• 15.775 nieuwsartikelen
  • 178.124 films
  • 12.218 series
  • 33.989 seizoenen
  • 647.156 acteurs
  • 199.035 gebruikers
  • 9.373.477 stemmen

Zet hier een foto van je film- of postercollectie

zoeken in:

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Geen posters hangen, vroeger wel van The Lord of the Rings. Ik heb nog ergens een poster van de film Lebanon opgerold liggen.

(afbeelding)

JulesTMNT

• 286 berichten
  • 198 stemmen

Wauw, mooie collectie DVD-T!

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3124 stemmen

dominion schreef:

Waar heb je die Blade box gekocht ?

Heb ik voor een prikkie op marktplaats gekocht.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Zit er dan ook nog wat bijzonders in of valt dat allemaal wel mee ?

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3124 stemmen

Valt mee. De box opzichzelf is mooi en er zit nog een boekje in met wat plaatjes van Trinity. Verder niet heel bijzonder.

edit.

Hier een plaatje van de box http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQx7LBZY_CLMVkxljTo8MSg-sGAUYuxbrMJz_61DJCPhPrBgNutWw&t=1

U-96

• 11875 berichten
  • 2064 stemmen

Timmy757 schreef:

Hmm ok. Nou ja, hier mijn poster collectie dan. Hoewel collectie... heb er gewoon 3 hangen .

(afbeelding)

(afbeelding)

En ja, ze hangen wel recht .

Cool die poster van Das Boot

Ik heb die ook hangen en tweevoudig op voorraad. Is helaas moeilijk te krijgen dat ding.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

DVD-T schreef:

Valt mee. De box opzichzelf is mooi en er zit nog een boekje in met wat plaatjes van Trinity. Verder niet heel bijzonder.

edit.

Hier een plaatje van de box http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQx7LBZY_CLMVkxljTo8MSg-sGAUYuxbrMJz_61DJCPhPrBgNutWw&t=1

IK heb zelf ook wel is pics gemaakt ervan omdat mensen nieuwsgierig waren, even kijken of ze nog op imageshack staan.

edit: deze link staan ze: De Site >> Gebruikers >> Zet hier een foto van je film- of postercollectie

rudyooms

• 9 berichten
  • 0 stemmen

In Filmdragers > Algemeen > DVD-collectie leden MovieMeter:

Lang geleden dat ik op dit forum ben geweest... maar bij deze toch maar eens een update

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Thampon

• 209 berichten
  • 442 stemmen

Hallo man, wat een nette collectie... jij kan stilletjes een eigen museum beginnen.

Zit echt wel een kapitaal achter die ik persoonlijk toch goed zou verzekeren, doch hebben zulke dingen een enorme emotionele waarde en gewoon niet vervangbaar.

Skycrawler

• 741 berichten
  • 0 stemmen

Dude!

Zelf zie ik overigens het nut niet in van het hebben van al die filmprullaria zoals beeldjes en andere snuisterijen. Dat neemt alleen maar ruimte in beslag.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Prachtig, heb er geen ander woord voor. Verbluffend mooi rudy!

rudyooms

• 9 berichten
  • 0 stemmen

En dit zijn dan nog fotos van een paar weken oud ... en er is al weer een hoop veranderd/bijgekomen

mwaa een klein kapitaal .... kan erger.. maar inderdaad het is wel geod verzekerd. Maar idd... elke film die ik er heb staan heeft een bepaalde herinnering/emotie... dus ook al is het goed verzekerd... ... het blijft een drama als dat verloren gaat

Dankjewel voor de complimenten, ik probeer zo een mooi mogelijk "museum" te maken

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Haha, een eigen museum...

Hoeveel voor dat Predator-masker-ding?

Sasja

• 1338 berichten
  • 120 stemmen

zeker weten een mooie collectie, komt die van mij nog lang niet in de buurt. Al zou ik zelf niet veel van die beeldjes etc kopen of meerdere versies van dezelfde film (op een paar uitzonderingen na dan)

Brix

• 19677 berichten
  • 5114 stemmen

Yo Rudy !

Ander verzamelgebied dan het mijne, maar ik deel je "verzameldrang".

Prachtige collectie!

