- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Erg grappig inderdaad,
Bij Dawn of the Dead (1978) staat ook wel een leuke van hem.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Hahahahaha die is echt goud. 
Kerel plaatst wel vaker leuke dingetjes trouwens.
Karl van H.
-
- 2812 berichten
- 2254 stemmen
Eén quote is het niet, maar de manier waarop xgogax iedereen als hypocriet probeert te ontmaskeren bij Avatar is wel erg vermakelijk.
Karl van H.
-
- 2812 berichten
- 2254 stemmen
Je moet maar zo denken, IcU, wie het laatst lacht, lacht het best 
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Die Mayhemblik heeft inderdaad soms hilarische invallen 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Eén quote is het niet, maar de manier waarop xgogax iedereen als hypocriet probeert te ontmaskeren bij Avatar is wel erg vermakelijk.
mikey
-
- 28988 berichten
- 5140 stemmen
Waarom?
Hij gaat misschien wat ver, ik kan het niet altijd goed volgen, maar het is wel goed inhoudelijk. Lijkt me.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Wat is er inhoudelijk aan jezelf gedragen alsof je alle wijsheid in pacht hebt en alle andere gebruikers wegzetten als onbenullen? Wat is er inhoudelijk aan elk bericht afsluiten met wie het laatst lacht, lacht het best? Dat is gewoon bijzonder irritant. Dan druk ik me nog heel beschaafd uit.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8156 stemmen
Ik ben het zowaar eens met Speranza deze keer. Het kan misschien inhoudelijk zijn, maar hij valt users persoonlijk aan en denkt dat hij God zelf is, nets als zijn favoriete regisseurs 
Hoe zelfingenomen kun je zijn vraag ik mij dan af.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
José Mourinho kan er nog wat van leren. The Special One mag vanwege zijn uitzonderlijke prestaties in tegenstelling tot xgogax zelfingenomen zijn.
mikey
-
- 28988 berichten
- 5140 stemmen
Hij probeert te bewijzen dat hij in zijn recht staat en doet dat tenminste met kennis. Er is genoeg volk die meteen persoonlijk worden en verder nooit meer wat zinnigs te melden hebben. Daarnaast vind ik zijn stukjes (hoe ze van toon zijn dan ook) ergens wel leerzaam.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Geen enkele gebruiker heeft het recht hier voor God te spelen.
mikey
-
- 28988 berichten
- 5140 stemmen
Dat bedoel ik nou met niets zinnigs meer kunnen zeggen 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8156 stemmen
Dat hij inhoudelijk kennis heeft twijfel ik ook niet aan, maar hij valt users persoonlijk aan, kleineert ze en hij trolt. Drie punten die ergelijk zijn. Laat andere users tenminste in hun waarde denk ik dan.
mikey
-
- 28988 berichten
- 5140 stemmen
Wanneer iemand een film waardeert en (verondersteld wordt) hij gebruikt argumenten die niet kloppen, dan mag je dat zeggen. Daarvoor is het een discussieforum.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat bedoel ik nou met niets zinnigs meer kunnen zeggen
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8156 stemmen
Wanneer iemand een film waardeert en (verondersteld wordt) hij gebruikt argumenten die niet kloppen, dan mag je dat zeggen. Daarvoor is het een discussieforum.
Persoonlijk aanvallen en trollen e.d. zijn niet toegestaan op een forum, is toch niet zo moeilijk te lezen wat ik zeg?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
mikey
-
- 28988 berichten
- 5140 stemmen
Persoonlijk aanvallen en trollen e.d. zijn niet toegestaan op een forum, is toch niet zo moeilijk te lezen wat ik zeg?
Mooi weer: ik ga eens lekker naar buiten!!
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik ga hier geen energie meer aan verspillen.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8156 stemmen
Het is niet per se persoonlijk, maar filminhoudelijk. Dat wordt persoonlijk als je zegt dat iemand ongelijk heeft. Maar goed. Dat is de essentie van discussieren lijkt me.
Mooi weer: ik ga eens lekker naar buiten!!
Persoonlijk wordt het als je iemand een of meerdere personen hypocriet noemt en nog enkele andere termen, zoals hij doet bij Avatar. Dat is geen discussieren meer lijkt me.
Het is zeker mooi weer. Ik ga ook zo naar buiten. Maar straks pak ik zeker nog wel een uur LBL mee. 
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12845 stemmen
Mijn waardering voor deze film is toch wel een beetje gestegen . Er zijn bij Avatar namelijk ook de digitale Sony CineAlta camera's gebruikt . Onder andere de Sony CineAlta F23 ( van Public Enemies )
, momenteel ( met F35 ) de lievelingscam van Michael Mann !
Inderdaad altijd zeer inhoudelijk .. films waarderen omdat ze geschoten zijn met de lievelingscamera van Mann 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2070 stemmen
Prachtig !
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Net even op het Avatar-forum gaan kijken en ik moet hierbij toch Speranza bijstaan. Die xgogax gedraagt zich gewoon als een misselijke kwal.
Hij probeert gewoon andere users te kleineren en beledigen, terwijl hij steeds weer zijn eigen zielig persoontje zit te verheerlijken met quotes als 'ik heb altijd gelijk' en door te doen alsof hij iedereen meteen doorheeft - want 'ik heb bij de politie gewerkt'. Proficiat, alsof dat een frut uitmaakt. Ook vreemd dat hij dan andere mensen als hypocriet probeert af te doen, aangezien bewezen is dat een behoorlijk aantal politieagenten zowat de grootste hypocrieten zijn van de 21ste eeuw.
Arrogantie waar ik ontzettend agressief van word. Ik ben wel benieuwd of hij in het echt ook zo'n grote teut durft op te zetten.
Nee, met dit gedrag valt niet te lachen, daar word ik woest van.
mikey
-
- 28988 berichten
- 5140 stemmen
Hoe dan ook, ik vind de ander geen haar beter als ze zich gaan verzamelen in een of ander topic om eens lekker af te reageren op een bepaalde user.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Als twee users die duidelijk geen vrienden van elkaar zijn, zoals Spetie en ik hier dezelfde mening zijn toegedaan wil dat toch iets zeggen. Dat heeft echt niets met afreageren op een bepaalde user te maken. De reacties van IcU, Onderhond en Asman spreken ook voor zich. Ik stel voor het hier verder bij te laten.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Hoe dan ook, ik vind de ander geen haar beter als ze zich gaan verzamelen in een of ander topic om eens lekker af te reageren op een bepaalde user.
Wie wind zaait ,zal storm oogsten...
Als iemand zich als een eikel gedraagt, vind ik het normaal dat als de persoon in kwestie ter sprake komt andere users zijn gal over hem gaan spuwen. Ik vind dat hij er dan ook nog goedkoop vanaf komt, er zijn minder zware oorzaken waarbij de mods al in hun handen zitten te wrijven om in te grijpen. Als iemand zo man op man tegen mij bezig blijft doen zoals die xgogax dan veeg ik hem recht op zijn neus. En er zullen nog wel meer mensen zijn bij wie het lontje dan wel al opgebrand is.