De film vertelde eigenlijk weinig nieuws en het verhaal kon me niet echt pakken. Ook beginnen dankzij deze film de vermoeidheidsverschijnselen op te spelen. Bij de rest overigens nog niet. Hopen dat ik van de volgende film weer wat fitter wordt. Op naar de enige top 250 film die wij vandaag gaan zien Goodbye lenin.
timbo_ 2,5
ruudje 3,5
JDM 4
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3859 stemmen
Goodbye lenin redelijk filmpje maar kon zijn top250 verkiezing niet waarmaken. Wat vermoeidheid betreft wel een flinke opkikker. op naar een van de twee op voorhand minste films wat mij betreft Amytiville horror.
timbo_ 3
ruudje 3
JDM 2,5
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3859 stemmen
Amytiville horror was werkelijk een drama. 1 ster omdat ik hem heb kunnen afkijken. van vrmoeidheid is inmiddels geen sprake meer. Ruudje is inmiddels in slaap gevallen. Nog maar twee stemmen dus.
timbo-_1
JDM 0,5
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3859 stemmen
Around the world in 80 days is niet aan mij besteed. Ben na een dik halfuur even in slaap gevallen. Heb het hierna nog geprobeerd maar deze film is gewoon te erg. Ik ben eigenlijk weer volkomen fit maar ben het moe en stop ermee. Deze film krijgt van mij een welverdiende 0,5 de andere twee zal ik helaas vandaag niet meer op stemmen.
JDM
-
- 96 berichten
- 3298 stemmen
Helaas heeft timbo het na een halfuurtje op moeten geven. Ik moet zeggen dat ik het niet moeilijk had met de vermoeidheid maar wel met de film. Heb em toch af kunnen kijken. Een nipte 0,5 krijgt hij van mij. Het werkt niet bepaald motiverend als je 2 films achter elkaar kijkt die niet meer dan een 0,5 waard is. Nog 2 films te gaan. Heb er nog vertrouwen in dat ik het ga halen.
JDM 0,5