Skycrawler

• 741 berichten
  • 0 stemmen

Maar wat moet je nou met 30 verschillende edities van dezelfde film? Dan sla je mijns inziens een beetje door in je filmverzamelwoede.

Brix

• 19677 berichten
  • 5114 stemmen

Alleen een verzamelaar kan dat begrijpen Skycrawler.

Het is een "virus"denk ik.

(Zo heb ik van bepaalde boeken bijvoorbeeld ook tussen de 10 en en 20 verschillende uitgaven )

rudyooms

• 9 berichten
  • 0 stemmen

Brix schreef:

Alleen een verzamelaar kan dat begrijpen Skycrawler.

Het is een "virus"denk ik.

(Zo heb ik van bepaalde boeken bijvoorbeeld ook tussen de 10 en en 20 verschillende uitgaven )

Hehe... ach ik ben al een paar jaar geleden er in door geslagen...

Ik wil eigenlijk van elke film wel iets moois erbij hebben staan

Alleen de film hebben is ook zo simpel

Net zoals ik nu alles heb staan, heb ik bijvoorbeeld bij de film national treasure presidential edition ook dat brilletje erbij liggen met verschillende kleuren

En ja in de film the dark knight ben ik een beetje door geslagen met beelden te verzamelen van the joker... maar achh die film heeft ook wel een speciale plek verdient

Sasja

• 1338 berichten
  • 120 stemmen

Het hangt er denk ik ook vanaf hoe goed je een bapaalde film vind. Ik zelf ben bv gek op de LOTR films en daar heb ik dan weer de TE (los), EE (los), LE (los), TE BR (box) en binnenkort de EE BR (box) en dan heb ik ook nog 2 van de 3 Boxsets met Gollum en Minas Tirith beeldjes. Maar net zoals films die ik gewoon goed vind of wel leuk vind ga ik nou niet perse alle versies sparen. Trouwens daar heb ik het budget of de ruimte ook niet voor

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Erg mooi, dat zeker. Maar niet iets waar ik een grote bedrag aan geld wil besteden. Het blijft een hobby natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Krankzinnig mooie collectie zeg

Schitterend, van bijna elke classic zie ik wel een mooi beeldje.

The Joker-borstbeeld

Misschien wel de mooiste collectie die ik tot nu toe zag.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Schitterend man, waar kun je al die beeldjes uberhaupt kopen in Nederland?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Kon beter je site linken Rudy(of update je die niet meer?), die plaatjes allemaal al wel 10x bekeken intussen(blijft ubergeil). PC crashte net even toen ik deze pagina laadde haha. Beetje jammer dat je waarschijnlijk WEER een jaar niets van je laat horen. Zoals de voorgaande keren

Mooiste Film Verzameling van Nederland www.rudyooms.nl

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Ziek! Enorm vet! Ben zelf ook een liefhebber van merchandise maar heb hooguit 5 dingetjes hehe. Respect!

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2579 stemmen

Leuk, idd een soort museum. Persoonlijk heb ik niet zo veel met die beeldjes, ik vind ''gewoon'' films voldoende (voor mezelf), maar dit oogt natuurlijk wat creatiever en als je het geld hebt/wilt besteden hieraan, dan is het ook gwn een leuke verslaving!

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Wat een verzameling! Prachtig gewoon, echt respect!

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Moviemafketel en A&L, ik wacht nog steeds op foto's trouwens!

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Jessen0wnt schreef:

Leuk, idd een soort museum. Persoonlijk heb ik niet zo veel met die beeldjes, ik vind ''gewoon'' films voldoende (voor mezelf), maar dit oogt natuurlijk wat creatiever en als je het geld hebt/wilt besteden hieraan, dan is het ook gwn een leuke verslaving!

Dat heb ik dus ook. Ik vind het wel erg gaaf om te zien, maar voor mij zou het niet perse hoeven. Maar hele gave collectie Rudy!

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

rudyooms schreef:

In Filmdragers > Algemeen > DVD-collectie leden MovieMeter:

Lang geleden dat ik op dit forum ben geweest... maar bij deze toch maar eens een update

Komt me bekend voor. Heb je deze ook al eens gepost op dvd.nl?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

En op filmtotaal.nl

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.