- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zwijgen en verdergaan is alles wat men daaraan kan doen... 
Keezz
-
- 389 berichten
- 257 stemmen
Kwam deze tegen bij Boondock II: All Saints Day
zo mag ik al stemmen?? op zekers een 5, want boondock saints was een echte kwaliteitsfilm!!
Yup, het is op deze site de bedoeling een stem te plaatsen alvorens de film te zien. Zodoende kan je voordat je de film ziet gaan discussiëren of je denkt dat je een te hoog cijfer hebt gegeven of niet. Mocht je een verkeerd cijfer hebben gegeven is het toegelaten je cijfer te veranderen, mits dit niet meer dan 3x per maand gebeurd. Tenzij je de groene bal trekt, dan mag je je cijfer nog een 4e keer veranderen. Veel succes met dit spel.
En even later....
ik begrijp het niet meer.....
er staat hierboven duideljik dat ik mag stemmen en toch wordt de stem van mij en mart de hele tijd weggehaald.
Jordi leg es uit: jij zegt zelf dat je op een film die je niet goed vind en niet heb afgekeken toch mag stemmen (zie simone)en het eerste deel van boondock was een 10 dus dan is dit deel automatisch minstens een 5 waard.
als dit toch serieus is bedoeld... 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik vond dit ook wel erg hoogstaand:
Vaak bij m'n oma gekeken
Fijn...
Ik heb hem ook vaak bij mijn oma gezien toevallig!!!
ook fijn voor jou.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik vind deze wel grappig, want Jordy gaat er ongewild toch nog serieus op in. 
Verwacht je nou echt dat ik hier serieus op inga? Zie de FAQ
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Deze vond ik wel grappig.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Ik vind 'm wel leuk. Wie was die user? 
MWX bij Braveheart.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
mount rushmore ---> richie rich ---> een achtbaan in je eigen tuin
Ik zoek een film, maar heel veel weet ik er niet meer van. Ik weet wel nog dat er een achtbaan in de tuin stond. Wie o wie kan mij helpen.
(ps. Het is niet Richie Rich)
Ik lachte me kapot!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Een Joel Schumacher film is per definitie nooit slecht...
Ik schrok een beetje van bovenstaand bericht 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Echt geschreven ?
Das een vlaag van verstandsverbijstering geweest 
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12838 stemmen
Ongehoord is het.
PS: * de puntjes komen trouwen niet van mij, maar staan zo in de originele quote. Geen cut/paste werk dus 
* quote gezet bij Anything Else.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Hoera voor Hobbes:
"Dus nee, ik geloof niet dat we met z'n allen aan een matrix hangen, het spijt me. Sterker nog: wat boeit 't in hemelsnaam. Als de films dan een beetje waarheidsgetrouw zijn dan leef ik liever in een fantastie programma dan in een smerig stoffig ruimteschip waarin iedereen elkaar met onthutsend slechte oneliners om de oren slaat."
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
En áls we in een Matrix zouden zitten, dan zou ik het raar vinden dat 2 "ingeplugden" zomaar eventjes geld krijgen om precies uit de doeken mogen doen wat er aan de hand is
.
T.O.
-
- 2414 berichten
- 2792 stemmen
Deze dan toch maar 
user 'x' bij Escape from Alcatraz:
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wat moet de rest dan geweest zijn??? 
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12838 stemmen
Bij Big Fish:
In de categorie "meest universele filmrecensie".
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
ik heb de film net met me vriendin gekekken en ze heeft echt nog een paar traantjes wegepikt dus het zit wel snor met deze film. ik vond trouwens de rol van whoopi goldberg geweldig heb echt genotten van haar..

Keezz
-
- 389 berichten
- 257 stemmen
Weer één in de categorie 'toegevoegde waarde':
bij the Shawshank Redemption, zonder een voorafgaande discussie of iets dergelijks.. (en tevens het eerste en enige bericht van de user tot op heden)
Goh..
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3236 stemmen
ook al zo leuk
op een algemene vraag:
Geen idee.
* quote Spoorloos!
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Was een specifieke vraag, dus jouw post is complete onzin.
En om met wouter te spreken, ik heb ook geen idee.
Heb wel zin om mijn DVD binnenkort een keer het licht te willen laten zien van de speler...
narva77 (crew films)
-
- 12724 berichten
- 6540 stemmen
Toch wel knap dat die post bij "Spoorloos" om 23:56 uur was, terwijl de post van Salvatore hierboven van 23.55 uur dateert 
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3236 stemmen
Was een specifieke vraag, dus jouw post is complete onzin.
En om met wouter te spreken, ik heb ook geen idee.
Heb wel zin om mijn DVD binnenkort een keer het licht te willen laten zien van de speler...
Zijn er trouwens nog meer mensen die het is opgevallen dat de sportcommentator van de Franse radio bijna alle bekende namen uit die periode noemt, behalve eentje?
Leuke quizvraag: welke renner wordt niet genoemd, en waarom zou dat zijn?
specifiek???? 
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3236 stemmen
Toch wel knap dat die post bij "Spoorloos" om 23:56 uur was, terwijl de post van Salvatore hierboven van 23.55 uur dateert 
komt omdat hij de post later iets verandert had met 'wel benieuwd'
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2398 stemmen
specifiek???? 
Wat is er in godsnaam niet specifiek aan dan? Specifieker dan dit kan het toch bijna niet.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12838 stemmen
Blijft een absurd antwoord natuurlijk. Als iedereen hier zo begint te posten op vragen waar hij/zij het antwoord niet van weet, wordt het hier nog lachen.